Ik hoop hetquote:Op maandag 4 februari 2008 12:30 schreef Numbie het volgende:
[..]
Nee zal rond de 19 euro liggen denk ik, en releasedatum NL is 14 maart btw. 17 maart is een maandag en in NL gaan we altijd de vrijdag daarvoor. Dus we hebben'm nog eerder dan de Engelsen![]()
hoezo ¤19?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:30 schreef Numbie het volgende:
[..]
Nee zal rond de 19 euro liggen denk ik, en releasedatum NL is 14 maart btw. 17 maart is een maandag en in NL gaan we altijd de vrijdag daarvoor. Dus we hebben'm nog eerder dan de Engelsen![]()
slechte kwaliteit misschien? Foutje in de regiekamer?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vraag me dan dus af; waarom niet gewoon het hele concert uitbrengen. Wat maken die 1 of 2 extra nummers nou uit?![]()
Is dat te duur ofzo?
Kan ik me niet echt voorstellen eiks...quote:Op maandag 4 februari 2008 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
slechte kwaliteit misschien? Foutje in de regiekamer?
zelfde is gebeurd met Queen he
Flash Gordon o.a.
op de dvd staat o.a. flash gordon niet. op de cd wel. reden? beeld was te slecht/niet opgenemen, maar geluid was wel te mixenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan ik me niet echt voorstellen eiks...
B-sides zijn mn favo's eigenlijkquote:Op maandag 4 februari 2008 22:54 schreef TheArowana het volgende:
Hoewel ik erg naar de DVD uitkijk wordt ik niet echt opgewonden van de tracklist. Veel crowdpleasers en weinig van m'n favorieten. Maar das waarschijnlijk wel logisch als je bedenkt hoeveel Muse je als fan door de jaren luistert, je ontwikkelt dan automatisch een liefde voor de obscuurdere nummers (na 1000 keer OoS wil je gewoon alleen nog maar Space Dementia, Hyper Music en Megalomania). Vind het ook wel jammer dat ze geen b-kantjes meer spelen à la Death Star, The Groove, en, nou eigenlijk allemaal, van Coma en Host to Crying Shame en Glorious.
Ach, de goeie ouwe tijd![]()
Hhm, good point.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:41 schreef Megalomaniac het volgende:
Er staan vast wel wat verborgen juweeltjes op de dvd...wacht gewoon even af mensen.
TaB was anders een superfinale heurquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:46 schreef Leonos het volgende:
1. Intro
2. Knights Of Cydonia
Dit vind ik nog steeds zo jammer
Knights of Cydonia moet je op het eind mee afsluiten
Ik vond het in het begin ook raar, Knights als opener en TaB als afsluiter. Andersom leek me beter. Maar live werkte het wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
TaB was anders een superfinale heur![]()
Bliss is beide dagen niet gespeeld volgens mij en Sunburn had er idd opgemoeten.
Net als CE.
Desalniettemin belooft het zeker de moeite waard te worden
Idd, afsluiting met KoC tijdens hun optreden in den bosch was dik feestquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:46 schreef Leonos het volgende:
1. Intro
2. Knights Of Cydonia
Dit vind ik nog steeds zo jammer
Knights of Cydonia moet je op het eind mee afsluiten
quote:"In addition, the DVD release will also feature behind the scenes and backstage footage from the shows, along with a photo gallery, while an online component will allow fans to access extra content.
For more on the DVD release, including the bands verdict on watching and listening back to themselves at wembley, see next week's issue of NME."
Hah! Zat ik precies goed met m'n E19quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:28 schreef staticdata het volgende:
een nieuwe muse cd/dvd![]()
http://www.play.com/Music(...)ey-2007/Product.html
19 euries via play.com
quote:
Ik krijg er gewoon kippevel vanquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:50 schreef Innuendo het volgende:
Staat inmiddels ook een leuk video'tje op de Play site, was eerder nog niet zo geloof ik !
De intro, gok ik zo![]()
http://www.play.com/Music/CD/4-/3476689/-/Product.html?page=title&P36=7D8G9C
Legendarisch
Door Matthew zijn mooie rooie jasje zekerquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:39 schreef Megalomaniac het volgende:
[ afbeelding ]
fraai <3
Alleen dat beige...weet niet meer vind het niet erbij passen.
Als ik foto's van het concert bekijk denk ik rood en niet beige...xD
Ja, het is wat artistiek, als je op de intro doelt. Begint in zwart wit en wordt kleur ofzo.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:33 schreef shakaboem het volgende:
Het is wel vreemd dat alleen Doms broek en Matt in kleur zijn.
ik dacht precies hetzelfde toen ik die intro zag!quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:33 schreef shakaboem het volgende:
Het is wel vreemd dat alleen Doms broek en Matt in kleur zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |