Ik denk dat jij daarin dan weer gelijk hebt.quote:Op zondag 18 november 2007 15:46 schreef Credence het volgende:
[..]
Mja, je hebt gelijk.
Ik denk dat 57 Karl Marx is.
Je kunt ook de lijst copy-pasten en aanvullen met vet oid.quote:Op zondag 18 november 2007 15:49 schreef One_conundrum het volgende:
Pff wie zet alles even goed op rij. Modje?
Maar waarom heeft Darwin dan een Grieks gewaad aan?quote:Op zondag 18 november 2007 15:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk dat jij daarin dan weer gelijk hebt.
Ik stem nog steeds voor Darwin als 54 trouwens, of heeft iemand een goede reden waarom Socrates naar een uit een ei kruipend kuikentje kijkt?
Ik zie het niet goed, maar is dat de Vitruvian Man?quote:Op zondag 18 november 2007 15:53 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Maar waarom heeft Darwin dan een Grieks gewaad aan?
Hij zit trouwens gebogen over een beroemde tekening van Da Vinci.
Dunkt mij.quote:Op zondag 18 november 2007 15:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zie het niet goed, maar is dat de Vitruvian Man?
En IS het niet gewoon Da Vinci dan?
Je loopt al 2 keer hopeloos achter de feiten aan.quote:Op zondag 18 november 2007 15:55 schreef E.T. het volgende:
88. Prince Charles
Nee ik ken geen portret waarop Da Vinci zo wordt afgebeeld.quote:Op zondag 18 november 2007 15:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zie het niet goed, maar is dat de Vitruvian Man?
En IS het niet gewoon Da Vinci dan?
Ik ken alleen dat ene zelfportret waar ie inderdaad langer haar en baard heeft. Nou ja, voorlopig maar even open laten staan en weer even naar andere mensen kijken.quote:Op zondag 18 november 2007 15:56 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Nee ik ken geen portret waarop Da Vinci zo wordt afgebeeld.
Het is Darwin of Socrates, voor allebei valt wat te zeggen.
Wie is 28 dan? Timur Lenk?quote:Op zondag 18 november 2007 15:54 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik denk toch echt dat 59. Djengis Kahn is...
Zie ook
[ afbeelding ]
Nee, het is 'm gewoon. Ook met dat kuikentje.quote:Op zondag 18 november 2007 15:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ken alleen dat ene zelfportret waar ie inderdaad langer haar en baard heeft. Nou ja, voorlopig maar even open laten staan en weer even naar andere mensen kijken.
Voor Da Vinci zijn nog meer gegadigden. Nr. 70 bijvoorbeeld al ken ik ook een portret waarop Claude Monet er zo uit ziet.quote:Op zondag 18 november 2007 15:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ken alleen dat ene zelfportret waar ie inderdaad langer haar en baard heeft. Nou ja, voorlopig maar even open laten staan en weer even naar andere mensen kijken.
66 is Abraham volgens mij (let op die schapen). Mozes is denk ik 25quote:Op zondag 18 november 2007 15:59 schreef De_Hertog het volgende:
Ander discussievoer:
66 Mozes?
72 Picasso?
73 is iig zeker Toulouse-Lautrec.
70 heeft volgens mij een zwarte snor, ik ken dat gezicht ook ergens van..quote:Op zondag 18 november 2007 16:00 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Voor Da Vinci zijn nog meer gegadigden. Nr. 70 bijvoorbeeld al ken ik ook een portret waarop Claude Monet er zo uit ziet.
Al die mannen met grijze baarden![]()
Goed punt, alleen ik denk toch echt dat 25 Homerus is (zie plaatje op pagina 1quote:Op zondag 18 november 2007 16:03 schreef Soul79 het volgende:
[..]
66 is Abraham volgens mij (let op die schapen). Mozes is denk ik 25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |