Met die knoopjes die op springen staan doet hij me denken aan Onslowquote:Op zondag 18 november 2007 21:45 schreef Varen het volgende:
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waarom is Dennis niet naar Idols gegaan in plaats van DGK? Bijna met elk liedje wat op het scherm verschijnt begint hij mee te kwelen. Op zo'n manier van "dat kan ik beter". En dan zit hij meestal een octaaf of tien te hoog voor een mannenstem en met een vibrato waar een geit jaloers op is.
Misschien is hij te knap?
[ afbeelding ]
quote:
Ik wacht tot ze zijn T-shirt gaan stofzuigenquote:Op zondag 18 november 2007 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met die knoopjes die op springen staan doet hij me denken aan Onslow![]()
Weet ik toch gekkie.quote:
Ik dacht dat Bianca in een heel mooi koophuis woonde?quote:Op zondag 18 november 2007 21:52 schreef Dreamboy het volgende:
Ik weet niet of het oud nieuws is maar je moet maar even kijken naar Bianca van DOB
http://www.youtube.com/watch?v=yjd6DzJGh9E&feature=related
quote:Op zondag 18 november 2007 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met die knoopjes die op springen staan doet hij me denken aan Onslow![]()
Daar zijn wij ook al vaak langs gevaren met ons bootje, ik dacht de eerste keer, dat het duiventillen warenquote:Op zondag 18 november 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Een klein berichtje voor Drs.H. Blij dat je geen boten meer hebt bij De Rode Brug?
Dit is mijn laatste OT post, sorry mods.
http://www.nieuwnieuws.nl(...)aar_bezoekt_pro.html
quote:Op zondag 18 november 2007 22:00 schreef 2live het volgende:
[..]
En Nadia als die oversexte zus van Hyacint; Rose geloof ik.
![]()
Ik hoop dat Amanda hem nu even uit die droom helpt zeg.quote:Op zondag 18 november 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
Huub wil een gesprek met Amanda omdat hij denkt dat hij met haar toch een soort van vriendschap heeft.
Ruud nog teiltjes in de aanbieding?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |