Ander keertje weer....quote:Op zondag 18 november 2007 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Weer helemaal hersteld?![]()
Gaan we zuipen en keten?![]()
Neem aan dat je niet mijn bedroevende prestatie van vanavond als voorbeeld daarvan geeftquote:
En af en toe doen alsof je het druk hebt?quote:
zekers niet , volgende gaat lukken nl.quote:Op zondag 18 november 2007 22:21 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Neem aan dat je niet mijn bedroevende prestatie van vanavond als voorbeeld daarvan geeft![]()
Laat dat af en toe maar wegquote:Op zondag 18 november 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
En af en toe doen alsof je het druk hebt?
Of hoeft zelfs dát niet, omdat je baas zich op maandag altjd met een kater in z'n eigen kantoortje terug trekt?![]()
Vind ik ook.quote:
Nou, ik heb het bakkie leut al ver achter me gelaten hoor, ben lekker aan de jenever met perensap, voel me razendsnel opknappen!quote:
Je leercurve ziet er niet slecht uit.....quote:Op zondag 18 november 2007 22:21 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Neem aan dat je niet mijn bedroevende prestatie van vanavond als voorbeeld daarvan geeft![]()
Misschien moet je het even voordoen.quote:Op zondag 18 november 2007 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je leercurve ziet er niet slecht uit.....
gewoon lachenquote:Op zondag 18 november 2007 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik ook.![]()
Alleen dan zonder dat carnavals-dialect.![]()
Je vindt mij wel een goed voorbeeld?quote:Op zondag 18 november 2007 22:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien moet je het even voordoen.![]()
Je bent te lief voor me, ik weet beterquote:Op zondag 18 november 2007 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je leercurve ziet er niet slecht uit.....
Je bent een geboren topic-opener.quote:Op zondag 18 november 2007 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je vindt mij wel een goed voorbeeld?![]()
Loat maar ´k roggel ut wielquote:
quote:
Palquote:Op zondag 18 november 2007 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij wel eens Pal geprobeerd, schijnt goed te zijn voor je velletje....![]()
kannerniksaandoen.....quote:
Da's goed voor je vacht, niet voor je vel toch?quote:
OMG...quote:Op zondag 18 november 2007 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kannerniksaandoen.....
Morgen weer een dag, en dan ga ik de schade inhalen![]()
Ik zag vanmiddag een hondje voorbijkomen die een hondebrokje kreeg. Ik dacht toen al "Ik zou wat beters serveren". Vond nu dat ik het toch even moest melden......quote:Op zondag 18 november 2007 22:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's goed voor je vacht, niet voor je vel toch?
Maar leg 'm eens uit, want ik snap 'm niet.![]()
Moooiquote:Op zondag 18 november 2007 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kannerniksaandoen.....
Morgen weer een dag, en dan ga ik de schade inhalen![]()
Ik vond het een leuke grap, sorry....quote:
En heb je de vraag ook voor je zelf beantwoord?quote:Op zondag 18 november 2007 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een hondje voorbijkomen die een hondebrokje kreeg. Ik dacht toen al "Ik zou wat beters serveren". Vond nu dat ik het toch even moest melden......![]()
Oh o.k. kan dus weer veilig online morgenavondquote:Op zondag 18 november 2007 22:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het over koffie drinken, hè?
![]()
Dan ga ik wel naar VOL....quote:Op zondag 18 november 2007 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh o.k. kan dus weer veilig online morgenavond![]()
Huh....dat deed zojuist tochquote:Op zondag 18 november 2007 22:46 schreef Py het volgende:
[..]
En heb je de vraag ook voor je zelf beantwoord?
Ik niet, ken die persoon nietquote:Op zondag 18 november 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
Wij zaten vanavond naast Kader Abdollah, in het restaurant.![]()
Zijn jullie nu jaloers?![]()
Who the fuck is Kader Abdollahquote:Op zondag 18 november 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
Dat kuthondje? Mijn katten lusten hem rauw.quote:Op zondag 18 november 2007 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een hondje voorbijkomen die een hondebrokje kreeg. Ik dacht toen al "Ik zou wat beters serveren". Vond nu dat ik het toch even moest melden......![]()
Als je nog puf hebt, na een hele dag doen alsof je het druk hebt.quote:Op zondag 18 november 2007 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh o.k. kan dus weer veilig online morgenavond![]()
Natuurlijk. Je hebt hem toch wel flink lastig gevallen en om een handtekening gevraagd?quote:Op zondag 18 november 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |