Voor in school voor de laatste schooldagquote:Op zondag 18 november 2007 18:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat voor obstakels ga je maken ?
let dan op met nylon, dat zie je niet hangen. Als iemand daar tegenloopt & daardoor een snijwonde heeft (heb je rap bij nylon) dan gaat jouw verzekering mogen betalen...quote:Op zondag 18 november 2007 18:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Voor in school voor de laatste schooldag
een soort muur van dat draad heb ik in mijn gedachte (naja niet echt een muur maar een stuk of 20 draden boven elkaar 5cm van elkaar af oid)) ..
of op een hoogte van 50cm horizontaal dat draad spannen .
Denk dat je dan gewoon naar de gamma moet gaan en daar van dat goedkope oranje plastic touw moet halenquote:Op zondag 18 november 2007 18:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Voor in school voor de laatste schooldag
een soort muur van dat draad heb ik in mijn gedachte (naja niet echt een muur maar een stuk of 20 draden boven elkaar 5cm van elkaar af oid)) ..
of op een hoogte van 50cm horizontaal dat draad spannen .
Kan je dat niet verven ofzo?quote:Op zondag 18 november 2007 18:32 schreef Athmozz het volgende:
[..]
let dan op met nylon, dat zie je niet hangen. Als iemand daar tegenloopt & daardoor een snijwonde heeft (heb je rap bij nylon) dan gaat jouw verzekering mogen betalen...
Ja ik ga wel kijken voor dat oranje danquote:Op zondag 18 november 2007 18:38 schreef Athmozz het volgende:
met een alcoholstift kan je het kleuren (maar dan nog is het niet echt duidelijk zichtbaar), maar of je je daarmee bezig wil gaan houden![]()
Die oranje plastiek koorden van de gamma zijn idd het beste, en anders ga je zo van dat werken-lint gaan kopen met wit/rode strepen op. Dat kost ook maar een paar euro'tjes
Als het niet duur is kan je natuurlijk ook voor een bijna volledig dicht hekwerk zorgen.quote:Op zondag 18 november 2007 18:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja ik ga wel kijken voor dat oranje dan
... uhh dat is volgens mij niet echt sterkmaarja kan ik misschien ook wel wat van kopen..
Dan is het duidelijk aangegeven dat er draad hangt en wordt het hun eigen schuldquote:Op zondag 18 november 2007 18:50 schreef Pulsy het volgende:
of je gebruikt dat onzichtbare nylon en hangt er dan wat blaadjes aan met een nietmachine
Vorig jaar hadden ze ook de tegels weg gehaalt en een soort put gegraven van 2m breed en 0,5m lang ofzoquote:Op zondag 18 november 2007 22:15 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk aangegeven dat er draad hangt en wordt het hun eigen schuld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |