Ordnung muss sein, Herr Brian!quote:Op maandag 19 november 2007 15:14 schreef guitarist.nl het volgende:
Goedzo, laatste post is ook een nieuw topic. Zo moeilijk is dat helemaal niet!
Ga ik eerst ff boodschappen doen, en dan oefenenquote:Op maandag 19 november 2007 15:14 schreef Dupje het volgende:
Snap nou ook uit de tabs dat er klein 2tje of 3tje staat voor hoevaak je t moet herhalen
Shit, toch maar mijn Japanese language pack installeren.quote:Op maandag 19 november 2007 15:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
大丈夫ですウィ千さま。
Plus Rikai-chan voor FireFoxquote:Op maandag 19 november 2007 15:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Shit, toch maar mijn Japanese language pack installeren..
Blijkbaar heb ik dat languiage pack dan ook, zag het in IE ook gewoon staan...quote:Op maandag 19 november 2007 15:21 schreef Aresdreams het volgende:
FF doet het hier goed
gelukkig
ik zag er gewoon jappans staan, al weet ik niet wat er staat...
Anders kan je wat van Jaya the Cat proberen is reggea/skaquote:Op maandag 19 november 2007 16:58 schreef Dupje het volgende:
Jeeeeej ik kan message in a bottle op bas!
Hij is niet zo moeilijk.
Nu nog ff kijken voor iets van bob marley.
quote:Op maandag 19 november 2007 17:13 schreef Witchfynder het volgende:
TFLG's 4th Attempt heeft ook een leuke baslijn. Kan alleen nergens de GP tab vinden..
.
Ohh das ook een idee. Heb bas net opgeruimd, heb al zoveel gespeeld vandaag (zowel gitaar als bas) dat vingertoppen rechts auw doen... Maar ik onthoud m voor next time!quote:Op maandag 19 november 2007 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Anders kan je wat van Jaya the Cat proberen is reggea/ska
toffe baslijnen altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |