abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54782848
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:41 schreef chatter het volgende:
Ik wist dat een ex van me vreemd ging en had het met een paar vrienden besproken.
Die geloofden me eerst niet, dus toen een van mijn buren belde, om te zeggen dat ze weer naar binnen was gegaan met een andere gozer, heb ik haar beste vriend en beste vriendin opgehaald, naar mijn huis gereden en naar binnen gerend.
Daar lagen ze dan, zij en die loverboy, met zijn 2e hands Audi, die ze opgepikt had in de kroeg.

Samen met haar inmiddels vroegere beste vriend en vriendin heb ik al haar spullen naar buiten gepleurd, in de stromende regen. Alles zo de blubber in.
Alle andere vrienden zijn ingelicht en ook op haar werk is het als een lopend vuurtje gegaan.

Met die gozer heeft ze een "eigen" zaak gestart, alleen zijn de keihard failliet gegaan en hebben ze nu een enorme schuld, waar ze voorlopig de eerste 50 jaar niet onderuit komen.

Kwaad straft zichzelf.
Haha, owned! Goed bezig
pi_54783047
quote:
Ik wist dat een ex van me vreemd ging en had het met een paar vrienden besproken.
Die geloofden me eerst niet, dus toen een van mijn buren belde, om te zeggen dat ze weer naar binnen was gegaan met een andere gozer, heb ik haar beste vriend en beste vriendin opgehaald, naar mijn huis gereden en naar binnen gerend.
Daar lagen ze dan, zij en die loverboy, met zijn 2e hands Audi, die ze opgepikt had in de kroeg.

Samen met haar inmiddels vroegere beste vriend en vriendin heb ik al haar spullen naar buiten gepleurd, in de stromende regen. Alles zo de blubber in.
Alle andere vrienden zijn ingelicht en ook op haar werk is het als een lopend vuurtje gegaan.

Met die gozer heeft ze een "eigen" zaak gestart, alleen zijn de keihard failliet gegaan en hebben ze nu een enorme schuld, waar ze voorlopig de eerste 50 jaar niet onderuit komen.

Kwaad straft zichzelf.
Zeer netjes gedaan Ik had haar kop wel willen zien bweheheheh
pi_54783616
Ik vind nog altijd een beetje raar .... wraak nemen... als je weet dat ze het achter je rug met iemand anders doet ... wel dan ben je er toch beter gewoon vanaf? Ik zou ze gewoon buitenzetten... en dat was dan dat. Al die andere stoere praat ... is aan mij niet besteed.

Snap het nog steeds niet goed... in de relatie zijn we allemaal poeslief ... maar als het dan niet gaat zoals het hoort (weet het wel vreemdgaan is best verachtelijk maar het gebeurt, meer dan je denkt) dan worden we ineens allemaal monsters. Nee ik geloof daar niet in.
  donderdag 22 november 2007 @ 16:05:40 #79
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_54783650
quote:

Kwaad straft zichzelf.
Strakke actie !!!
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_54786681
quote:
Op donderdag 22 november 2007 16:02 schreef AcidBurner het volgende:
Ik vind nog altijd een beetje raar .... wraak nemen... als je weet dat ze het achter je rug met iemand anders doet ... wel dan ben je er toch beter gewoon vanaf? Ik zou ze gewoon buitenzetten... en dat was dan dat. Al die andere stoere praat ... is aan mij niet besteed.

Snap het nog steeds niet goed... in de relatie zijn we allemaal poeslief ... maar als het dan niet gaat zoals het hoort (weet het wel vreemdgaan is best verachtelijk maar het gebeurt, meer dan je denkt) dan worden we ineens allemaal monsters. Nee ik geloof daar niet in.
nouja.....vreemdgaan vraagt gewoon.... ..... om wraak........dat....snap...je...wel...als je het overkomt.....snap...je?
pi_54786737
Mja. Hm. Ik begin met mutilatie . Daarna zie ik wel verder. Maar hij is dan nog niet van me af. Vreemdgaan. Bah .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_54789420
Mijn ex is vreemd gegaan aantal jaren geleden, het is nu dus ook uit

Als ze oooit nog eens beroemd wordt verpats ik die foto's aan de hoogste bieder

Mijjn wraak komt later wel
"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"
pi_54795674
als ze het dan ook nog eens onveilig hebben gedaan en ze dan ook nog eens een SOA op heeft gelopen zou ik me ophangen aan haar balkon
pi_54798088
Wat een rancune hier joh
pi_54808970
Eerst mijn man flink op zijn gezicht slaan,Dan het grietje waar ie het mee doet.Liefste op een plek waar heel veel mensen het zien
pi_54809088
permbannen natuurlijk.
pi_54809692
quote:

Kwaad straft zichzelf.
Wat triest zeg, dat je na al die jaren hen nog steeds het slechtste toewenst. Word eens volwassen man
pi_54810054
Vreemdgaan is inderdaad de meest ultieme vorm van verraad. Ik zou op zo'n moment uit wraak alles uit de kast halen om het leven van mijn (dan ex) vriendin zuur te maken. Het weten van alle wachtwoorden en inlogcodes van Hyvesprofiel tot telebankieren zal daar ongetwijfeld bij van pas komen mocht het gebeuren.
pi_54827978
quote:
Op donderdag 22 november 2007 16:02 schreef AcidBurner het volgende:

Mee eens.

Als zij denkt dat ze beter af is met die andere gozer dan gaat ze toch lekker naar hem toe. Volgens mij is de beste wraak gewoon doorgaan met je leven en zorgen dat je weer gelukkig wordt met iemand anders.
pi_54828184
Helemaal niks. Ga gewoon door met me leven en zoek weer een nieuw meisie
pi_54828434
Maar ander punt:

Stel ze komt thuis met het verhaal dat ze is vreemdgegaan met een andere vrouw....Wat doe je dan?
Kan aan mij liggen, maar voor mijn gevoel zou ik dat niet zo heel erg vinden denk ik...(zou denk eerder vragen wanneer ze der mee naar huis neemt)...
  zondag 25 november 2007 @ 17:25:02 #92
152789 karr-1
pi_54828651
quote:
Op zondag 25 november 2007 17:01 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Mee eens.

Als zij denkt dat ze beter af is met die andere gozer dan gaat ze toch lekker naar hem toe. Volgens mij is de beste wraak gewoon doorgaan met je leven en zorgen dat je weer gelukkig wordt met iemand anders.
Dat lijkt me wel de beste reactie van allemaal. Ik heb altijd gezegd "Als je het ergens anders beter kunt krijgen, dan ben ik de laatste die je tegen zal houden. Je moet vrijwillig blijven en anders niet." En hij is er nog steeds, dus dat zal wel goed zitten.
  zondag 25 november 2007 @ 17:26:19 #93
152789 karr-1
pi_54828699
quote:
Op zondag 25 november 2007 17:17 schreef Accordtje het volgende:
Maar ander punt:

Stel ze komt thuis met het verhaal dat ze is vreemdgegaan met een andere vrouw....Wat doe je dan?
Kan aan mij liggen, maar voor mijn gevoel zou ik dat niet zo heel erg vinden denk ik...(zou denk eerder vragen wanneer ze der mee naar huis neemt)...
Voor mijn gevoel zou dat niet uit maken denk ik. Een andere man kan ik nog mee strijden, maar met een vrouw wordt het lastig. Die kan nu eenmaal dingen die ik niet kan of heeft lichaamsdelen die ik nooit zal hebben.

Maar als je vriendin vreemd zou gaan met een vrouw zou je dat geen probleem vinden dus?
pi_54829151
quote:
Op zondag 25 november 2007 17:26 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel zou dat niet uit maken denk ik. Een andere man kan ik nog mee strijden, maar met een vrouw wordt het lastig. Die kan nu eenmaal dingen die ik niet kan of heeft lichaamsdelen die ik nooit zal hebben.

Maar als je vriendin vreemd zou gaan met een vrouw zou je dat geen probleem vinden dus?
Nee dat denk ik niet eigenlijk. Nou zal dat niet snel gebeuren (voor zover ik weet), maar ik denk echt dat ik dat niet zo erg zou vinden. Maar ben eigenlijk wel benieuwd of er meer zijn die er zo over denken.
  zondag 25 november 2007 @ 17:45:00 #95
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_54829267
Mijn exman kwam niet thuis, dat weekend; hij ging op stap en ik zag hem wel weer verschijnen, had ie gezegd. Ik heb op mijn gemak alle spullen ingepakt, opgestapekd buiten de poort en een vriendje met spierballen gebeld. We zaten gezellig in de tuin een roseetje te drinken toen hij het tijd vond weer eens op te duiken. "hai schat!"zei ik, 'Was het gezellig?" "Reuze leuk", zei hij. Ėn de sex, was dat een beetje wat?" Hij werd een beetje rood maar gad eerlijk antwoord: "ja, best okay. Naar eh, waarom staan mijn spullen ...". Ik schonk hem een roseetje in en liet hem met het vriendje buiten in de tuin achter en belde binnen naar de jongedame waar hij dat weekend was geweest om haar te melden dat ze op mijn exman mocht rekenen met avondeten.

We hebben op ons gemak dat roseetje opgedronken, toen heeft het vriendje met de exman zijn spullen opgeladen en heb ik hem uitgezwaaid. Pas daarnį kwamen de kinderen weer thuis.
Prrrrr
  zondag 25 november 2007 @ 21:03:55 #96
97745 Thorical
finding a way
pi_54834410
Vroeger twee blauwe ogen en met der kop in het toilet en doortrekken.
Nu zijn er afspraken over en doen we niet meer zo paranoļde.
Soms eet je in een restaurant en niet thuis. En dat heeft niets te maken met dat het thuis niet lekker is.
  maandag 26 november 2007 @ 09:03:30 #98
152789 karr-1
pi_54841418
quote:
Op zondag 25 november 2007 17:45 schreef mspoez het volgende:
Mijn exman kwam niet thuis, dat weekend; hij ging op stap en ik zag hem wel weer verschijnen, had ie gezegd. Ik heb op mijn gemak alle spullen ingepakt, opgestapekd buiten de poort en een vriendje met spierballen gebeld. We zaten gezellig in de tuin een roseetje te drinken toen hij het tijd vond weer eens op te duiken. "hai schat!"zei ik, 'Was het gezellig?" "Reuze leuk", zei hij. Ėn de sex, was dat een beetje wat?" Hij werd een beetje rood maar gad eerlijk antwoord: "ja, best okay. Naar eh, waarom staan mijn spullen ...". Ik schonk hem een roseetje in en liet hem met het vriendje buiten in de tuin achter en belde binnen naar de jongedame waar hij dat weekend was geweest om haar te melden dat ze op mijn exman mocht rekenen met avondeten.

We hebben op ons gemak dat roseetje opgedronken, toen heeft het vriendje met de exman zijn spullen opgeladen en heb ik hem uitgezwaaid. Pas daarnį kwamen de kinderen weer thuis.
  maandag 26 november 2007 @ 09:04:34 #99
152789 karr-1
pi_54841426
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:03 schreef Thorical het volgende:
Vroeger twee blauwe ogen en met der kop in het toilet en doortrekken.
Nu zijn er afspraken over en doen we niet meer zo paranoļde.
Soms eet je in een restaurant en niet thuis. En dat heeft niets te maken met dat het thuis niet lekker is.
M.a.w. je vind het normaal als je partner af en toe eens een scharrel buiten de deur heeft? Misschien ben ik dan heel erg ouderwets, maar dat zou ik dus echt niet pikken. Ik hoef geen bloederige wraakacties of zo, maar de relatie is op dat moment wel voorbij en definitief ook.
pi_54842679
Ik zou het in ieder geval uitmaken, en als ik er toe in staat zou zijn, even een lekkere scheldpartij en diegene de grond in boren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')