Ik was ook niet serieus.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook. maar het was wel gemeend. En niet neerbuigend bedoelt.
Waarom verbaast het me nou niet dat Seaman daar op doel staat...quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:40 schreef Blawh het volgende:
Je hebt in ieder geval 1 iemand die mooie doelpunten kan maken Vaduz.
Hij past perfect in mijn aanvallende 4-3-3 systeem als opkomende rechtsback met een goede voorzet, vandaar deze keuze.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:49 schreef EnGCatjuh het volgende:Wtf. Zijn er echt geen betere rechtsbacks meer? Deze heeft al moeite een club te vinden nu. Het is net Leonard.
Hmm, die had ik ook nog in gedachtenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:14 schreef mcyodogg het volgende:
10e ronde, 10e keuze, 298e totaal: Rio Ferdinand [mcyodogg]
Die kies ik 'straks'.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dat niemand mijn laatste keuze nog heeft
Ik had 'm ook wel gewild, maar niet nodig.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:49 schreef EnGCatjuh het volgende:Wtf. Zijn er echt geen betere rechtsbacks meer? Deze heeft al moeite een club te vinden nu. Het is net Leonard.
De mijne, hopelijk verrassende, ook nog niet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dat niemand mijn laatste keuze nog heeft
nu wel!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
En weet egoTRON er al van?
Heeft ie in Duitsland gevoetbald?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:21 schreef tong80 het volgende:
Niet kwaad zijn als ik dit zeg maar een onbekende Zuid Koreaanse spits wordt gekozen en de Aziaat van de eeuw ligt nog in de vrieskist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |