Als ik docent was en ik kreeg dit op tafel kreeg je een 1 omdat ik echt dat fukking handschrift niet ga ontcijferenquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:45 schreef zagevent het volgende:
Een zéér flauwe poging van me om origineel te zijn.Ongeveer een jaar oud:
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, die is inderdaad zeer flauw.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:45 schreef zagevent het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn god wat een handschriftquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:45 schreef zagevent het volgende:
[ afbeelding ]
valt wel mee toch?quote:
Nog zo een dijenkletser!quote:Op woensdag 21 november 2007 19:28 schreef DuTank het volgende:
Vandaag bij SE Aardrijkskunde heb ik dit verzonnen bij de vraag "Waarom kan IJsland niet beschikken over extern vernieuwbare-bronnen?"
Omdat ze alleen maar ijs hebben
HAHAHAquote:
Lang over nagedacht?quote:Op woensdag 21 november 2007 19:28 schreef DuTank het volgende:
Vandaag bij SE Aardrijkskunde heb ik dit verzonnen bij de vraag "Waarom kan IJsland niet beschikken over extern vernieuwbare-bronnen?"
Omdat ze alleen maar ijs hebben
Wat een handschrift heeft die leraar ook zeg... net zo triest.quote:Op maandag 19 november 2007 00:28 schreef seto het volgende:
Deze ook nog terug gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mits niet fake, heeft hij er zelfs nog een voldoende voor ook.
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb ooit een vraag van een geschiedenis-repetitie beantwoord met iets van dat de hele Franse revolutie me aan mijn reet kon roesten. Ik had nog een 5.5 ook.
Nou inderdaad, ik lig gewoon dubbel hierquote:Op woensdag 28 november 2007 10:26 schreef Pritt het volgende:
Dat die meeste dingen een hoax zijn maakt het niet minder grappig.
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:51 schreef Za-giniipiggu het volgende:
ik heb een hele map met 50+ van die plaatjes maar ik ben te lui om het te uploaden.
hoaxquote:Op woensdag 28 november 2007 17:51 schreef Za-giniipiggu het volgende:
ik heb een hele map met 50+ van die plaatjes maar ik ben te lui om het te uploaden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |