Hoop dat het model goed te leveren is in Nederland. Degene waar ik in het begin wel wat interesse in had schenen echt onmogelijk te krijgen zijn hier. En los bestellen ging hem niet worden dat zou 6-12 maanden duren minstensquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:21 schreef Aresdreams het volgende:
jup zo een B.C. Rich ja
maar als het meezit (wat het nu niet doet) dan heb ik over een paar maanden een schekter
Ja precies als die op voorraad is is het geen probleem maar volgnes die importeur was het in belgie nederland en duitsland gewoon nog té moeilijk te krijgen en sommig emodellen helemaal niet dus daaromquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:27 schreef Aresdreams het volgende:
daarom doe ik hem bestellen via thomann
die hebben dat model op voorraad, maar dan wil ik ook gelijk de brain may signiture hebben, en die is wat duurder
Meer mid gebruiken?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:36 schreef Doodkapje het volgende:
Effe een technisch vraagje... ik heb de opnames van ons optreden beluisterd. Wat mij opvalt is dat ik prima te horen ben als ik alleen speel, maar wegval in het geluid als de rest erbij komt. Ik geloof niet dat ik te zacht sta, maar het ligt meer aan de settings van het geluid.
Wat kan je doen met bv je EQ om een goede definitie te krijgen?
Oh ja... en aangezien ik 7 pedalen in mijn set heb die niet true-bypass zijn schijnt het te kunnen schelen in signaalvervorming door de buffers.
okee... zal ik doen,... is dat zo dat je op het podium meer mid nodig hebt dan bv in je repetitieruimte?quote:
Ik heb altijd live en op het podium hetzelfde geluid gehad, dat zou niet uit moeten maken. Maar wat meer mid gebruiken geeft je geluid in ieder geval meer definitie, je kan het allicht eens proberen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
okee... zal ik doen,... is dat zo dat je op het podium meer mid nodig hebt dan bv in je repetitieruimte?
Zal'k doenquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb altijd live en op het podium hetzelfde geluid gehad, dat zou niet uit moeten maken. Maar wat meer mid gebruiken geeft je geluid in ieder geval meer definitie, je kan het allicht eens proberen.
Guitar Pro heeft allerlei schema's die je op een fretboard kan laten verschijnen...quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:10 schreef Deansensitized het volgende:
Jawel. Ik kan geen noot lezen, al hing mijn leven er van af. Zolang jij me niet verteld [of duidelijke tab]welke vinger ik waar moet zetten word het niks. Enige wat ik kan [maar niet eens benoemen] zijn powerchords en een stuk of acht gewone open akkoorden, waarvan ik de meesten wel kan benoemen. Maar dan houd het ook snel op.
Je hoeft ook geen noten te kunnen lezen. Het zijn steeds dezelfde patroontjes die je over je fretboard loopt. JE moet gewoon een beetje door krijgen welke tonen waar op je fretboard zitten dat is het belangrijkste en dat moet je toch ff leren.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:10 schreef Deansensitized het volgende:
Jawel. Ik kan geen noot lezen, al hing mijn leven er van af. Zolang jij me niet verteld [of duidelijke tab]welke vinger ik waar moet zetten word het niks. Enige wat ik kan [maar niet eens benoemen] zijn powerchords en een stuk of acht gewone open akkoorden, waarvan ik de meesten wel kan benoemen. Maar dan houd het ook snel op.
Dan krijg je Skite met pentatonische shred solo's...quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen noten te kunnen lezen. Het zijn steeds dezelfde patroontjes die je over je fretboard loopt. JE moet gewoon een beetje door krijgen welke tonen waar op je fretboard zitten dat is het belangrijkste en dat moet je toch ff leren.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dan krijg je Skite met pentatonische shred solo's...
Dus eigenlijk heb je geen flauw idee welke noten je speelt? Ik weet niet veel van de theorie af, maar dát weet ik nog wel. Is toch wel heel erg handig als je iets wilt spelen... En ik ben nu een beetje aan het oefenen om dat allemaal wat sneller te kunnen herkennen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:10 schreef Deansensitized het volgende:
goed idee!quote:
Die kan zichzelf nog eens verwonden met een pakje wattenschijfjes...quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:13 schreef Cynic het volgende:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=22374114
Whehe
Aight... ik denk er over om mijn gain maar eens terug te draaien... Mijn DS-1 staat standaard op +/- 1 uur... ik schat in dat dat 60% is en dat is misschien teveel... tone staat op +/- 11 uur btw.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
goed idee!
maar als je het nog beter wilt doen kun je juist het beste het bestaande mid uit de andere bronnen weghalen. het kan namelijk gebeuren dat als je teveel boost tijdens een optreden dat de boel gaat rondzingen in de monitoren enzo en das niet zo fijn. Ook kan het geluid door teveel mids wat nasaal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |