Bewijs het maarquote:Op maandag 19 november 2007 18:19 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Onzin zeg ik, onzin!
We kunnen het beiden nu niet echt bewijzen gemenerd..quote:
Tot het tegendeel bewezen is, heb ik gelijkquote:Op maandag 19 november 2007 18:26 schreef Broodjesnikkel het volgende:
We kunnen het beiden nu niet echt bewijzen gemenerd..
Maar jullie laten het iets minder blijken dan wij en dat is het verschil
100po in dit topicquote:100po?![]()
Nog steeds!quote:Op maandag 19 november 2007 18:27 schreef outsidr het volgende:
Las ik nou neuken ?
Ik zit nog op me werk
Ik ga maar eens naar huis enzo
Nog ff 1 shaggie draaien voor onderwegquote:Op maandag 19 november 2007 18:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nog steeds!![]()
Gaat eens even opschieten dan
Das niet eerlijkquote:Op maandag 19 november 2007 18:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tot het tegendeel bewezen is, heb ik gelijk
[..]
100po in dit topic![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks frustrerender dan wakker te worden gehouden door neukgeluiden van een stel dat (insert_randomInt()) uit de Kama Sutra probeert terwijl je zelf weet dat je over 2 uur kansloos kan gaan rukken op de WC.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
quote:Op maandag 19 november 2007 19:24 schreef Paramnesia het volgende:
Een ding he. Nu we al die stelletjes hebben. Als er iemand gaat neuken waar ik naast slaap dan ben ik daar niet down mee.Word je daar wakker van dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks frustrerender dan wakker te worden gehouden door neukgeluiden van een stel dat (insert_randomInt()) uit de Kama Sutra probeert terwijl je zelf weet dat je over 2 uur kansloos kan gaan rukken op de WC.![]()
† The 3 Kings †
Neger, ik zou nog wakker worden bij een tongzoen aan de andere kant van huis. Zo lang als ik droog sta.quote:
Trouwens ik was in de coffeeshop vandaag. En ik zag een gast binnenkomen en die leek zo op jou. Ik dacht dat je het echt was. Ik ernatoe want is was meer knetter dan een 180cc. Dus dit vage gesprek ontvouwde zich.quote:
Dat gaat nog wat worden op de meetquote:Op maandag 19 november 2007 19:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Trouwens ik was in de coffeeshop vandaag. En ik zag een gast binnenkomen en die leek zo op jou. Ik dacht dat je het echt was. Ik ernatoe want is was meer knetter dan een 180cc. Dus dit vage gesprek ontvouwde zich.![]()
Ik: Heeey
Gast:![]()
Ik: JIj bent Tom toch?
Gast: eeeh nee![]()
Ik: jaweeel, jij bent het wel.![]()
Ik: ik ben para, weet je wel
Gast: dan moet je niet zoveel smoken
Ik: je bent tom niet he![]()
![]()
Dé oplossing: van die oordopjes voor in het vliegtuigquote:Op maandag 19 november 2007 19:29 schreef Paramnesia het volgende:
Neger, ik zou nog wakker worden bij een tongzoen aan de andere kant van huis. Zo lang als ik droog sta.![]()
Schommelingen blijven.quote:Op maandag 19 november 2007 19:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dé oplossing: van die oordopjes voor in het vliegtuig
Serieus?quote:Op maandag 19 november 2007 19:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Trouwens ik was in de coffeeshop vandaag. En ik zag een gast binnenkomen en die leek zo op jou. Ik dacht dat je het echt was. Ik ernatoe want is was meer knetter dan een 180cc. Dus dit vage gesprek ontvouwde zich.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 19:24 schreef Paramnesia het volgende:
Een ding he. Nu we al die stelletjes hebben. Als er iemand gaat neuken waar ik naast slaap dan ben ik daar niet down mee.Ah that reminds me.. dat ik ook nog ff wat te neuken moet ritselenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks frustrerender dan wakker te worden gehouden door neukgeluiden van een stel dat (insert_randomInt()) uit de Kama Sutra probeert terwijl je zelf weet dat je over 2 uur kansloos kan gaan rukken op de WC.![]()
*bladert door zwarte boekje met zilver glitter carebear erop
*
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
Ja zelfde haar en piercingquote:
Whehequote:Op maandag 19 november 2007 20:15 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow herinnert zich nog hoe Tim erbij zat op de bank in Hoge Hexel
quote:
ja Slayerquote:
Ik was blij dat ik eindelijk weer eens geen last van me rug hadquote:
Zit je daar knetter stoned, gaat die fucking toeter opeens af, lekker danquote:Op maandag 19 november 2007 20:33 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ja Slayer![]()
heerlijke shop was dat ook.
Je werd aan de deur gecontroleerd, en bij de kassa, als je naar binnen wou moest je toestemming vragen. Gaat er een toeter af en mag je naar binnen met ene tijdslimiet van 2 uur.![]()
Er kwam ook een of ander 35 jarige turk ofzo bij me zitten die zei: de komende weken zullen de belangrijkste uit je leven worden.![]()
Maar de muziek was relaxed. Reggea tot de max. Praise for Jah!![]()
Kindje tochquote:Op maandag 19 november 2007 20:34 schreef outsidr het volgende:
Ik was blij dat ik eindelijk weer eens geen last van me rug had![]()
Ja idd, zit je daar licht te wezen. Maar goed. Smokkelde nog een uurtje erbij.quote:Op maandag 19 november 2007 20:34 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zit je daar knetter stoned, gaat die fucking toeter opeens af, lekker dan
Altijd goedquote:Op maandag 19 november 2007 20:49 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja idd, zit je daar licht te wezen. Maar goed. Smokkelde nog een uurtje erbij.![]()
Het is een vloek.quote:
Ben je laat meequote:
quote:Op maandag 19 november 2007 21:30 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ben je laat mee![]()
wist het al 2 maanden
het is Maartel
quote:Op maandag 19 november 2007 19:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
![]()
* Paramnesia klopt op je schouder.quote:
Nou vooruit, omdat je zo aandringtquote:
quote:
w000t! girl on girl action.quote:Op maandag 19 november 2007 21:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat je zo aandringt![]()
Ik denk ik doe ook eens lief, wordt het niet eens gewaardeerdquote:Op maandag 19 november 2007 21:44 schreef purplerose het volgende:
Nou vooruit, omdat je zo aandringt![]()
* outsidr haalt zijn snikkel uit zijn broek and watches the actionquote:Op maandag 19 november 2007 21:47 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
[..]
w000t! girl on girl action.
* Paramnesia pakt de videocamera en passt een biertje aan Tim.
nouououquote:Op maandag 19 november 2007 21:57 schreef purplerose het volgende:
stelletje pervs![]()
![]()
![]()
*neemt piep mee naar een kamertje*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |