Vast wel 10 sec.quote:Op maandag 19 november 2007 10:08 schreef Sonique het volgende:
Heeft Amanda zich nu wel gedouched trouwens?
hoezo onder de duim houden?quote:Op maandag 19 november 2007 10:10 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda hebben woorden, omdat Manny heur haar gestijld zou hebben.
Brian slaapt niet naast Manny vannacht.
Manny - Echt wel, ik heb er alleen vet in gedaan, want ik had een bult.
A tegen D - B is nu op de toer van, als ik nog 1x m'n haar stijl, gaat hij niet meer naast me slapen, hij stond gewoon om de deur te gluren.
D - Ga je dat volhouden?
A - Weet ik niet, ik ga straks wel met hem praten.
Alles grappenderwijs!quote:Op maandag 19 november 2007 10:13 schreef miesy het volgende:
[..]
hoezo onder de duim houden?
het kan niet gekker worden met die 2...
En wie gaat daar het meeste last van krijgen?quote:Op maandag 19 november 2007 10:11 schreef Clank het volgende:
Brian is (nep?)boos op Amanda omdat ze de afspraak hadden dat zij niet meer haar haar zou stylen..en dat heeft ze toch gedaan. Hij zegt dat hij dan niet meer naast haar gaat slapen.
Mannen die hun piemel een toverstaf noemen.quote:Op maandag 19 november 2007 10:17 schreef 2live het volgende:
brian; no sex in the champaign room, say bye bye to the magic stick.
En wat dacht je van mannen die sex als chantagemiddel gebruiken.quote:Op maandag 19 november 2007 10:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Mannen die hun piemel een toverstaf noemen.![]()
![]()
Die moet je gewoon de piemel afbijten. Dat zal ze leren!quote:Op maandag 19 november 2007 10:22 schreef 2live het volgende:
[..]
En wat dacht je van mannen die sex als chantagemiddel gebruiken.![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 10:17 schreef 2live het volgende:
brian; no sex in the champaign room, say bye bye to the magic stick.
Nou, een zwaar kudtverhaal!quote:Op maandag 19 november 2007 10:26 schreef noekje het volgende:
Amanda: je bent echt zwanger.
Ach, hou toch op. Ze was vorige week of die week ervoor ongesteld. Donder op met dat kutverhaal.
Het komt van de jacuzzi.quote:Op maandag 19 november 2007 10:26 schreef noekje het volgende:
Amanda: je bent echt zwanger.
Ach, hou toch op. Ze was vorige week of die week ervoor ongesteld. Donder op met dat kutverhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |