Ben jij mijn schoonzus??quote:Op zondag 18 november 2007 11:06 schreef MaLo het volgende:
Mijn schoonmoeder vraag nooit wat onze dochter eventueel zou willen hebben.
En dan beledigd zijn als ze iets geeft wat mijn dochter al heeft.
Maar ze komen gewoon ieder jaar aan met goedkope prullen.
Slecht gesneden houten puzzels, een zingende en dansende sneeuwman waarvan de batterij na 2 dagen leeg is en niet vervangen kan worden, noem maar op.
Echt van dat spul dat je het liefst direct de ton in zou mikken.
quote:Op zondag 18 november 2007 18:27 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Vouwpapier. Kilo's vouwpapier.![]()
"Ja, ik zag je een keer een kraanvogel vouwen, dus ik dacht hey!"
Serieus?quote:
Dit is zó grappig!quote:Op zondag 18 november 2007 18:27 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Vouwpapier. Kilo's vouwpapier.![]()
"Ja, ik zag je een keer een kraanvogel vouwen, dus ik dacht hey!"
quote:Op zondag 18 november 2007 19:32 schreef dutchie het volgende:
[..]
Dit is zó grappig!![]()
Moeders vaders zijn hilarisch.
Daarom vraag ik nooit wat . . .quote:Op zondag 18 november 2007 10:33 schreef dutchie het volgende:
Ken je dat?
Echt pedagogisch verantwoord ja, je kind met anderhalf jaar oud al meteen leren een gegeven paard in de bek te kijken. Zo worden verwende nesten nou gecreeerd. Het wurm moet blij zijn dat het uberhaupt een pop krijgt, en nog een toffe Bert ook. Miljoenen kindjes in Afrika moeten zelf een pop maken van twijgjes en zand, vergelijk het daar eens mee.quote:Op zondag 18 november 2007 10:33 schreef dutchie het volgende:
Zo weet ik nu al dat mijn schoonmoeder er gigantisch naast zit met het kado voor mijn jongste dit jaar. Kind is anderhalf en he-le-maal gek van 'Erna' = Ernie. Dus schoonmoeder vraagt wat hij hebben wilt en ik als oplettende moeder zeg 'een Ernie-pop'.
Vertel ze me gister dat ze Bert heeft gehaald.![]()
Goh, wat lekker politiek correct.quote:Op maandag 19 november 2007 20:57 schreef Marble het volgende:
[..]
Echt pedagogisch verantwoord ja, je kind met anderhalf jaar oud al meteen leren een gegeven paard in de bek te kijken. Zo worden verwende nesten nou gecreeerd. Het wurm moet blij zijn dat het uberhaupt een pop krijgt, en nog een toffe Bert ook. Miljoenen kindjes in Afrika moeten zelf een pop maken van twijgjes en zand, vergelijk het daar eens mee.
Eigenlijk wel. Zo creeër je succes. En karakter. En weerbaarheid. En assertiviteit. En een gezonde haat tegen oude mensen die een monobrauw niet van een warrig kapsel kunnen onderscheiden.quote:Op maandag 19 november 2007 21:29 schreef dutchie het volgende:
[..]
Goh, wat lekker politiek correct.
Wat denk je nou, dat ik tegen mijn zoontje ga zeggen: Goh, wat jammer joh jij wilde eigenlijk liever Ernie hè? Dom van oma hè?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |