quote:
op 10-22-1999 om 01:34 AM schreef voyeur het volgende:
Spannende tijden.
Mona is dronken, Ruud's is back to basic en valt weer samen met zijn instincten, Willem is leep en Bart blijft een schat.
Allemaal life te zien op stream 1 t/m IV.
Help elkaar en post je nachtwaarnemingen. Eternal gratitude is je deel![]()
OK, hier een beetje van mij:
Ruud en Willem zijn op de buddy-toer: met z'n tweeen zingen ze erop los ("your cheating heart", "yellow submarine"), uiteraard begeleid door de gitaar van Ruud. Ze hebben de grootste lol samen. (oh my god, ze gaan nu "Obladi" doen, het moet niet veel gekker worden ).
Ondertussen zitten Bart en Mona in de keuken. Allebei vrij stil, weinig praten, en Bart huilt geloof ik een beetje.
Op de achtergrond: het aangeschoten gezang en gelach van willem en Ruud. Ze zetten een elvis-nummer in (titel vergeten), over uiteraard een vrouw. Bart wordt er niet echt vrolijker van, Mona praat even op hem in.
Bart zit al minutenlang met een onaangestoken peuk in zijn mond.
Willem begint te zingen: "ik sta op wacht, zonder hemd, zonder broek". Ruud tingelt wat, op zoek naar een nieuw nummer.
De heren hebben het over de tekst van een nummer, Ruud: "Oh, godverdomme joh, die tekst heb ik thuis liggen!"
Ruud zet iets in: "Desire" (zit-ie Bart te jennen of zo?).
(Argh! Die fok!king audiostream valt om de -tig seconden uit!)
Ze hebben een new nummer uitgezocht: "Du"
"du bist das Maedchen, was mir zubehoert"
"du bist alles was ich habe auf der Welt"
R+W lachen erom, maar Bart kijkt nog steeds niet happy.
"ich lass dich niemals im stich"
en hop, daar gaat m'n stream weer..
Vast tegen de regels van dit forum gebruik bereid me voor op een terechtwijzing van
the masters
Tevens wel heerlijk zo een beetje typen met Ruud en Willem op de achtergrond zullen zij het dan met ze tweeën uit moeten vechten. Of zullen de vrouwen al weer snode plannen in de slaapkamer aan het smeden zijn met de duikelnicht als smid.
Je weet het niet ik hoop in ieder geval dat er een paar wijsneuzen zijn die dit kunnen bewaren voor het nageslacht.
Dan stijgt de kwaliteit van het genieten van dit commercieel spektakel.
Weltrusten
Too all who never sleep
"be patient"
Bart zoekt het in bezigheids-therapie, want is nu Creatief met Schoolbord....
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 22 Oktober 1999).]
quote:
op 10-22-1999 om 02:30 AM schreef beelzebub het volgende:
2.30 uur.
Na mijn persoonlijke favoriet(Hotel California) praten Ruud en Willem heel kort na en gaan slapen.
Al elders gepost, maar voor de muzikale volledigheid:
Ruud en Willem geven 'm van katoen vannacht:
Du, Obladi , "Help" van de Beatles, "Homeward bound" van Simon & Garfunkle
una paloma blanca, Proud Mary, etc.
De twee maken lawaai voor tien en amuseren zich het apezuur, itt Bart, die met Mona zit te treuren aan de keukentafel.
Op de achtergrond "and I spent all my money on whiskey and beer, hahahaha" - gezang van R+W.
Verbazing: nog nooit heb ik iemand "Hotel California" zo horen verkrachten. Complimenten, heren!
(Willem komt duidelijk los!)
Ruud komt uit de herenslaapkamer uit in een rode onderbroek, ik hoor een lade
open en dicht gaan ruud in de zithoek. Hij is weer terug door doe deur die ik
nett beschreef.
2:35 stilte in het huis.
mijn streams op BBSpy hebben allemaal een zonnetje met een zonnebril of is het
zonnenbril?. Mijn grafiekje van binnenkomende data is piekende tussen de 7,5 en de
10 K per seconde. Ik mag me verheugen op geweldige bitrate op het moment.
2:37 stilte in het huis.
2:38 nog veel meer stilte in het huis.
2:38 ik ben eens zo slim om aan mijn audio instelling te klooien
2:38 stemmen (ruud aan het woord?) uit de herenslachtkamer ehm, slaapkamer
2:39 idem
Ik vond dat Willem aan het jennen was, of was dat opvrolijken. Het lukte niet. Ik
denk terug aan de tijd dat ik 22 was, verliefd op iemand was of dacht te zijn en
als ze weg was (achtergelaten in vakantieland of op grote afstand wonend). Ik was
verdrietig. Dat heeft Bart nu ook. De manner hebben het wel ergens over denk ik. Zouden
de vrouwen inclusief de (blijkbaar?) dronken Mona slapen. Ik heb niet aan de enkele
houdin die Moon aannam af kunnen leiden dat ze dronken zou zijn. Ik vind op het
forum wellicht genoeg antwoorden en meningen er over.
Ik hou dit nooit tot drie uur vol. Alle streams hebben al 5 minuten geen verandering
getoond. Ik hoor een aquarium Ik hou hier mee op. Wie weet heb ik nog wat aan min vrijdag.
2:44 stil in huis en aquarium bubbelt. Hoor ik nog stemmen in het huis? Eigenlijk niet.
Weltrusten forum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |