abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:34:00 #1
798 voyeur
bemoeit zich
pi_205827
Spannende tijden.
Mona is dronken, Ruud's is back to basic en valt weer samen met zijn instincten, Willem is leep en Bart blijft een schat.
Allemaal life te zien op stream 1 t/m IV.
Help elkaar en post je nachtwaarnemingen. Eternal gratitude is je deel
Here we are now, entertain us.
pi_205828
2 uur. Bart en Mona zitten aan de tafel. Mona steunt met haar bovenlichaam op het tafelblad en Bart zit met zijn rug richting 'de hoek' Ruud is te horen en te zien op stream 4 alwaar hij zit te spelen op de gitaar. Ik herken het melodietje niet. Willem zat naast 'm maar stond net op. Verder kon ik niks zien want mijn streams moeten uit als ik hier een berichtje tiep. Als ik deze heb verzonden weer even naar de andere interessante topics en dan weer eens kijken of er nog leven op de streams is. Goodnight
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

vrijdag 22 oktober 1999 @ 02:05:00 #3
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_205829
quote:
op 10-22-1999 om 01:34 AM schreef voyeur het volgende:
Spannende tijden.
Mona is dronken, Ruud's is back to basic en valt weer samen met zijn instincten, Willem is leep en Bart blijft een schat.
Allemaal life te zien op stream 1 t/m IV.
Help elkaar en post je nachtwaarnemingen. Eternal gratitude is je deel

OK, hier een beetje van mij:
Ruud en Willem zijn op de buddy-toer: met z'n tweeen zingen ze erop los ("your cheating heart", "yellow submarine"), uiteraard begeleid door de gitaar van Ruud. Ze hebben de grootste lol samen. (oh my god, ze gaan nu "Obladi" doen, het moet niet veel gekker worden ).

Ondertussen zitten Bart en Mona in de keuken. Allebei vrij stil, weinig praten, en Bart huilt geloof ik een beetje.
Op de achtergrond: het aangeschoten gezang en gelach van willem en Ruud. Ze zetten een elvis-nummer in (titel vergeten), over uiteraard een vrouw. Bart wordt er niet echt vrolijker van, Mona praat even op hem in.
Bart zit al minutenlang met een onaangestoken peuk in zijn mond.

Willem begint te zingen: "ik sta op wacht, zonder hemd, zonder broek". Ruud tingelt wat, op zoek naar een nieuw nummer.
De heren hebben het over de tekst van een nummer, Ruud: "Oh, godverdomme joh, die tekst heb ik thuis liggen!"
Ruud zet iets in: "Desire" (zit-ie Bart te jennen of zo?).
(Argh! Die fok!king audiostream valt om de -tig seconden uit!)

Ze hebben een new nummer uitgezocht: "Du"
"du bist das Maedchen, was mir zubehoert"
"du bist alles was ich habe auf der Welt"
R+W lachen erom, maar Bart kijkt nog steeds niet happy.
"ich lass dich niemals im stich"
en hop, daar gaat m'n stream weer..

pi_205830
Mona is dronken en viel over Ruud en van de bank....sleurde aan Willem zijn petje..die haar duidelijk afweerde...waarna Ruud haar bij de borsten vatte.....dat ging haar even te ver....ze zei dat ze op ging ruimen maar ging huilend een sigaret roken...eenzaam en alleen....M,B en K hadden zich afgezonderd op de slaapkamer....ze heeft duidelijk op het verkeerde paard gewed..Sabbelientje...gelukkig kwam Bart langs op weg naar bed en deze kon niet om haar heen...het geluid bij het beeld is er niet..ik ben wel erg nieuwsgierig wat er wordt gezegd..ze is heftig aan het oreren...Ruud en Willem blijven zingen in de hoop dat de tanker in bed ligt voor ze er langs moeten lopen..en gevrijwaard blijven van haar handtastelijkheden...
pi_205831
Oepppssssss !!!!!!!!1
Ik plaats net een topic ben je me voor

Vast tegen de regels van dit forum gebruik bereid me voor op een terechtwijzing van
the masters

Tevens wel heerlijk zo een beetje typen met Ruud en Willem op de achtergrond zullen zij het dan met ze tweeën uit moeten vechten. Of zullen de vrouwen al weer snode plannen in de slaapkamer aan het smeden zijn met de duikelnicht als smid.

Je weet het niet ik hoop in ieder geval dat er een paar wijsneuzen zijn die dit kunnen bewaren voor het nageslacht.

Dan stijgt de kwaliteit van het genieten van dit commercieel spektakel.

Weltrusten

Too all who never sleep
"be patient"

Bart "Niet misgeschoten is altijd raak"
Ruud " eeeuhh We zouden ze eigenlijk eerst eff moeten keure "

pi_205832
Ik dacht eerst ook dat Bart huilde, Murph, maar ik verdenk mijn RealVideoFeed ervan, die van die morphende uitschietertjes maakt aan gezichten en alles: zijn verdere lichaamstaal verraad meer iets van 'zich krommen tegen de storm'
Oeps, nu kwakt hij ineens een stoel bovenop de keukentafel en zet het prikbord er tegenaan.... Hij lacht in ieder geval beminnelijk naar Mona en denkt misschien: wanneer houdt die eindeloze woordenstroom op ? (iets gewaagde interpretatie ?) Ze heeft inderdaad onvermoedde reserves, om 02:15 na een hele act van teut-zijn al te hebben gegeven. Misschien vervangt ze een beetje Bianca, die nachtmerries heeft over de on-menselijkheid van dit programma. En terecht. (wordt vervolgd)

Bart zoekt het in bezigheids-therapie, want is nu Creatief met Schoolbord....

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 22 Oktober 1999).]

pi_205833
Ik ga nu weer even offline kijken en ik denk dat ik het wel tot 3 uur volhou. Daarna stop ik, ik heb vrijdags nog andere dingen te doen. Ik zal me concentreren op de setting, de objecten die ik zie. Wat je hoort ga ik buiten beschouwing laten. Vanaf het moment dat ik zometeen de streams weer aan kan zetten hou ik het bij tot 3 uur. Lettend op de puur visuele indruk. Niet die van gesprekken, gebeurtenissen en andere acties. de post komt, maar dat wil niet zeggen vannacht nog. Goodnight, y'all. You're the greatest. ps ik beloof geen -goed- verslag. Het is al laat.

vrijdag 22 oktober 1999 @ 02:28:00 #8
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_205834
Om 2:26 zijn Ruud en Willem tot stilte gekomen, Bart heeft zijn tanden al gepoetst, evenals Mona. Wat Willem en Ruud nu gaan doen is nog niet duidelijk.
Life is what you make it.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 02:30:00 #9
374 beelzebub
master of disaster
pi_205835
2.30 uur.
Na mijn persoonlijke favoriet(Hotel California) praten Ruud en Willem heel kort na en gaan slapen. Er komt in de verte nog wel geluid uit het huis.
Bart begint in zichzelf te praten en wandelt een beetje doelloos rond.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 02:39:00 #10
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_205836
quote:
op 10-22-1999 om 02:30 AM schreef beelzebub het volgende:
2.30 uur.
Na mijn persoonlijke favoriet(Hotel California) praten Ruud en Willem heel kort na en gaan slapen.

Al elders gepost, maar voor de muzikale volledigheid:

Ruud en Willem geven 'm van katoen vannacht:
Du, Obladi , "Help" van de Beatles, "Homeward bound" van Simon & Garfunkle
una paloma blanca, Proud Mary, etc.
De twee maken lawaai voor tien en amuseren zich het apezuur, itt Bart, die met Mona zit te treuren aan de keukentafel.

Op de achtergrond "and I spent all my money on whiskey and beer, hahahaha" - gezang van R+W.
Verbazing: nog nooit heb ik iemand "Hotel California" zo horen verkrachten. Complimenten, heren!
(Willem komt duidelijk los!)

vrijdag 22 oktober 1999 @ 02:41:00 #11
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_205837
De streams laten nu al zeker 5 minuten geen beweging meer zien, alleen de lege woonkamer, en een klerenkast. Ook het geluid is verstomt, zodat de amusementswaarde tot een denkbeeldig nulpunt is gedaald. Zelfs de slaapkamers worden niet in beeld gebracht, terwijl het mij lijkt dat er vanavond nog wel wat wordt nagepraat. Maar ja, het is ons niet gegund. :"(
Life is what you make it.
pi_205838
02.35 uur : En toen was het stil
Van alles is weer waardeloos

pi_205839
2:29 Bart zingt iets, loopt richting zithoek. Allemaal
richting damesslaapkamer. (dagboekkamergang/voordeur).
Je hoort op de achtergrond stemmen,
ik denk dat iedereen nog wakker is maar hoor Ruud, Mona,
2:31 stream 2 een deur, is dat het toilet? Een man, beweging op mijn niet
zo snelle streams. Ik wou dat ze eens echt zouden streamen.
2:32 Bart in de keuken omdat water kookt.
2:33 Bart in de is dat de deur van de herenkleedkamer ... euh slaapkamer?
Houten blanke plaat met twee witte dingen die als kledingstukken aan kleerhangertjes
links op de stream in beeld zijn.

Ruud komt uit de herenslaapkamer uit in een rode onderbroek, ik hoor een lade
open en dicht gaan ruud in de zithoek. Hij is weer terug door doe deur die ik
nett beschreef.
2:35 stilte in het huis.
mijn streams op BBSpy hebben allemaal een zonnetje met een zonnebril of is het
zonnenbril?. Mijn grafiekje van binnenkomende data is piekende tussen de 7,5 en de
10 K per seconde. Ik mag me verheugen op geweldige bitrate op het moment.
2:37 stilte in het huis.
2:38 nog veel meer stilte in het huis.
2:38 ik ben eens zo slim om aan mijn audio instelling te klooien
2:38 stemmen (ruud aan het woord?) uit de herenslachtkamer ehm, slaapkamer
2:39 idem

Ik vond dat Willem aan het jennen was, of was dat opvrolijken. Het lukte niet. Ik
denk terug aan de tijd dat ik 22 was, verliefd op iemand was of dacht te zijn en
als ze weg was (achtergelaten in vakantieland of op grote afstand wonend). Ik was
verdrietig. Dat heeft Bart nu ook. De manner hebben het wel ergens over denk ik. Zouden
de vrouwen inclusief de (blijkbaar?) dronken Mona slapen. Ik heb niet aan de enkele
houdin die Moon aannam af kunnen leiden dat ze dronken zou zijn. Ik vind op het
forum wellicht genoeg antwoorden en meningen er over.

Ik hou dit nooit tot drie uur vol. Alle streams hebben al 5 minuten geen verandering
getoond. Ik hoor een aquarium Ik hou hier mee op. Wie weet heb ik nog wat aan min vrijdag.
2:44 stil in huis en aquarium bubbelt. Hoor ik nog stemmen in het huis? Eigenlijk niet.
Weltrusten forum.

pi_205840
Voyeur, ik vond de eerdere versie van dit topic toch nog net wat leuker (met de extra "te" ertussen)
sluit wat meer aan bij mijn gemengde gevoelens van de laatste dagen. merk dat ik weer droevig begin te worden. Kunnen we "uppers, downers" niet weer s bovenhalen, dan kan ik nog even zwelgen...
mooi he, alles
pi_205841
Juffrouw Jannie, wat een PRACHTIG plaatje van Mona! Benieuwd of Mona al VOOR de kerst teruggesleept wordt in de zee.
...als je prutje maar goed zit..
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 03:03:00 #16
798 voyeur
bemoeit zich
pi_205842
phileine, vileintje, je hebt natuurlijk gelijk.
Alle afstand is beter; we zijn er, maar we willen niet (en zeker niet all the way). De plekk voor juist die discussie lijkt vandaag: BB watchers: voer voor psychologen."
Overigens tops bijdrages in de topics !
Here we are now, entertain us.
pi_205843
Bedankt weer allemaal! Ik ben hier heel blij mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')