Doe je goedquote:Op maandag 19 november 2007 11:26 schreef Den_Haag het volgende:
Heb jij daar een huisartsverwijzing voor nodig? Ik mag gewoon een afspraak maken. Wordt direct door de verzekering betaald. En heb er veel profijt van.
Ga zelf vanavond denk ik uit eten. met de directiesecretaresse
Ze is 42quote:Op maandag 19 november 2007 11:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe je goed
Ik had meteen naar de fysio kunnen gaan, maar omdat ik dus bekend ben met slijtage even de huisarts geraadpleegd.
Verder naar achteren al stoppenquote:Op maandag 19 november 2007 11:45 schreef Euc- het volgende:
Lang zijn is okeee
Alleen een beetje lastig bij sommige dingen, bv als je voor het stoplicht staat moet je allerlei capriolen uithalen om het licht te zien
Geloof me, dat werkt nietquote:Op maandag 19 november 2007 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Verder naar achteren al stoppenSta je ook nog een gunstiger op de verkeerssensor
en is het eerder groen
![]()
Andere auto aanschaffenquote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 19 november 2007 12:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vind het een beetje oud. mag dat?![]()
de mijne wordt op oudjaarsdag 50quote:Op maandag 19 november 2007 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nog een jonge blo(e)m![]()
![]()
mijn mamma is ook 48 geworden 2 weken geleden
Dan mag je die directiesecretaresse een klein beetje oud vindenquote:
quote:Op maandag 19 november 2007 15:08 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne wordt op oudjaarsdag 50
en ik 2 dagen later 22
ehm nee?quote:Op maandag 19 november 2007 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
Muck OOK al op 3 januari jarig?
ken nu echt al 5 mensen die jarig zijn op die dag![]()
oa. mn vader en beste vriend
Ik ben 32 en heb genoeg vrienden van rond de 40. Dus eigenlijk vind ik je helemaal niet zo oud hoor Bluezz!!!quote:Op maandag 19 november 2007 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben dus net zo oud als de gemiddelde ouder hier
Kan wel kloppen, mijn kids zijn 20 en 23
Nou Tezz, maak het niet al te dramatisch... Een chocolaatje moet kunnen hoor! 't Moet wel een beetje leuk blijven...quote:Op maandag 19 november 2007 18:39 schreef Tezz het volgende:
Zo, dag 1 van het let-gvd-eens-wat-beter-op-de-lijn is al mislukt.![]()
Het ging zo goed.........vanmorgen ontbeten met cruesli en magere melk, om 11 uur een opkikkertje (bouillon kip), om half 1 vier sneetjes boerenbruin met kaas en komkommer.
Maar toen, de lange middag op het werk................ik ben om vier uur gezwicht voor een chocolaatje. Oke, dan: twee chocolaatjes. Terwijl ik gewoon fruit bij me had. Grump.
Net thuis had mijn man gekookt: een biefstuk waar ik natuurlijk ook een dot kruidenboter overheen gooide, gebakken aardappels met mayo (wel halvanaise, oke, datdanweerwel) en geroerbakte groentes.
OH IK BEN GEWOON DE DEVIL HERSELF....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |