HAHAHAHAHAHAAHquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:33 schreef MilkyWay het volgende:
Jouw moeder is zo behaard dat ze de 'Verboden voor honden' zone niet in mag.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:27 schreef devvertje het volgende:
"Yo Mamma* Diss Battle !"
Als ik dat programma op T.V zie krijg ik altijd het idee dat het einde van de mensheid nabij is.
Mijn moeder heeft tenminste geld om de bioscoop te betalen, die van jou kijkt in de etalage van een tv-winkelquote:Op maandag 19 november 2007 17:48 schreef Fcuker het volgende:
Je moeder is zo dom dat ze met een afstandbediening naar de bioscoop gaat![]()
Speciaal een account aanmaken om dit topic te kicken.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:42 schreef I-Own-your-MOM het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft tenminste geld om de bioscoop te betalen, die van jou kijkt in de etalage van een tv-winkel
Jouw moeder is zo dik dat ze niet eens gevonden hoeft te worden.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zieligste kick ooit
Dat mensen dit topic ook speciaal gaan zoeken
Ja dat kan wel zo zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Jouw moeder is zo dik dat ze niet eens gevonden hoeft te worden.
och jouw moeder is zo dik dat ze in het telefoonboek haar eigen stadsafdeling heeft met voor elke kwab een ander netnummer.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:14 schreef Xu het volgende:
[..]
Ja dat kan wel zo zijn.
Maar jouw moeder is zo dik dat ze een eigen postcode aangewezen kreeg.
Sorry
quote:Op zondag 18 november 2007 21:28 schreef snadrem het volgende:
Yo Dibble! Jouw moeder is zo dik dat ze twee horloges moet dragen omdat ze in twee verschillende tijdzones tegelijk zit!
![]()
wtf heeft iedereen hier met dikke moeders?@!!%$#V overigens zijn de meeste grappen :quote:Op zondag 18 november 2007 22:45 schreef tehmaz het volgende:
Jou moeder is zo dik, dat als ze hoofdpijn heeft, ze mayonaise op haar paracetamol doet.
Zelfs de moeders die dood zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:30 schreef BOVICE het volgende:
De moeders van iedereen in dit topic zijn producten van inteelt
Jouw moeder is zo dik dat als zij op haar buik ligt al hoogtevrees krijgt!quote:Op donderdag 29 april 2010 07:11 schreef dampoe het volgende:
Je moeder is zo dik... ze heeft een eigen postcode
Je moeder is zo dik dat dat er drie kettingsloten op moeten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef moederkiller het volgende:
je moeder is zo dik dat ze een schoenchecker nodig heeft want haar vet hangt ervoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |