abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 november 2007 @ 10:33:53 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54689518
Ken je dat?

Er wordt heel vriendelijk gevraagd of je een lijstje wilt maken, zodat men weet wat je hebben wilt. Dus dat doe je en al gaandeweg wil je die dingen ook gewoon echt hebben.

Dan is daar pakjesavond en wat krijg je?
Een gouden toilettasje met dito kam en spiegeltje. Die je dus echt niet gevraagd hebt. En ook BEWUST niet!

Zo weet ik nu al dat mijn schoonmoeder er gigantisch naast zit met het kado voor mijn jongste dit jaar. Kind is anderhalf en he-le-maal gek van 'Erna' = Ernie. Dus schoonmoeder vraagt wat hij hebben wilt en ik als oplettende moeder zeg 'een Ernie-pop'.
Vertel ze me gister dat ze Bert heeft gehaald.

Zo zijn er natuurlijk tal van voorwerpen te noemen, waar je niet op zit te wachten en die op een of andere vage manier toch als kado voor jou bestemd zijn.

Kom maar op met dat kadootjes-leed!
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 18 november 2007 @ 10:40:59 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54689593
wat een blunder
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zondag 18 november 2007 @ 11:00:28 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54689777
Mijn schoonmoeder heeft er ook een handje van idd..

Je schrijft wat leuke dingen op je lijstje.. En als je dan je pakje ziet herken je er niets in.. En ja hoor.. een mooie pyama!! Fleece pyama-hes met bijpassende katoenen pyama broek
Ik draag nooit fleece in huis en als het nou een dikkere broek was geweest had ik 'm nog als huis-broek aangekund, maar daar was deze dus ook te dun voor..
(en als ze dat nou niet wist... )

De poging om sinterklaas voor de volwassenen te doen is bij dat ene jaar gebleven
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 18 november 2007 @ 11:06:21 #4
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_54689834
Mijn schoonmoeder vraag nooit wat onze dochter eventueel zou willen hebben.
En dan beledigd zijn als ze iets geeft wat mijn dochter al heeft .

Maar ze komen gewoon ieder jaar aan met goedkope prullen .
Slecht gesneden houten puzzels, een zingende en dansende sneeuwman waarvan de batterij na 2 dagen leeg is en niet vervangen kan worden, noem maar op.
Echt van dat spul dat je het liefst direct de ton in zou mikken.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 18 november 2007 @ 11:10:18 #5
3011 E.T.
pi_54689882
quote:
Op zondag 18 november 2007 11:06 schreef MaLo het volgende:
Mijn schoonmoeder vraag nooit wat onze dochter eventueel zou willen hebben.
En dan beledigd zijn als ze iets geeft wat mijn dochter al heeft .

Maar ze komen gewoon ieder jaar aan met goedkope prullen .
Slecht gesneden houten puzzels, een zingende en dansende sneeuwman waarvan de batterij na 2 dagen leeg is en niet vervangen kan worden, noem maar op.
Echt van dat spul dat je het liefst direct de ton in zou mikken.
Ben jij mijn schoonzus??

Of wel vragen wat ze zou willen hebben maar de heft onthouden (nee, mini-loco is niet hetzelfde als bambino-loco)

Ze bedoelt 't allemaal goed, maar het is het net niet zeg maar
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 18 november 2007 @ 11:28:24 #6
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54690101
Ach medestanders.

Mijn moeder en mijn man hebben ook zo'n kadootjesverhouding. Vraagt hij Dremel-bitjes, krijgt hij een vaag merk want daar zat voor hetzelfde geld nog veel meer bij. Maar echt raar joh dat die niet op de Dremel passen.
pi_54692283
Een 10-pack cd-r's. Zonder pakpapier.

Was ook meteen de laatste Sinterklaas, dat dan weer wel.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_54692603
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 20:53:51 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_54698808
herkenbaarheid
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  zondag 18 november 2007 @ 18:24:51 #10
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_54698956
M'n moeder kwam afgelopen jaar met een set zaklantaarns.

Geen idee wat ik er mee moet, maar je gooit het ook niet meteen weg. Misschien binnenkort maar eens doen, dan is er weer wat ruimte in de kast voor de troep die ik dit jaar ga krijgen.
pi_54699011
Vouwpapier. Kilo's vouwpapier.
"Ja, ik zag je een keer een kraanvogel vouwen, dus ik dacht hey!"
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  zondag 18 november 2007 @ 18:28:31 #12
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_54699031
quote:
Op zondag 18 november 2007 18:27 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

Hoeveel kraanvogels heb je al?
pi_54699687
quote:
Op zondag 18 november 2007 18:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Hoeveel kraanvogels heb je al?
Serieus?

Ik denk zeker een stuk of 400.
  zondag 18 november 2007 @ 19:32:06 #14
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54700578
quote:
Op zondag 18 november 2007 18:27 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Dit is zó grappig!
Moeders zijn hilarisch.
pi_54700857
quote:
Op zondag 18 november 2007 19:32 schreef dutchie het volgende:

[..]

Dit is zó grappig!
Moeders vaders zijn hilarisch.
pi_54704531
Van mn schoonmoeder: een blouse in het groen blauw met gouden knopen
Zoiets draagt een dement oudje uit het verzorgingstehuis geeneens...
pi_54705727
Kom je uit de kast, komen ze meteen met een dildo en een pakje condooms aanzetten!

Vorig jaar: braintraining-dvd , en leren armbandje als in emo-sieraad, wat je dan ook nog geacht wordt te dragen ("Dus je vindt hem echt mooi? Was zo bang dat het niets voor je zou zijn!"ding is godsgloeiend lelijk!, "Goh, heb je mijn armband niet om?"Yeah right, een leren armband met nog net geen spikes past perfect bij mijn overhemd en spencer )
pi_54706862
quote:
Op zondag 18 november 2007 10:33 schreef dutchie het volgende:
Ken je dat?
Daarom vraag ik nooit wat . . .

Ik krijg tenminste op deze manier nog "zinnige" cadeautjes
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  maandag 19 november 2007 @ 11:44:00 #19
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_54713041
Jeugdtrauma

Ik weet nog een keer met een surprisemiddag op de basisschool erna in de auto ben gaan huilen omdat ik voetbalplaatjes had gekregen en als ik ergens een hekel aan had, was het wel voetballen... Het stomme was dat desbetreffende muts die mijn lootje had getrokken nog aan mijn zus had nagevraagd of ik van voetbal hield, waarop zij dus een zeer duidelijk NEE had gezegd... Wat was ik toen teleurgesteld, want ik had voor iemand anders wel heel veel moeite gedaan om een surprise te maken.

Maar het is goedgekomen met me
Don't let my username fool you...
pi_54724409
Uhuh, mijn schoonmoeder weet me ook altijd weer net-niet kado's te geven, en ik ben te schijterig om op haar vraag of ik het niet wil ruilen volmondig 'JA' te zeggen.

Houten armbanden, tweedehands boeken over kamerplanten ( ), van die lelijke bigshirt-nachthemden...

De vorige keer kreeg ik geld. Dat ging wel
  maandag 19 november 2007 @ 20:57:45 #21
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_54724607
quote:
Op zondag 18 november 2007 10:33 schreef dutchie het volgende:
Zo weet ik nu al dat mijn schoonmoeder er gigantisch naast zit met het kado voor mijn jongste dit jaar. Kind is anderhalf en he-le-maal gek van 'Erna' = Ernie. Dus schoonmoeder vraagt wat hij hebben wilt en ik als oplettende moeder zeg 'een Ernie-pop'.
Vertel ze me gister dat ze Bert heeft gehaald.
Echt pedagogisch verantwoord ja, je kind met anderhalf jaar oud al meteen leren een gegeven paard in de bek te kijken. Zo worden verwende nesten nou gecreeerd. Het wurm moet blij zijn dat het uberhaupt een pop krijgt, en nog een toffe Bert ook. Miljoenen kindjes in Afrika moeten zelf een pop maken van twijgjes en zand, vergelijk het daar eens mee.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 19 november 2007 @ 21:29:06 #22
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54725420
quote:
Op maandag 19 november 2007 20:57 schreef Marble het volgende:

[..]

Echt pedagogisch verantwoord ja, je kind met anderhalf jaar oud al meteen leren een gegeven paard in de bek te kijken. Zo worden verwende nesten nou gecreeerd. Het wurm moet blij zijn dat het uberhaupt een pop krijgt, en nog een toffe Bert ook. Miljoenen kindjes in Afrika moeten zelf een pop maken van twijgjes en zand, vergelijk het daar eens mee.
Goh, wat lekker politiek correct.
Wat denk je nou, dat ik tegen mijn zoontje ga zeggen: Goh, wat jammer joh jij wilde eigenlijk liever Ernie hè? Dom van oma hè?
pi_54725505
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:29 schreef dutchie het volgende:

[..]

Goh, wat lekker politiek correct.
Wat denk je nou, dat ik tegen mijn zoontje ga zeggen: Goh, wat jammer joh jij wilde eigenlijk liever Ernie hè? Dom van oma hè?
Eigenlijk wel. Zo creeër je succes. En karakter. En weerbaarheid. En assertiviteit. En een gezonde haat tegen oude mensen die een monobrauw niet van een warrig kapsel kunnen onderscheiden.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_54725661
Wij doen altijd met Sinterklaas dat iedereen 3 cadeautjes moet kopen. Daarna mag iemand er een uitpakken en kiezen of hij het zelf houdt of aan iemand anders geeft. Dit gaat zo door totdat iedereen 3 cadeau's heeft. Maar het leuke is dan om zo gaar mogelijke dingen te kopen en daar je ooms of tantes mee op te zadelen . Er komen elk jaar echt de meest loze cadeau's voorbij en het is bij ons een sport gevonden om binnen het afgesproken bedrag het meest rare ding te vinden .
  maandag 19 november 2007 @ 21:39:00 #25
3011 E.T.
pi_54725795
nee dutch.. elke keer dat hij de Bert-pop in de hoek smijt omdat hij Bert niet wil zien (hij wordt tenslotte alleen blij van Ernie) moet je 'm toch die Bert in z'n handen geven en benadrukken dat de kindertjes in Afrika het met twijgjes moeten doen..

Dat genie van 1,5 van jou snapt meteen wat twijgjes zijn en gaat vervolgens natuurlijk zoet met Bert spelen

Oftwel.. best leuk dat politiek correcte gelul, alleen een kind van 1,5 snapt daar geen reet van en speelt alleen met hetgeen hem aanstaat. En dan is het zonde van het geld van oma en krijg je weer gezeik over de consumptiemaatschappij enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')