Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een mens zonder vriendschappen kan. Los van mijn echte vriendschappen, heb ik ook veel functionele vriendschappen (bijv. op school): in tussenuren lekker wat gaan drinken met een groep klasgenoten etc. Ik zou gek worden als ik dan altijd alleen moest zitten of zo.quote:Op zondag 18 november 2007 17:33 schreef ehqo het volgende:
Je lijkt goed te praten dat je sociaal te kort schiet, waarschijnlijk geloof je het zelf ook nog. Vrienden zijn een zeer belangrijk onderdeel in mijn leven, en dan vooral omdat humor.
Eens.quote:Op zondag 18 november 2007 17:35 schreef Bob-B het volgende:
Ik zou gek worden zonder, tevens vind ik ts een vreemde vent die alleen maar kansloze topics opent (over zichzelf notabene).
Niet op de persoon reageren. Ik heb geen zin in TS bash topic.quote:Op zondag 18 november 2007 17:35 schreef Bob-B het volgende:
Ik zou gek worden zonder, tevens vind ik ts een vreemde vent die alleen maar kansloze topics opent (over zichzelf notabene).
Vooruit danquote:Op zondag 18 november 2007 17:39 schreef Emel het volgende:
[..]
Niet op de persoon reageren. Ik heb geen zin in TS bash topic.
quote:
Lekker lachen in je eentje met een glas champagnequote:Op zondag 18 november 2007 17:47 schreef F04 het volgende:
Nah, soms vind ik het wel jammer, het liefst zou ik een echte vriend willen, maar die zijn heel moeilijk te vinden.
En wat ik op oudejaarsavond ga doen, is Paul de Leeuw kijken op tv.
Voor jouw zijn vrienden zeker echt belangrijk.quote:Op zondag 18 november 2007 17:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Lekker lachen in je eentje met een glas champagne![]()
Ik vind het maar treurig, maar ik houd m'n mond maar, voordat ik iemand tot zelfmoord aanzet
Geen familie ofzo waar je bij kan zitten?quote:Op zondag 18 november 2007 17:47 schreef F04 het volgende:
Nah, soms vind ik het wel jammer, het liefst zou ik een echte vriend willen, maar die zijn heel moeilijk te vinden.
En wat ik op oudejaarsavond ga doen, is Paul de Leeuw kijken op tv.
Niet alleen voor hem, maar eigenlijk voor 99% van de mensen volgens mijquote:Op zondag 18 november 2007 17:52 schreef F04 het volgende:
[..]
Voor jouw zijn vrienden zeker echt belangrijk.
alsof dat iets is om triest te vindenquote:Op zondag 18 november 2007 17:52 schreef F04 het volgende:
[..]
Voor jouw zijn vrienden zeker echt belangrijk.
Ik persooonlijk kan met je meeleven. Ik ben ook een eenling. Ik heb wel vrienden, maar echte vrienden waar ik al mijn geheimen deel heb ik niet hier in mijn buurt. Je bent zeker net zo bang als ik, als je 'vrienden' per ongeluk aan iemand doorverklappen. Toch is het wel handig om je persoonlijk zaken met iemand delen. Je voelt een stuk beter. In mijn geval praat ik met gemak met een chatvriendin, waar ze heel ver van mij vandaan woont. Misschien vindt iemand dat wel zielig, maar het is in ieder geval beter dan geen.quote:Op zondag 18 november 2007 17:17 schreef F04 het volgende:
Heb jij vrienden?? en met vrienden bedoel ik mensen met wie je geheimen deelt en ook buiten het werk om regelmatig mee omgaat. Wat vind jij van vrienden, een noodzakelijk kwaad, of niet nodig??
Zelf heb ik geen vrienden en ik heb ook geen vrienden nodig. Het enige dat ik wel eens onhandig vind is dat je altijd alles alleen moet doen en nooit eens iets leuks met iemand kunt doen. Zelf heb ik eigenlijk ook bijna geen kennissen, ook omdat ik nogal verlegen ben.
Een vriendin heb ik nog nooit gehad, ook al ben ik al 20+.![]()
Ik heb zoiets dat je, zolang je werkt, je geen vrienden nodig hebt, omdat je op je werk al genoeg afleiding hebt.
Ik heb meer vijanden dan vrienden, ook al zijn die er niet.
40urige werkweekquote:Op zondag 18 november 2007 18:00 schreef DoimeN het volgende:
Geef is antwoord op mijn vraag hoe je week eruit ziet?
Maar hoe ziet je week eruit? Je staat op om 8 uur gaat naar je werk om 9 uur, komt thuis om half 6 ofzo, en dan de hele avond fokken?quote:
Aparte keuzes, waarom niet een goed iets om te hebben? Het lijkt alsof jij vriendschap echt als een negatief iets ziet.quote:Op zondag 18 november 2007 17:17 schreef F04 het volgende:
Heb jij vrienden?? en met vrienden bedoel ik mensen met wie je geheimen deelt en ook buiten het werk om regelmatig mee omgaat. Wat vind jij van vrienden, een noodzakelijk kwaad, of niet nodig??
Als je geen vrienden hebt, en één vijand,. dan gaat de laatste zin al op. Maar heb je nou niemand waar je mee gaat stappen, slap ouweh*t over het leven en dat soort zaken? Sorry maar dat klinkt heel eenzaam eigenlijk.quote:Zelf heb ik geen vrienden en ik heb ook geen vrienden nodig. Het enige dat ik wel eens onhandig vind is dat je altijd alles alleen moet doen en nooit eens iets leuks met iemand kunt doen. Zelf heb ik eigenlijk ook bijna geen kennissen, ook omdat ik nogal verlegen ben.
Een vriendin heb ik nog nooit gehad, ook al ben ik al 20+.![]()
Ik heb zoiets dat je, zolang je werkt, je geen vrienden nodig hebt, omdat je op je werk al genoeg afleiding hebt.
Ik heb meer vijanden dan vrienden, ook al zijn die er niet.
Wat zijn functionele vriendschappen?quote:Op zondag 18 november 2007 20:24 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb wel veel functionele vriendschappen op werk en studie enzo. Maar echte vriendschappen zijn na de middelbare school wel een beetje verwaterd. Ik ken nu wel weer veel nieuwe mensen, maar dat zijn nog vooral kennissen.
Netwerken denk ik..quote:Op zondag 18 november 2007 21:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat zijn functionele vriendschappen?
Denk vriendschappen in teamverband laat maar zeggen. Hij kan goed overweg met de mensen waarmee hij samen moet werken in een bedrijf / op school.quote:Op zondag 18 november 2007 21:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
Mensen die je gebruikt. Als je bijv. op school een tussenuur hebt en je gaat daar ff mee stad in ofzo. Maar niet echt 'vrienden' vrienden.quote:Op zondag 18 november 2007 21:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2007 17:56 schreef ThE_ED het volgende:
ik heb alleen fok!
fix'dquote:Op maandag 19 november 2007 01:31 schreef Borkydude het volgende:
Voor jou vind ik het dan weer wel kut, MM, omdat ik * * wil neuken
Nee, zoals al eerder gezegd heb ik bijv op mn werk wel collega;s waarmee ik in de pauzes leuk kan praten maar that;s it buiten het werk hebben die geen tijd om iets met mij te doen (ja dat heb ik vaak genoeg gevraagd net als bij school/studie). Ja ik zit vrijwel altijd alleen, is mn hele leven al zo geweest eigenlijk, daarom ga ik ook niet zoals veel studenten ieder weekend naar huis, daar valt voor mij naast mn ouders dan, nog minder te beleven.quote:Op maandag 19 november 2007 01:32 schreef RoelRoel het volgende:
Misschien heb je wel vrienden maar noem je ze niet zo. (hoop het voor je)
Je kan toch niet altijd alleen zijn, ik zou echt helemaal gek worden.
Het ligt er ook maar aan wat je definitie van vrienden is.
Het is ook geen verplichting om vrienden te hebben hoor, alleen als je helemaal niemand spreekt lijkt mij dat dus eenzaam. Zoals jij zelf zegt in tijden dat je ergens mee zit kan het, tenminste dat was mijn ervaring, zwaar zijn.quote:Op maandag 19 november 2007 01:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Goed topic. Ik heb zelf ook vrijwel geen vrienden, er is niemand die ik kan bellen als ik echt ergens mee zit ofzo bijv, en ik ga dus ook bijna niet stappen nu heb ik toch een schijthekel aan discotheken en moet ik bijna ieder weekend werken, af en toe ga ik weleens naar de kroeg met mensen maar dat is sporadisch, ik ga wel vaak naar concerten, in mn eentje ja en dat vind ik prima, ben laatst zelfs allen naar de bios geweest, ik laat dat soort dingen niet omdat ik alleen moet, dan zou ik nooit ergens komen.
Oh en ik heb ook nog geen flauw benul wat ik met oud&nieuw ga doen, of naar mn ouders (weinig te beleven) of hier in mn eentje of dat ik onverwachts ergens wordt uitgenodigd of gewoon de stad in ga en me tussen de mensen begeef , ik zie het welik vind de reacties hier over het algemeen beetje belachelijk, op zich heb ik een erg leuk leven
af en toe is het wel balen, dat zeker.
Ik spreek wel mensen op msn, op werk etc maar echt je problemen, issues enzo met mensen bespreken kan niet en dat kan inderdaad zoals je zegt erg zwaar zijn. Ik had liever ook gehad dat ik iemand had waar ik erg goed bevriend mee ben, maar het feit dat dat niet zo is, heb ik me inmiddels wel bij neergelegd, misschien komt het ooit nog en misschien ook niet, maar het is echt niet zo dat ik om het feit dat ik geen vrienden heb een enorm kutleven heb, wat veel mensen hier wel insinueren.quote:Op maandag 19 november 2007 02:39 schreef Inekris het volgende:
[..]
Het is ook geen verplichting om vrienden te hebben hoor, alleen als je helemaal niemand spreekt lijkt mij dat dus eenzaam. Zoals jij zelf zegt in tijden dat je ergens mee zit kan het, tenminste dat was mijn ervaring, zwaar zijn.
Ik heb mijn beste vriend nog nooit geknuffeld volgens mij.quote:Op maandag 19 november 2007 03:01 schreef Friek_ het volgende:
Heb trouwens zelf ook niet veel vrienden. Doe veel dingen alleen en daarvoor heb ik geen goedkeuring nodig van andere mensen. Als ik alleen iets wil doen dan doe ik dat. Ik leef voor mezelf, niet voor anderen.
Heb trouwens wel één goede vriend waarmee ik veel feesten afloop, veel muziek luister en soms in een rare bui onzinnige dingen mee doe. Waardeer die ook wel erg. Al is het niet zo dat we elke dag over elkaars gevoelens praten of iets dergelijks. Vinden me allebei ook maar een beetje gay, waarschljnlijk.Een andere (heteroseksuele) vriend van me vond het trouwens vreemd dat we elkaar nooit geknuffeld hadden.
No offence, MM, maar er zijn meerdere mensen die jou hun vriendschap hebben aangeboden, en daar heb je niks mee gedaan.quote:Op maandag 19 november 2007 01:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Goed topic. Ik heb zelf ook vrijwel geen vrienden, er is niemand die ik kan bellen als ik echt ergens mee zit ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |