bedankt voor het openen en de TT is zeer treffendquote:Op zondag 18 november 2007 18:48 schreef ruby het volgende:
En hier weer verder.
Ik weet even geen spannend verhaaltje neer te tikken want ik kom net weer aanwaaien.
Voorpret is ook leukquote:Op zondag 18 november 2007 18:45 schreef Clank het volgende:
Huub wil een optreden verstieren voor Brian.. maar wil eerst op toestemming wachten. Vervolgens vertelt hij wel on stream wat hij wil gaan doen... niet slim, want daarmee valt zo'n plannetje alweer in het water.
Dit postte je op pag 7 van de vorige cos. Zou ze het echt zijn?quote:Op zondag 18 november 2007 18:45 schreef ruby het volgende:
Sorry mensen, nog eentje uit Janice z'n gastenboek. Wederom van "Nena'.
Ex speelster de Gouden Kooi
Inderdaad mensen, ik was De echte Nena. En wie ken Amanda beter dan ik. Daarom hoop ik dat Janice voordat het 30 november is eens contact met me zoekt. Het nummer is bij de productie bekend. Ik weet dat ik sommige dingen niet mag zeggen, maar voor een verhaal wat meer dan 50.000 euro opbrengt, kan ik die boete wel betalen die ik normaal zou krijgen door contract breuk. Dus Janice, nogmaal ik waarschuw je door Amanda niet mee te nemen, zie het niet als een dreigement maar als een voorwensel wat er gaat spelen. Mvg: Ex Gouden Kooi speelster Nena
quote:Op zondag 18 november 2007 18:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Lieg niet. Dat heb je me zelf zitten sms-en. Hoeveel shotjes zijn het geworden want bij 12 ben je opgehouden met sms-en.![]()
En wat heb je met de buurman zijn leverworst gedaan???????quote:Op zondag 18 november 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie TT![]()
Toen ging het licht uit.
Ik weet het niet. Mensen kunnen zoveel roepen namelijk. Maar ja, wie weet.quote:Op zondag 18 november 2007 18:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit postte je op pag 7 van de vorige cos. Zou ze het echt zijn?
Als ie zometeen lodderig uit z'n ogen kijkt (ook pammetjes) dan weten we genoeg.quote:Op zondag 18 november 2007 18:53 schreef Dark het volgende:
Is Janice bij de buren om even zijn gastenboek door te nemen?
Zou me zomaar niets verbazen........een dagscript en dan opzouten met die misselijkheidquote:Op zondag 18 november 2007 18:53 schreef Dark het volgende:
heul niet.......... ik heb het gezien hoor en het was pais en vreequote:Op zondag 18 november 2007 18:54 schreef DrsH het volgende:
Ja het is een oud gegeven dat sommige mensen een ruzie als voorspel betitelen
vermoeden van nietquote:Op zondag 18 november 2007 18:50 schreef Rotterdammert het volgende:
ik hoop dat huub het echt doet wat die nu zegt.
Zn gastboek-pagia begint inmiddels in de war te rakenquote:Op zondag 18 november 2007 18:53 schreef Dark het volgende:
vertelquote:Op zondag 18 november 2007 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn gastboek-pagia begint inmiddels in de war te raken
Wie zei dat?quote:Op zondag 18 november 2007 18:56 schreef DrsH het volgende:
Ik weet het niet zeker want ik lag in het St Anthonius ziekenuis![]()
![]()
![]()
Ik Delirium Tremens!!!!!!!!! en dat krijg je niet van leverworst van de Buurmanquote:
Ja en naderhand hadden ze ruziequote:Op zondag 18 november 2007 18:53 schreef ericahysterica het volgende:
huub over zijn fantassssssssstische sexleven met lang voorspel en ze gingen pas om half acht slapen(toen was ik alweer op)
Ludo Voeten, die met Hannie getrouwd geweest is?quote:Op zondag 18 november 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
[quote]Op zondag 18 november 2007 19:06 schreef Clank het volgende:
Lieke heeft nepwimpers op..
Klopt het lijkt wel een travestiet en wie is Ludo van de Febo waar dellie en naad zo n lol om hebben?
totaal overbodig inderdaad.quote:Op zondag 18 november 2007 19:06 schreef Clank het volgende:
Lieke heeft nepwimpers op.. ziet er niet uit.
en dat zonder voorspelquote:Op zondag 18 november 2007 19:08 schreef DrsH het volgende:
Heerlijk wij gaan aan de erwtensoep zometeen, dat wordt weer knallen 100% vannacht
Jullie gaan voor een bollend dekbed?quote:Op zondag 18 november 2007 19:08 schreef DrsH het volgende:
Heerlijk wij gaan aan de erwtensoep zometeen, dat wordt weer knallen 100% vannacht
Wij eten ook erwtensoep en de buurvrouw ookquote:Op zondag 18 november 2007 19:08 schreef DrsH het volgende:
Owjah die grijze man die dennix een goed advies gafquote:Op zondag 18 november 2007 19:08 schreef Varen het volgende:
[..]
Ludo Voeten, die met Hannie getrouwd geweest is?
lekker hoor en vooral de 2e dagquote:Op zondag 18 november 2007 19:09 schreef Varen het volgende:
[..]
Wij eten ook erwtensoep en de buurvrouw ook![]()
ja nena erin ;lekker bekkie verder wat indolent, maar allah ,dat schijnt zo bij de jeugd te horen en is dussssss normaalquote:Op zondag 18 november 2007 19:09 schreef rooie3 het volgende:
Ik zoiu zeggen gooi Nena er maar in.Dat gaat zeker vuurwerk geven.Dat schopje stelde niks voor,dus mag Nena gewoon terug.Moet je dan die kop van Brian zien,bijna een jaar verder en Nena mag er weer in.
Komt het nog goed tussen jullie of hebben jullie professionele hulp nodig??????quote:Op zondag 18 november 2007 19:10 schreef Varen het volgende:
Jan zat vanmorgen achter en heeft van alles gehoord van Dennis en Nadia; klap klap klap.
Tomatenquote:Op zondag 18 november 2007 19:13 schreef Varen het volgende:
Jan gooit de halve fles sweet chillie in de saus en pommadorie (wat is dat)
Ik verla alleen de woorden van Janice, dus ik heb er zelf geen schade vanquote:Op zondag 18 november 2007 19:12 schreef DrsH het volgende:
[..]
Komt het nog goed tussen jullie of hebben jullie professionele hulp nodig??????
Wie?quote:Op zondag 18 november 2007 19:14 schreef EdAtTheBar het volgende:
Het is gewoon een pik met herpes!
Okay dan boek ik jullie weer uit ik maakte mij al zorgenquote:Op zondag 18 november 2007 19:15 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik verla alleen de woorden van Janice, dus ik heb er zelf geen schade van![]()
Want jouw man heette toch Kees?quote:Op zondag 18 november 2007 19:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
Okay dan boek ik jullie weer uit ik maakte mij al zorgen
Ja, omdat Huub nu Lieke nodig had, omdat hij zich klote voelde.quote:Op zondag 18 november 2007 18:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
heul niet.......... ik heb het gezien hoor en het was pais en vree
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 18 november 2007 19:17 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Jan
Die aflevering van Jensen met hem niet gezien?![]()
“He who makes a beast out of himself gets rid of the pain of being a man.” Ik denk dat dit het originele quote isquote:Op zondag 18 november 2007 18:41 schreef Sonique het volgende:
"Mensen worden beesten als ze worden afgesloten van leiding van anderen"
eerlijk gezegd zie ik zelden dat gekonijn in de kooi maar ik zie ze altijd allebei heel tevreden verstrengeld in slaap liggen. s ochtends. Ik denk dat Huub eindelijk eens volwassen moet worden en Lieke kan hem daarbij ondersteunen .......zeg nou zelf wat is nou 25 jaar......En Huub en ook Lieke hebben elkaar nodig in het spel en wellicht ook in de liefde.quote:Op zondag 18 november 2007 19:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, omdat Huub nu Lieke nodig had, omdat hij zich klote voelde.
Wacht maar, tot hij zich weer beter voelt. Gaat hij Lieke weer afvallen.
Heeft hij pech, want dan is er totaal geen sprake van voor of naspel...![]()
Volgens mij heeft hij zijn eten al gegeten op een ander tijdstipquote:Op zondag 18 november 2007 19:24 schreef Dark het volgende:
Even een vraagje..........
Janice vroeg aan Lieke of Jaap mee kon eten. Lieke zei dat dat niet kon, want er zou teveel ???? inzitten!
Nu ben ik absoluut geen voedingsdeskundige, maar pasta met groente en kip, lijkt mij prima voedsel.
Waarom mag Jaap dat niet? Daar kun je toch niet dik van worden?
Of is dat geen gewoon eten?
Die wimpers staan toch helemaal niet.quote:Op zondag 18 november 2007 19:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brain met zijn misselijke grapjes krijgt lekker zijn zin niet!!!!
De wimpers blijven op z'n plaats. Bah, enge man. Denkt zeker, dat al die vrouwen daar naar hem gaan luisteren, omdat hij anders para wordt.
Het ziet er niet uit idd!quote:Op zondag 18 november 2007 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die wimpers staan toch helemaal niet.![]()
Ze lijkt net een travo zoquote:Op zondag 18 november 2007 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die lift lekker rustig mee, makkelijk toch?quote:Op zondag 18 november 2007 19:26 schreef diedirk het volgende:
Heeft iemand Dennis vandaag al iets horen zeggen of doen?
Wordt het niet eens tijd dat hij Brian ofzo eens aanpakt?!
opdracht van de febo aan niksquote:Op zondag 18 november 2007 19:26 schreef diedirk het volgende:
Heeft iemand Dennis vandaag al iets horen zeggen of doen?
Wordt het niet eens tijd dat hij Brian ofzo eens aanpakt?!
85 cm van dat spul heb ik onder een deur zitten, tegen het tochten.quote:
Gadver, helemaal mee eensch het is net een trafoquote:
quote:Op zondag 18 november 2007 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
85 cm van dat spul heb ik onder een deur zitten, tegen het tochten.![]()
Wij aardbeien roomijs met cake, ook met slagroom van AH, ook errug lekkerquote:Op zondag 18 november 2007 19:27 schreef DrsH het volgende:
En na de snert eten we bosvruchten met slagroom mmmmmmmmmmmmmmmmm das lekker!!!!!!!!
En nu ben je niet tochtig meer?quote:Op zondag 18 november 2007 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
85 cm van dat spul heb ik onder een deur zitten, tegen het tochtig.![]()
Ja, ineens, toen hij in de chill zat met Jaap, hij ging er met een rotvaart vandoor.quote:Op zondag 18 november 2007 19:30 schreef Kaleddis het volgende:
Huub weer naar achter ??
Klopt. Ze staan voor geen meter. Dat dacht ik ook, maar Brain hoeft toch niet altijd zijn zin te hebben?quote:Op zondag 18 november 2007 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
beroepsdeformatiequote:Op zondag 18 november 2007 19:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
tochten. De deur doc, de deur.![]()
zal wel weer lief moeten doen tegen z'n mede bewoners anders krijgt hij strafquote:Op zondag 18 november 2007 19:30 schreef Kaleddis het volgende:
Huub weer naar achter ??
Misschien is Huub gewoon de verstandigste op dit momentquote:Op zondag 18 november 2007 19:33 schreef rooie3 het volgende:
Waarom praat Huub weer tegen Amanda.Achter heeft zeker tegen hem gezegd dat de forums het niet zo leuk van Huub vinden dat hij wrok koestert.Ja Huub kan je alles wijs maken .
OWWWWWWWWWWWWW ik schrok alquote:Op zondag 18 november 2007 19:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ooow, bedoel je datquote:Op zondag 18 november 2007 19:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Noem je dat verstandig.Die tokkies kunnen alles maken en Huub moet verstandig zijn.Hij moet ze met de grond gelijk maken,want ze denken toch dat Huub niet lang boos blijft.Amanda kan niet tegen negeren.quote:Op zondag 18 november 2007 19:35 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Misschien is Huub gewoon de verstandigste op dit moment
Al was het alleen maar voor de genoegdoening van veel streamersquote:Op zondag 18 november 2007 19:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Noem je dat verstandig.Die tokkies kunnen alles maken en Huub moet verstandig zijn.Hij moet ze met de grond gelijk maken,want ze denken toch dat Huub niet lang boos blijft.Amanda kan niet tegen negeren.
Eerst een hoop heisa maken op de streams over zijn kwaadheid en dan niks doen.
Ik vind, dat je helemaal gelijk hebt, maar ik zie dit patroon al zolang Lieke in de Kooi zit.quote:Op zondag 18 november 2007 19:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zie ik zelden dat gekonijn in de kooi maar ik zie ze altijd allebei heel tevreden verstrengeld in slaap liggen. s ochtends. Ik denk dat Huub eindelijk eens volwassen moet worden en Lieke kan hem daarbij ondersteunen .......zeg nou zelf wat is nou 25 jaar......En Huub en ook Lieke hebben elkaar nodig in het spel en wellicht ook in de liefde.
ik ben het helemaal met je eens slappe hap nu, kom op haap en juub knallen jullie kunnen hetquote:Op zondag 18 november 2007 19:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Noem je dat verstandig.Die tokkies kunnen alles maken en Huub moet verstandig zijn.Hij moet ze met de grond gelijk maken,want ze denken toch dat Huub niet lang boos blijft.Amanda kan niet tegen negeren.
Eerst een hoop heisa maken op de streams over zijn kwaadheid en dan niks doen.
Als Huub hierna weer aardig tegen hun gaat doen,ben ik echt met hem klaar.Slijmballen heb ik een hekel aan.Dan is al die heisa om die dode vriend enkel tv geweest.quote:Op zondag 18 november 2007 19:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Al was het alleen maar voor de genoegdoening van veel streamers![]()
Dat ben ik eigenlijk wel met je eens. Huub is de enige die het programma draagt wat mij betreft maar ik laat me niet in de maling nemen. Hij mag van mij een mediahoer zijn, prima, maar laat dat dan maar duidelijk zijn en dan ben ik ook klaar met hem.quote:Op zondag 18 november 2007 19:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als Huub hierna weer aardig tegen hun gaat doen,ben ik echt met hem klaar.Slijmballen heb ik een hekel aan.Dan is al die heisa om die dode vriend enkel tv geweest.
nogmaalsquote:Op zondag 18 november 2007 19:43 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
'Ik maak ze af. Ze hebben hun ware aard laten zien. Ze moeten niet bij me in de buurt komen. In de gaskamers met ze.'
Eet je ijsje nou maar op.![]()
nee maar ik heb hem wel horen smakkenquote:Op zondag 18 november 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
Heeft iemand Dennix al iets horen zeggen vandaag behalve....baboe, skattie en babieee?
Issie gechanteerd?quote:Op zondag 18 november 2007 19:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nogmaals
dit allemaal dankzij keiharde chantage van de febo
Misschien is z'n kwaadheid wat afgezakt. Ik denk dat als ie echt wil (en als het mag van die duffe FEBO) dan gooit ie vast alle remmen los.quote:Op zondag 18 november 2007 19:43 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
'Ik maak ze af. Ze hebben hun ware aard laten zien. Ze moeten niet bij me in de buurt komen. In de gaskamers met ze.'
een mediahoer dus?quote:Op zondag 18 november 2007 19:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nogmaals
De Febo kan hem niet chanteren om aardig te doen.quote:Op zondag 18 november 2007 19:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nogmaals
Wat zou Luc nu kunnen bijdragen behalve dat ie weer Nadia gaat opgeilen? Het wordt nu wel eens tijd voor een gastspeler die anti Brian/Amanda is.quote:Op zondag 18 november 2007 19:45 schreef miesy het volgende:
huub wil wel heel graag luc terug in de kooi.
die heeft natuurlijk geen zin om zijn handen aan naad vuil te maken.
Zolang Huub daar zit heb ik alleen maar woorden gehoord. Sinds hij geen fysiek geweld meer mag uitlokken is het gedaan met de acties.quote:Op zondag 18 november 2007 19:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien is z'n kwaadheid wat afgezakt. Ik denk dat als ie echt wil (en als het mag van die duffe FEBO) dan gooit ie vast alle remmen los.
quote:Op zondag 18 november 2007 19:50 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat zou Luc nu kunnen bijdragen behalve dat ie weer Nadia gaat opgeilen? Het wordt nu wel eens tijd voor een gastspeler die anti Brian/Amanda is.
wat er aan gastspeler nog komt kan nooit veel soeps wezen of talpaslaven of mediahoeren of allebei vrees ik.quote:Op zondag 18 november 2007 19:50 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat zou Luc nu kunnen bijdragen behalve dat ie weer Nadia gaat opgeilen? Het wordt nu wel eens tijd voor een gastspeler die anti Brian/Amanda is.
Dat gaat hem niet worden, dat trekt Brian niet en nog meer pammetjes gaat natuurlijk opvallen.quote:Op zondag 18 november 2007 19:50 schreef ruby het volgende:
[..]
t' zou natuurlijk wel geestig zijn als dennix weer gedumpt wordtquote:Op zondag 18 november 2007 19:50 schreef ruby het volgende:
[..]
dat is onzin huub is heel actief geweest met niet fysieke acties in het verledenquote:Op zondag 18 november 2007 19:50 schreef Py het volgende:
[..]
Zolang Huub daar zit heb ik alleen maar woorden gehoord. Sinds hij geen fysiek geweld meer mag uitlokken is het gedaan met de acties.![]()
Ja, het is ijdele hoop, ik weet het. Maar hoop doet leven, zeggen ze.quote:Op zondag 18 november 2007 19:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat er aan gastspeler nog komt kan nooit veel soeps wezen of talpaslaven of mediahoeren of allebei vrees ik.
das dan ook weer waarquote:Op zondag 18 november 2007 19:53 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, het is ijdele hoop, ik weet het. Maar hoop doet leven, zeggen ze.![]()
That will be the dayquote:Op zondag 18 november 2007 19:50 schreef ruby het volgende:
[..]
het lijkt er verdacht veel opquote:
Een domme klep past prima bij een domme harsesquote:Op zondag 18 november 2007 19:57 schreef ruby het volgende:
Waarom draagt Brian die domme klep op z'n harses? Gaat ie honkballen?
quote:Op zondag 18 november 2007 19:43 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Het is mij opgevallen, dat Huub enorm moeilijk tegen zijn verlies kan. Als Huub het moeilijk heeft, merk ik, dat hij vaak op een kinderljke manier gaat praten. Hij zal misschien gewend geweest zijn in zijn leven om mensen dusdanig te manipuleren, dat hij zijn zin kreeg. Nu was hij vooral verdrietig over het feit, dat hij de Kooi niet uitmocht. (zijn zin dus niet gekregen heeft).quote:Op zondag 18 november 2007 19:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Dat ben ik eigenlijk wel met je eens. Huub is de enige die het programma draagt wat mij betreft maar ik laat me niet in de maling nemen. Hij mag van mij een mediahoer zijn, prima, maar laat dat dan maar duidelijk zijn en dan ben ik ook klaar met hem.
En omdat ze ongeveer laatste staat in de popoll, zijn er niet veel mannen die het op Manny kunnen!quote:Op zondag 18 november 2007 20:02 schreef PeterNB het volgende:
VRAAGJE VOOR DE JONGENS HIER:
Die Amanda moet dus de sexy stoeipoes voorstellen.....
Wat ik me nou afvraag he ? Als Amanda zich zou opdringen voor sex
aan jou als jongen/man.......zou je daar dan opstappen ??
(Ik heb daar zelf niet zo'n verstand van, maar kan het me zo
moeilijk voorstellen dat zij 'aantrekkelijk' is)
Mag ik als geen jongen zijnde ook antwoord geven, vrouwen hebben immers ook verstand van andere vrouwen.quote:Op zondag 18 november 2007 20:02 schreef PeterNB het volgende:
1 night stand zou kunnen,maar save sex met HAAR bestaat niet!quote:Op zondag 18 november 2007 20:02 schreef PeterNB het volgende:
Nou ja die Sly denkt echt dat hij de koning is.quote:Op zondag 18 november 2007 20:05 schreef ruby het volgende:
Nog even van Janice z'n gastenboek geplukt....sorry nogmaals.
Afkomstig van het Nowlive Team.
Oproep aan Nowlivers
Wij hebben 10 gebeld en de gang van zaken wat er speelt op Janice zijn site voorgelegd met het advies het gastenboek te sluiten. Ook roepen wij de Nowlivers op zich te distantiëren van dit soort praktijken. Doe je dit niet en maak jij je schuldig aan het vervuilen van een gastenboek zullen wij de ip's die wij krijgen traceren op Nowlive en een ban geven
Tuurlijk, alleen als je het doet zoals Brian het doet dan doe je het goed.quote:Op zondag 18 november 2007 20:02 schreef Dark het volgende:
Brian kraakt even af, wat de dames zelf hebben verzonnen............
Jij kruipt op ALLES wat 37graden is en een gat heeft...........................quote:Op zondag 18 november 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik als geen jongen zijnde ook antwoord geven,vrouwen hebben immers ook verstand van andere vrouwen.![]()
Ik hoop dat je over Amanda hebt en niet over mij.quote:Op zondag 18 november 2007 20:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jij kruipt op ALLES wat 37graden is en een gat heeft...........................![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik als geen jongen zijnde ook antwoord geven, vrouwen hebben immers ook verstand van andere vrouwen.![]()
Een hoer is een hoer, Brian mag het gratis doen met haar en het hokje is ook dol op haar, waarom nou toch?![]()
De reactie op dit bericht liegt er ook niet om.quote:Op zondag 18 november 2007 20:05 schreef ruby het volgende:
Oproep aan Nowlivers
Wij hebben 10 gebeld en de gang van zaken wat er speelt op Janice zijn site voorgelegd met het advies het gastenboek te sluiten. Ook roepen wij de Nowlivers op zich te distantiëren van dit soort praktijken. Doe je dit niet en maak jij je schuldig aan het vervuilen van een gastenboek zullen wij de ip's die wij krijgen traceren op Nowlive en een ban geven
Het is gewoon een eng wijf, en dan die stem der nog bijquote:Op zondag 18 november 2007 20:02 schreef PeterNB het volgende:
Sly ben je de weg kwijt ofzo..........het is hier geen rusland tijdens de koude oorlog hoor mafkeesquote:Op zondag 18 november 2007 20:05 schreef ruby het volgende:
Oproep aan Nowlivers
Bedoel je die ene waarin iemand zegt dat ie zich voor geen goud gaat aanmelden?quote:Op zondag 18 november 2007 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De reactie op dit bericht liegt er ook niet om.![]()
Ik zie Gert ons al van andere fora en gastenboeken afplukkenquote:Op zondag 18 november 2007 20:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ja die Sly denkt echt dat hij de koning is.![]()
Het zal Nowlive ook niet zijn, die bellen wat af.quote:Op zondag 18 november 2007 20:05 schreef ruby het volgende:
Oproep aan Nowlivers
Welke Fokkers zullen een ban krijgen van Sly????quote:Op zondag 18 november 2007 20:05 schreef ruby het volgende:
Oproep aan Nowlivers
na een kratje bier may bequote:Op zondag 18 november 2007 20:02 schreef PeterNB het volgende:
Ja die.quote:Op zondag 18 november 2007 20:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Bedoel je die ene waarin iemand zegt dat ie zich voor geen goud gaat aanmelden?
Je bedoelt in dit geval Danny......ik zie het voor me.quote:Op zondag 18 november 2007 20:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie Gert ons al van andere fora en gastenboeken afplukkenFOEI kinders! Kom meer naar huis met papa Gertie!
![]()
Ik vind het ook nogal ver gaan. Alsof hij kan bepalen waar zijn users posten. Tsssssk.quote:Op zondag 18 november 2007 20:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Sly ben je de weg kwijt ofzo..........het is hier geen rusland tijdens de koude oorlog hoor mafkees
de mensen van nowlive die een ban krijgen omdat ze iets posten bij Janice zijn wat mij betreft van harte welkom bij Fokquote:Op zondag 18 november 2007 20:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Welke Fokkers zullen een ban krijgen van Sly????![]()
![]()
![]()
Wat een hoogmoedswaanzin![]()
Na 1 kratje zou jij al op Amanda stappen ??? Brrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 18 november 2007 20:11 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
na een kratje bier may be
heel errug may be
Heb pas geleden een oldtimer cabrio gekocht, misschien wil Janice een stofhoes makenquote:Op zondag 18 november 2007 20:16 schreef ericahysterica het volgende:
lieve jan
jan m'n vuilniszakken zijn op en aangezien ik in een dure wijk woon lijk het me leuk als jij er een paar voor me wil ontwerpen daar je toch de komende tijd zonder werk zit lijkt het me slim als je me snel mailt groet een fan
( deze kon ik even niet laten) bron de site van Janice
jan is niet blij als hij terugkomt van de Febo.........wellicht met stomheid geslagenquote:Op zondag 18 november 2007 20:16 schreef Dark het volgende:
Janice gaat naar het hokje, hij gaat zijn gastenboek lezen, Sly is te laat!![]()
![]()
![]()
Wat een kolder!quote:Op zondag 18 november 2007 20:05 schreef ruby het volgende:
Oproep aan Nowlivers
erg moedig van je en slaap lekkerquote:Op zondag 18 november 2007 20:19 schreef loisie het volgende:
Pffffffffffffffffff, ik heb gepost op de site van die nicht en ik ben niet bang voor een ban van die dontnolaivers............en nou ga ik ff slapen................drukke dag achter de rug en misschien tot later en anders tot morgen
Op dat stukje van Sly kun je wel heel goed zeggen: "Ahhh gaat die dat zegguhhhhh!"quote:Op zondag 18 november 2007 20:12 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal ver gaan. Alsof hij kan bepalen waar zijn users posten. Tsssssk.![]()
Ow ja Brian, hier is nog een uitspraak van Amanda: Sterruffff jonguuuh
Wat let je?quote:Op zondag 18 november 2007 20:19 schreef mazaru het volgende:
Ik zou haast ook wat gaan posten in dat gastenboek![]()
alleen jammer dat de webredactie van de tien site al een stuk of tig positieve reacties heeft zitten postenquote:Op zondag 18 november 2007 20:16 schreef Dark het volgende:
Janice gaat naar het hokje, hij gaat zijn gastenboek lezen, Sly is te laat!![]()
![]()
![]()
Trusten en blijf gewoon hier postenquote:Op zondag 18 november 2007 20:19 schreef loisie het volgende:
Pffffffffffffffffff, ik heb gepost op de site van die nicht en ik ben niet bang voor een ban van die dontnolaivers............en nou ga ik ff slapen................drukke dag achter de rug en misschien tot later en anders tot morgen
Kan "sterrufh jonguh" er ook nog achteraan?quote:Op zondag 18 november 2007 20:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op dat stukje van Sly kun je wel heel goed zeggen: "Ahhh gaat die dat zegguhhhhh!"![]()
Van de 471 posts is dat niet veel.quote:Op zondag 18 november 2007 20:21 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
alleen jammer dat de webredactie van de tien site al een stuk of tig positieve reacties heeft zitten posten
Dat maakt helemaal niets uit, de zus van Janice heeft ze vast allemaal al doorgenomen op het echte gastenboek!quote:Op zondag 18 november 2007 20:21 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
alleen jammer dat de webredactie van de tien site al een stuk of tig positieve reacties heeft zitten posten
en de bancommissie van nowlivequote:Op zondag 18 november 2007 20:24 schreef Dreamboy het volgende:
In het gastenboek van Janice is het na de bekendmaking dat Amanda winnaar is geworden een ware invasie uitgebroken. Mensen spuien massaal hun ongenoegen over de gang van zaken en ook heeft Nena (als dat de echte Nena is) zo te lezen haar ongezouten mening gegeven. Blijkbaar denkt de publieke opinie anders over de uitslag en nemen dit Janice niet in dank af. Maar een mening hebben is een ieder zijn goedrecht. Maar de dingen die daar geschreven worden lijken niets meer met een mening te maken hebben, maar meer met een ordinaire scheldpartij. Eén ding mogen duidelijk wezen, Janice heeft zich hiermee niet populairder gemaakt, en ook is wederom te zien wat het programma los maakt bij de mensen.Zo staat het op de site van Nowlive.
Sly, Sly superstar, who the fuck do you think you are?quote:Op zondag 18 november 2007 20:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en de bancommissie van nowlive![]()
Ja, das schrikken hequote:Op zondag 18 november 2007 20:27 schreef blomst het volgende:
Potver... zit ik wat op marktplaats te zoeken, opeens dennix zijn stem in mijn oren![]()
Wat mij betreft wel hoor, ik vind dat geen vervuilingquote:Op zondag 18 november 2007 20:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Kan "sterrufh jonguh" er ook nog achteraan?
Begint verdacht veel op Dennix te lijken, niet dan?quote:Op zondag 18 november 2007 20:30 schreef lorence1 het volgende:
er is ons voorgehouden dat huub in actie zou komen.....
ten eerste zit hij braaf te klappen dat amanda wint, heeft ie een social talk met brian, gaan ze schaken en dan idols kijken... en dan vast slapen
de actie komt pas 1 december en dan niet op de streams als ze een optreden hebben.
bleh.... kom op met die actie
EEEEEeeeh, dat waren veel berichten, toch?quote:Op zondag 18 november 2007 20:31 schreef ericahysterica het volgende:
Is Jantientje alweer terug?
iddquote:Op zondag 18 november 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Begint verdacht veel op Dennix te lijken, niet dan?![]()
070?quote:Op zondag 18 november 2007 20:33 schreef ruby het volgende:
Jezus......Dennix hou je stinkmuil. Kap nah!![]()
zit op de bankquote:Op zondag 18 november 2007 20:31 schreef ericahysterica het volgende:
Is Jantientje alweer terug?
Gek hjequote:Op zondag 18 november 2007 20:29 schreef riri het volgende:
Best wel gevaarlijk daar in Afghanistan ...
Over dat meisje in een rolstoel?Dat was volgens mij Nadia die dat zei.quote:Op zondag 18 november 2007 20:36 schreef mazaru het volgende:
Wat kan die Lieke toch ellendig uit de hoek komen. Als iemand zo'n toon tegen me aanslaat kan ik echt op tilt slaan
ja.... ren naar je verkleedkast en volg ons voorbeeldquote:Op zondag 18 november 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Heeft Amanda haar Omalook weer?
![]()
[ afbeelding ]
mijn reactie:quote:Op zondag 18 november 2007 20:05 schreef ruby het volgende:
Oproep aan Nowlivers
ben benieuwd of ik hier nog ooit wat van hoor? zal ik een ban krijgen?quote:Oproep Nowlivers
Wij van de Nowlive-Gestapo hebben tien gebeld en de gang van zaken wat er speelt op Janice zijn site voorgelegd, met het 'dringend advies' het gastenboek te sluiten (sluit of sterf!). Ook hebben we tien medegedeeld dat wij bepalen wat alle Nowlive-leden op internet moeten en mogen doen. Dus Nowlive-leden, luister naar ons anders mag je niet meer bij ons komen spelen. Luister je niet en maak jij je schuldig aan het vervuilen van een gastenboek zullen wij de ip's die wij krijgen traceren op Nowlive en jullie een ban geven! Want wij zijn altijd en overal de baas van jullie en wij bepalen wat jullie mogen doen.
Lowlife Slaai.
Ik gok op een yes, maar je blijft hier welkom.quote:Op zondag 18 november 2007 20:40 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
mijn reactie:
[..]
ben benieuwd of ik hier nog ooit wat van hoor? zal ik een ban krijgen?![]()
![]()
![]()
Illegale mexicaanse imigrantquote:Op zondag 18 november 2007 20:40 schreef Darklight het volgende:
Brain ziet er ook uit als een josti met die pet op
ooo fijnquote:Op zondag 18 november 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gok op een yes, maar je blijft hier welkom.![]()
Het maakt niet uit wat ie op z'n kop zet, het is in alle gevallen gewoon bout.quote:Op zondag 18 november 2007 20:40 schreef Darklight het volgende:
Brain ziet er ook uit als een josti met die pet op
Dat zou wel heel wanhopig zijn. Maar ja, niets verbaast me eigenlijk meer.quote:Op zondag 18 november 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
Naad heeft een andere rok aangetrokken die duidelijk te groot is.
N: Hier past wel een tweeling in.
A: Brooke en Brooklyn, zie je die 2 celletjes al zwemmen?
Je gaat me toch niet vertellen dat ze voor een volgende nepzwangerschap gaan voor Naad?![]()
Leuk!quote:Op zondag 18 november 2007 20:46 schreef Varen het volgende:
Huub wil Luc als gastspeler in DGK
Daar zijn ze al dagen niet zo subtiel mee bezig.......predictor testen, kotsen, etcquote:Op zondag 18 november 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
Naad heeft een andere rok aangetrokken die duidelijk te groot is.
N: Hier past wel een tweeling in.
A: Brooke en Brooklyn, zie je die 2 celletjes al zwemmen?
Je gaat me toch niet vertellen dat ze voor een volgende nepzwangerschap gaan voor Naad?![]()
thx!quote:Op zondag 18 november 2007 20:46 schreef Dark het volgende:
@ Guuskee........
jouw reactie:
Oproep Nowlivers
Wij van de Nowlive-Gestapo hebben tien gebeld en de gang van zaken wat er speelt op Janice zijn site voorgelegd, met het 'dringend advies' het gastenboek te sluiten (sluit of sterf!). Ook hebben we tien medegedeeld dat wij bepalen wat alle Nowlive-leden op internet moeten en mogen doen. Dus Nowlive-leden, luister naar ons anders mag je niet meer bij ons komen spelen. Luister je niet en maak jij je schuldig aan het vervuilen van een gastenboek zullen wij de ip's die wij krijgen traceren op Nowlive en jullie een ban geven! Want wij zijn altijd en overal de baas van jullie en wij bepalen wat jullie mogen doen.
Lowlife Slaai.
Guuskee, I applaud you!![]()
ik hoop het!quote:Psssst, volgens mij krijg je een ban?![]()
Guuske al krijg je een ban je hebt mij toch even laten gniffelenquote:Op zondag 18 november 2007 20:46 schreef Dark het volgende:
@ Guuskee........
jouw reactie:
Oproep Nowlivers
Lowlife Slaai.
Guuskee, I applaud you!![]()
Psssst, volgens mij krijg je een ban?![]()
En ondertussen maar door blijven zuipen. Daardoor is het al niet geloofwaardig.quote:Op zondag 18 november 2007 20:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Daar zijn ze al dagen niet zo subtiel mee bezig.......predictor testen, kotsen, etc
Vermoeiend hè?
Ze zijn zoooooo creatief bij het hokje![]()
Deze "fokster" krijgt GEEN ban natuurlijkquote:Op zondag 18 november 2007 20:52 schreef ruby het volgende:
Fokster
18-11-2007
nederlaag
Wel jammer voor de volgelingen van Huub dat Amanda gewonnen heeft Volgens hun evangelie had Lieke de uitverkoerene moeten zijn!!
Wie o wie?
Somige mensen sporen dus echt niet en zijn verre van de realiteit. Vanmorgen in de Telegraaf ook weer zoiets gelezen....."Rol Tippi Wan fnuikend voor imago au pair" De schurkenrol van de Thaise au pair in de tv serie Gooische Vrouwen, heeft een verwoestende uit werking op het imago van de au pair. Naar nu blijkt dat het bureau die bemiddeling tussen au pair en Nederlandse gastgezinnen, hele maal plat gebeld worden met vragen. Plotseling willen de gezinnen graag weten of de meisjes die ze in huis halen wel te vertrouwen zijn. Dit na aanleiding van een TV serie. We slaan echt door in dit land.quote:Op zondag 18 november 2007 20:24 schreef Dreamboy het volgende:
In het gastenboek van Janice is het na de bekendmaking dat Amanda winnaar is geworden een ware invasie uitgebroken. Mensen spuien massaal hun ongenoegen over de gang van zaken en ook heeft Nena (als dat de echte Nena is) zo te lezen haar ongezouten mening gegeven. Blijkbaar denkt de publieke opinie anders over de uitslag en nemen dit Janice niet in dank af. Maar een mening hebben is een ieder zijn goedrecht. Maar de dingen die daar geschreven worden lijken niets meer met een mening te maken hebben, maar meer met een ordinaire scheldpartij. Eén ding mogen duidelijk wezen, Janice heeft zich hiermee niet populairder gemaakt, en ook is wederom te zien wat het programma los maakt bij de mensen.
Zo staat het op de site van Nowlive.
Nee, dat gesnauw naar Huub toe.quote:Op zondag 18 november 2007 20:39 schreef kybe het volgende:
[..]
Over dat meisje in een rolstoel?Dat was volgens mij Nadia die dat zei.
quote:+VIDEO: Bijna blote Amanda hengelt naar naaktreportage bij bezoek Playboy TV aan Gouden Kooi
De dag is niet ver weg dat Amanda naakt in Playboy zal staan. De 19-jarige Gouden Kooi-bewoonster bood zich gisterenavond zonder gene -en bijna bloot- aan een team van Playboy TV dat in ons land is om een reportage te maken over Hollandse playmates voor het adult-channel. Lees het verhaal en zie de video in de abonneesectie.
Kunnen ze ooit iemand in doen die inhoud heeft en niet alleen omdat hij 15 min of fame heeft benut op RTL of alleen omdat hij transexueel of een relnicht is? Nathanaël zou fijn zijn.quote:Op zondag 18 november 2007 20:57 schreef Dark het volgende:
Gracia nu bij Idols, hij/zij wordt vast de nieuwe gastspeler in DGK
Tot 3x toe meedoen met Idols, iedere keer vet mislukken, dat maakt je automatisch geschikt voor DGK!
Dat doen zij allebei naar elkaar toe.Huub was zo boos op Brian en Amanda en zat alleen maar Lieke af te zeiken.quote:Op zondag 18 november 2007 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat gesnauw naar Huub toe.
Eerst deed ze keihard 'SSSSSSTTTT!!' En daarna snauwde ze "Stil nou!"
Dat had ze toen tegen Amandel en Nada moeten doen, en toen trok ze haar bek niet open.
Dat valt me wel meer op, ze pikt van alles van iedereen, behalve van Huub.
Ik schat in, dat de mensen van het hokje, een herseninhoud hebben van een walnoot, dus ik verwacht niet veel van de volgende gastspeler!quote:Op zondag 18 november 2007 21:06 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Kunnen ze ooit iemand in doen die inhoud heeft en niet alleen omdat hij 15 min of fame heeft benut op RTL of alleen omdat hij transexueel of een relnicht is? Nathanaël zou fijn zijn.
voor mij hoeven er helemaal geen oud bewoners terug te komen, dat kennen we voortaan wel.quote:Op zondag 18 november 2007 21:06 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Kunnen ze ooit iemand in doen die inhoud heeft en niet alleen omdat hij 15 min of fame heeft benut op RTL of alleen omdat hij transexueel of een relnicht is? Nathanaël zou fijn zijn.
RTL-BAAS FONS VAN WESTERLOO VERTREKT ALS GOUDEN KOOI BLIJFT... staat er ook!quote:Op zondag 18 november 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
Iemand hier een abo bij ZIJONLINE, denk het niet .![]()
[..]
Precies. Hokje doe eens iets origineels......Puma Streamer misschien?quote:Op zondag 18 november 2007 21:10 schreef 2live het volgende:
[..]
voor mij hoeven er helemaal geen oud bewoners terug te komen, dat kennen we voortaan wel.
Ach, het was al zooooooooo overduidelijk, dat Naad of Lieke niet konden winnen!quote:Op zondag 18 november 2007 21:07 schreef Darklight het volgende:
hoe heet die site van janice? merendel van die berichten zijn denk ik ookk geplaatst door bezoekers van vol en nowlive
pmdat Lieke niet gewonnen heeft
Dat maakt Fons toch zelf uit of het programma blijft of nietquote:Op zondag 18 november 2007 21:12 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
RTL-BAAS FONS VAN WESTERLOO VERTREKT ALS GOUDEN KOOI BLIJFT... staat er ook!
Jaaaaaaaaa, Puma, waar is ie gebleven?quote:Op zondag 18 november 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies. Hokje doe eens iets origineels......Puma Streamer misschien?![]()
precies. hij had net zo goed de kooi in kunnen komen met de boodschap: 'ik kom hier om een modeshow te geven, en degene die de grootste stoephoer is PLUS zich laat aftuigen door brian gaat winnen. Ik licht een tipje van de sluier op: het is 1 van de dames die gaat winnen!'quote:Op zondag 18 november 2007 21:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach, het was al zooooooooo overduidelijk, dat Naad of Lieke niet konden winnen!
Met een flinterdun concept als Barbie, ga je in de kooi een "barbie" zoeken en rarara.......wie kies je dan?
Janice heeft het heel goed gedaan, hij heeft zomaar de juiste barbie gevonden en de opdracht was zooooooooo moeilijk!![]()
ZIJONLINE is een soort Story maar dan op het net, heb je een berg zout in de aanslag?quote:Op zondag 18 november 2007 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat maakt Fons toch zelf uit of het programma blijft of niet![]()
Dat lijkt mij ook ja...Nadia en Amanda kunnen trouwens een carriere als belspelmeisje ook wel schudden....quote:Op zondag 18 november 2007 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat maakt Fons toch zelf uit of het programma blijft of niet![]()
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 18 november 2007 21:07 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat doen zij allebei naar elkaar toe.Huub was zo boos op Brian en Amanda en zat alleen maar Lieke af te zeiken.
Gelukkig begreep Lieke dat hij het op haar af aan het reageren was.
Zowel Huub als Lieke moeten hun pijlen veel meer gaan richten op die domme mutsen i.p.v. op elkaar.
Hij heeft iig zijn achtergrondmuziek goed uitgekozen...quote:Op zondag 18 november 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
De plannen van Huub die niet door mochten gaan van het hokje.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52901&sess=14591
Nog tien kilo strooizout.quote:Op zondag 18 november 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
ZIJONLINE is een soort Story maar dan op het net, heb je een berg zout in de aanslag?![]()
http://janiceonline.nl/www/index.php?option=com_jambook&Itemid=26quote:Op zondag 18 november 2007 21:07 schreef Darklight het volgende:
hoe heet die site van janice? merendel van die berichten zijn denk ik ookk geplaatst door bezoekers van vol en nowlive
pmdat Lieke niet gewonnen heeft
Hij had het ook niet moeten vragen, gewoon doen.quote:Op zondag 18 november 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
De plannen van Huub die niet door mochten gaan van het hokje.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52901&sess=14591
quote:Op zondag 18 november 2007 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens.
Ik begrijp het wel hoor. Want je reageert meestal het eerste af op de mensen die je het meest na staan.
En ik snap Huub ook niet waarom die steeds alles van die Amanda probeert goed te praten.
Jaap en Huub zijn mijn favorieten in dat huis, maar ze moeten eens die nare strokop aanpakken.
quote:Gast
18-11-2007
nowlive
nowlive rules gewoon jarloersie is weer erg groot
Hij durft het echt niet. Het is me al zo vaak opgevallen dat hij een hele grote mond heeft maar eigenlijk ook best een schijtert. Behalve als hij drank op heeft, dan doet hij het wel.quote:Op zondag 18 november 2007 21:23 schreef neehe het volgende:
[..]
Hij had het ook niet moeten vragen, gewoon doen.
Voordat ze zouden reageren had hij er al een stuk uitgeknipt.
En dan wil hij hardline spelen.quote:Op zondag 18 november 2007 21:23 schreef neehe het volgende:
[..]
Hij had het ook niet moeten vragen, gewoon doen.
Voordat ze zouden reageren had hij er al een stuk uitgeknipt.
quote:Op zondag 18 november 2007 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
... met een vibrato waar een geit jaloers op is.![]()
Ik had wel willen zien wat Gordon te zeggen had tegen Dennis.quote:Op zondag 18 november 2007 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waarom is Dennis niet naar Idols gegaan in plaats van DGK? Bijna met elk liedje wat op het scherm verschijnt begint hij mee te kwelen. Op zo'n manier van "dat kan ik beter". En dan zit hij meestal een octaaf of tien te hoog voor een mannenstem en met een vibrato waar een geit jaloers op is.![]()
Ik ookquote:Op zondag 18 november 2007 21:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik had wel willen zien wat Gordon te zeggen had tegen Dennis.![]()
Hij heeft toch zoiets gedaan, weet niet meer waar , maar ik heb ergens een filmje gezien daarover.quote:Op zondag 18 november 2007 21:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik had wel willen zien wat Gordon te zeggen had tegen Dennis.![]()
Heeft die al geprobeerd,maar hij is niet ver gekomenquote:Op zondag 18 november 2007 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waarom is Dennis niet naar Idols gegaan in plaats van DGK? Bijna met elk liedje wat op het scherm verschijnt begint hij mee te kwelen. Op zo'n manier van "dat kan ik beter". En dan zit hij meestal een octaaf of tien te hoog voor een mannenstem en met een vibrato waar een geit jaloers op is.![]()
Daar heb ik nu nog nachtmerries van.quote:Op zondag 18 november 2007 21:37 schreef maril het volgende:
[..]
Hij heeft toch zoiets gedaan, weet niet meer waar , maar ik heb ergens een filmje gezien daarover.
Je stelt mij gerust....quote:Op zondag 18 november 2007 21:38 schreef 2live het volgende:
[..]
Daar heb ik nu nog nachtmerries van.![]()
Don't remind mequote:Op zondag 18 november 2007 21:37 schreef maril het volgende:
[..]
Hij heeft toch zoiets gedaan, weet niet meer waar , maar ik heb ergens een filmje gezien daarover.
Misschien is hij te knap?quote:Op zondag 18 november 2007 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |