Okee, maar op het moment dat ik postte stonden er nog twee namen bij nummer 70quote:Op zondag 18 november 2007 20:07 schreef wyccie het volgende:
Identificeer de mensen op dit schilderij
Dacht ik ook even aan, maar hij heeft wet veel haar hier. En wat is dat spul in zijn handen?quote:Op zondag 18 november 2007 20:48 schreef Iblardi het volgende:
Zou nr. 63 Macchiavelli zijn? Lastig.
Een schaal abricozen / perziken?quote:Op zondag 18 november 2007 20:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dacht ik ook even aan, maar hij heeft wet veel haar hier. En wat is dat spul in zijn handen?
Klopt, die optie is op pagina 2 of 3 al geopperd (mede door mij). Maar kennelijk staat hij er nog niet tussen.quote:Op zondag 18 november 2007 21:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
83 heeft wel iets weg van Eisenhower.
Ik dacht ook aan perziken. Iemand anders noemde een zandloper.quote:Op zondag 18 november 2007 20:58 schreef sigme het volgende:
Een schaal abricozen / perziken?
Was ik vergeten. Heb hem er tussen gezet, nog wel met een vraagteken want het karakteristieke van Eisenhowers kop ontbreekt, op de een of andere manier. En waarom zou Eisenhower in een zwarte regenjas worden afgebeeld, als was hij een FBI-agent oid?quote:Op zondag 18 november 2007 21:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Klopt, die optie is op pagina 2 of 3 al geopperd (mede door mij). Maar kennelijk staat hij er nog niet tussen.
Heinrich Himmler! Ik zat al naar Nazihoofden te zoeken, maar ik kon niet op de juiste persoon komen. Als het 'm moet voorstellen dan is ie wel slecht gelukt.quote:Op zondag 18 november 2007 21:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat aanvullingen/wijzigingen:
19. Heinrich Himmler (?)
30. Theodre Roosevelt
83. Dwight Eisenhower
Leuk topic.
Wow, wat goed.quote:Op zondag 18 november 2007 21:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Volgens mij is nummer 86 keizerin Dowager Cixi.
[ afbeelding ]
Ziet er zeer geloofwaardig uit. Ik was aan het zoeken naar Inca's, Azteken enzo... beetje verkeerde richtingquote:Op zondag 18 november 2007 21:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Volgens mij is nummer 86 keizerin Dowager Cixi.
[ afbeelding ]
Als het om het oversteken gaat van de zee, zou dat dan niet Mozes moeten zijn?quote:Op zondag 18 november 2007 21:44 schreef Floripas het volgende:
Is nr. 80 Mohammed?
Waarom denkt iedereen dat dat de rode zee is?quote:Op zondag 18 november 2007 21:47 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als het om het oversteken gaat van de zee, zou dat dan niet Mozes moeten zijn?
Ik weet het niet. Zou best kunnen. Mohammed (vzmh) werd in oude Perzische miniaturen wel vaak afgebeeld met een sluier voor zijn gezicht.quote:Op zondag 18 november 2007 21:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wow, wat goed.
Is nr. 80 Mohammed?
45 lijkt me eerder FDRquote:Op zondag 18 november 2007 21:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat aanvullingen/wijzigingen:
30. Theodre Roosevelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |