Dan ben ik nog ouder dan je moeder.quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ben ik nog ouder dan je moeder.![]()
Muckie toch!quote:
*SC lurker meldt zich*quote:Op maandag 19 november 2007 22:17 schreef sararaats het volgende:
ik word 29 in april (den 13de april dan nog)
zal ik je vertellen over leuke dagen om jarig te zijn?quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:09 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
*SC lurker meldt zich*
Deze viel me op... Leuke dag om jarig te zijn. BBQ-en met 20 graden, of binnen zitten omdat het sneeuwt.
Dat is het mooie van april.
ja, bij ons is ie nog een stuk duurderquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:18 schreef RemcoW85 het volgende:
Hele familiereunie in een week en dat in combinatie met kerst. December is al een dure maand, maar ze hebben het wel getroffen bij jullie in de familie.
godzijdank welquote:Ben je er wel de rest van het jaar vanaf
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
Als we in Zuid-Afrika zouden wonen, zouden mijn broertje, mijn zus en ik alledrie op een feestdag jarig zijn. Mijn broertje op nieuwjaarsdag (OK, dat geldt hier ook), mijn zus op Founder's day, en ik op Youth day.
Ik dacht, ik verstrek even wat nuttige info
Ik heb er een tijdje gewoond toen ik stage liep in Johannesburg. Leuk hoor, een vrije dag als je jarig bentquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:21 schreef Muck het volgende:
[..]
dat je de zuidafrikaanse feestdagen kent verbaast me al
wat cool!quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje gewoond toen ik stage liep in Johannesburg. Leuk hoor, een vrije dag als je jarig bent
Zonder mijquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:20 schreef Muck het volgende:
dit jaar is het helemaal makkelijk en zitten we de laatste week van het jaar in Parijs![]()
Leuke stagequote:Op dinsdag 20 november 2007 00:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje gewoond toen ik stage liep in Johannesburg. Leuk hoor, een vrije dag als je jarig bent
jaquote:
ik ben altijd vrij op mijn verjaardag eigenlijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:28 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Leuke stage.
Vrije dag op je verjaardag is op zich wel leuk, maar ik ga dan toch liever voor een vrij weekend zodat het goed gevierd kan worden.
preciesquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:29 schreef ColdFeet het volgende:
Paris, je t'aimeIk weet niet wat het is met die stad...
Fantastische musea, sowiesoEn leuke pleintjes en straatjes en marktjes. En leuke restaurantjes
Het was toen op een vrijdagquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:28 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Leuke stage.
Vrije dag op je verjaardag is op zich wel leuk, maar ik ga dan toch liever voor een vrij weekend zodat het goed gevierd kan worden.
Alleen een keer geweest met een schoolreis in 1999.. Behoorlijke tijd terug dusquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:29 schreef ColdFeet het volgende:
Fantastische musea, sowiesoEn leuke pleintjes en straatjes en marktjes. En leuke restaurantjes
Néé! Muck! Doe me n lol! Je gaat toch niet naar Eurodisney als je in de stad van de liefde bent?!quote:
tuurlijk welquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Néé! Muck! Doe me n lol! Je gaat toch niet naar Eurodisney als je in de stad van de liefde bent?!
* ColdFeet steekt een bestraffend vingertje op: daar mag je alleen heen als je het Louvre, Musée d'Orsay, la Sainte Chapelle, le Conciergerie, Musée Rodin, Musée Picasso, Place des Vosges en Les Invalides, en en en... al hebt bezochtquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:35 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk wel
ik ben er de hele week, dus ik ga echt wel naar eurodisney![]()
Ze is er zonder mij ook nog eensquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Néé! Muck! Doe me n lol! Je gaat toch niet naar Eurodisney als je in de stad van de liefde bent?!
Op je verjaardag ook nog eensquote:
wil ik ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
* ColdFeet steekt een bestraffend vingertje op: daar mag je alleen heen als je het Louvre, Musée d'Orsay, la Sainte Chapelle, le Conciergerie, Musée Rodin, Musée Picasso, Place des Vosges en Les Invalides, en en en... al hebt bezocht![]()
ik wel, 4 jaar geleden tijdens halloweenquote:Maar ik ben nooit in Eurodisney geweest, eigenlijk
jaquote:
heeeeeeeel misschien ben ik dan net terug, maar anders maken we het daarna wel weer goedquote:
dat is het ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:47 schreef RemcoW85 het volgende:
En ik maar denken dat Parijs echt een stad is voor stelletjes.
Is ook zo! Vreselijk veel leuke restaurantjes enzo...quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:47 schreef RemcoW85 het volgende:
En ik maar denken dat Parijs echt een stad is voor stelletjes.
hmmm, onthou ik voor als ik met MPG een keertje gaquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is ook zo! Vreselijk veel leuke restaurantjes enzo...
Oh en Muck: Musée Marmottan. En ook heel erg leuk vond ik om ergens in de Rue Lepic (=niet-zo-toeristische deel van Montmartre) bij de bakker in de winkel te gaan ontbijten of lunchenMaar misschien is dat wel een beetje stelletjes-achtig.
dat klopt jaquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:51 schreef RemcoW85 het volgende:
Sorry, zal zulke dingen er voortaan niet meer inwrijven. Merk het ook in mijn omgeving. Alles gaat in december naar het romantische Parijs
. Schijnen ook leuke acties te zijn qua prijzen enzo
.
Mee????quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:43 schreef Muck het volgende:
[..]
wil ik ook
ik wil álles zien
dit keer ga ik met mijn ouders en broer, maar volgende keer gaat MPG gewoon mee ::Y
[..]
ik wel, 4 jaar geleden tijdens halloween
Jaaah, en lekker naar de opera enzo.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:51 schreef RemcoW85 het volgende:
Sorry, zal zulke dingen er voortaan niet meer inwrijven. Merk het ook in mijn omgeving. Alles gaat in december naar het romantische Parijs
. Schijnen ook leuke acties te zijn qua prijzen enzo
.
ja, ik bedoelde ook mee met mij schatjequote:Op dinsdag 20 november 2007 00:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Mee????
volgende keer gaan we met zn 2tjes
ik vind Parijs dan weer he-le-maal niets hè...quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:29 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:58 schreef Bluezz het volgende:
Edinburgh![]()
Schotland![]()
![]()
golfer en ik hebben van die visioenen... later als we groot zijn aan een loch wonen in een wit huisje met schapen
*zucht*
zal ik jaloers maken?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:58 schreef Bluezz het volgende:
Edinburgh![]()
Schotland![]()
![]()
golfer en ik hebben van die visioenen... later als we groot zijn aan een loch wonen in een wit huisje met schapen
*zucht*
kopenhagen lijkt me wel heel erg tofquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:37 schreef Bluezz het volgende:
Aaaah jaloersig is
Kopenhagen is idd ook leuk, vorig jaar nog geweest.
En ik vond het een verademing na Parijs... dat is zo druk, maar wel heel bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |