HD-recorder staat al aan.quote:Op zondag 18 november 2007 23:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerste aflevering op Comedy Central nu.
Reclame though.
Als je die nog helemaal wil zien kan ik je wel even iets PM'en?![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het hier afloopt kunnen we elkaars zinnen afmaken
![]()
Volgens mij heeft Lobasca haar zinnen op heel iets anders gezet dan jij, ik zou er dus niet voetstoots vanuit gaan.....quote:Op zondag 18 november 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het hier afloopt kunnen we elkaars zinnen afmaken
![]()
Geldt dat alleen voor Ian?quote:Op zondag 18 november 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
HD-recorder staat al aan.![]()
Maar ranzige shit mag je altijd PM'en natuurlijk.![]()
Welke handschoenenmaat heb jij?quote:Op zondag 18 november 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kent ze vast welIn mijn omgeving zitten alleen zachte en begripvolle mannen.....
![]()
Dan weet je nu al dat ik je vannacht helemaal gek ga PM'men, Skypen, MSN'nen, bellen en mailenquote:Op zondag 18 november 2007 23:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
een blik op je ava en ik weet hoe je pet staat
![]()
Ja, het was een vuilbekkende, dreigende, egoïstische , en zo gek als een deur prostituee in ruste, maar begrijp dat ze nu haar oude beroep weer moet oppakken, vanwege de financiën, ach ja, what goes around, comes around nietwaar?quote:Op zondag 18 november 2007 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een kánjer was het toch ook.![]()
O nee, het was een hoerige vuilbekkende agressieve proleet.
Shit, haal die twee steeds door elkaar.![]()
wel al voorbereidingen getroffenquote:Op zondag 18 november 2007 23:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik durfde al niet te vragen of je naar bed was...![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan weet je nu al dat ik je vannacht helemaal gek ga PM'men, Skypen, MSN'nen, bellen en mailen![]()
Volgens mij kun jij dat prima zelf inschatten.quote:
Die maat voor de "zachte hand"........quote:Op zondag 18 november 2007 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke handschoenenmaat heb jij? [ afbeelding ]
Callifornicommunication bombardmentquote:Op zondag 18 november 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan weet je nu al dat ik je vannacht helemaal gek ga PM'men, Skypen, MSN'nen, bellen en mailen![]()
bammetjes gesmeerd, tandjes gepoetst, je teddybeer een kusje gegeven?quote:
Teveel bacteriegevaar aan het uiteinde van de borstel....quote:Op zondag 18 november 2007 23:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
bammetjes gesmeerd, tandjes gepoetst, je teddybeer een kusje gegeven?
de afwas gedaan, de vuilniszak weggebrachtquote:Op zondag 18 november 2007 23:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
bammetjes gesmeerd, tandjes gepoetst, je teddybeer een kusje gegeven?
valt wel mee als je met VIM poetst..quote:Op zondag 18 november 2007 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Teveel bacteriegevaar aan het uiteinde van de borstel....
quote:Op zondag 18 november 2007 23:41 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, het was een vuilbekkende, dreigende, egoïstische , en zo gek als een deur prostituee in ruste, maar begrijp dat ze nu haar oude beroep weer moet oppakken, vanwege de financiën, ach ja, what goes around, comes around nietwaar?![]()
Roep dat nou niet op Gert, voor je het weet zitten we weer urenlang in een discussie over maten van handschoenen....quote:Op zondag 18 november 2007 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke handschoenenmaat heb jij? [ afbeelding ]
je hebt de afwas in een vuilniszak gedaan en weggebracht naar je moeder?quote:Op zondag 18 november 2007 23:47 schreef Py het volgende:
[..]
de afwas gedaan, de vuilniszak weggebracht![]()
flossen is sow 2008quote:Op zondag 18 november 2007 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Teveel bacteriegevaar aan het uiteinde van de borstel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |