abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:24:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_205803
Wat een televisie. Ik zit nog helemaal na te trillen. Zal proberen zo duidelijk mogelijk weer te geven wat deze uitzendingen met me deden.
Eerst uitzending van 20.00 uur. Is maar 1 beeld van blijven hangen, die ondragelijke psychologie van de koude grond van Bianca. Sabine was te aardig. Zou iemand zo tegen mij aan gaan zitten oudehoeren, in dat "uw hebt nu wel een subsidie aangevraagd maar u zit ver boven de armoegrens" jargon, dan zoude ik haar denk ik toevoegen: "Jij Foute Mossel, wil jij me nu, op dit moment, met dat ontplofte vierpitsgasfornuishoofd van je, gaan vertellen hoe de wereld in elkaar zit? Wil jij, met die parodie van een Bokkepruik op je hoofd, mij gaan troosten, jij slet van het laatste avondmaal. Denk je dat ik enige troost put uit jouw volkomen beredeneerde wanhoopsactie om in het gevlij te komen van een toekomstige werkgever. Jij kobolt, met je gelul over grenzen verkennen, de confrontatie met je zelf aan gaan, er wijzer van worden, heb jij er ooit 1 moment bij stilgestaan dat niemand maar dan ook werkelijk niemand is geļnteresseerd in je pseudo wetenschappelijke beschouwingen over het leven. Je verdient het nog niet om met een hengel in je hand bij een vijver te staan, jij vuige vrouw het meest gelijkende op een hamster met de gehele wintervoorraad in zijn wangzakken". U merkt het, ik ben een beetje opgewonden.
Was een beetje verblind en liet me meeslepen, neemt u het mij niet kwalijk.
In de tweede uitzending wel weer volop genoten, vooral van de huiskamer van Mona, met daarin prominent aanwezig Haring Arie, Tante Sjaan , Greet Van Boven, Ome Dolf en de ex van Tonnie. Die gordijnen, zo zie je ze zelden meer. Erg in, jaren geleden tijdens de hoogtijdagen van de Honeymoonquiz, ongeveer het tijdsgewricht waarin half Nederland om onduidelijke redenen gefiguurzaagde ganzen voor het raam had staan. Nu is het blijkbaar plakplastic met Glas In Lood effect, dat zonder luchtbelletjes op een raam geplakt moet worden. Leuke entree.
Ik zag gisteren in één van de bladen ook een magnifieke foto van Mona met twee vriendinnen,
Twee Bonny St. Clairs van heb ik jou daar. Neutronenbom in blond kapsel, helemaal mijn type. Ik heb hem uitgeknipt en heb hem naast de legendarische foto hangen van Andre Hazes, nog onbekend, met ongehoorde proletenkop inclusief frambozenneus, in een Amsterdamse Binnentuin.
Wat ik heel goed vond was wat de brandweerman zei ( Ontzettend geinig itempje.Je zag het voor je, drie dagen de geile jongens uithangen in de kazerne, bij de aankondiging van Daphnes bezoek en dan even niet meer de woorden kunnen vinden als ze echt binnenkomt), dat er "een patstelling tegen de rest was". Zo had ik het nog niet bekeken.
Op 1 of andere manier werd ik ook wat onrustig van 1 van Sabines vriendinnen, ik doel hier op de variant die zich voor deze gelegenheid had uitgedost als Lelijke Lerares Maar Bril gaat Af En Blijkt Mooi te Zijn. Fascinerend.
Ik verstond ook de hele avond "Sabine was mijn laatje". Het ging hier om maatje, U merkt het, ik ben een beetje hyper van deze uitzending . Laat me maar even.
Ik ben er overigens, na vanavond van overtuigd dat, zeker in het geval Bianca, televisie niet alleen maar dikker maakt, maar ook dommer .
Wat had ik graag gezien dat Sabine vanavond, op de vraag van de programmamaker of zij 3 maanden iets betaald achter de camera wilde doen had geantwoord "Nee, dat lijkt me totaal oninteressant en als ik het al leuk had gevonden dan had ik het niet gedaan omdat u een Donald Duck stem op helium hebt. Dank u vriendelijk." Man met applaus af. Weg met die romantiek van de televisie. Aanpakken die zelfingenomen fossielen die "iets doen in het produktiewerk". "Nee, meneer, het lijkt me vreselijk om voor u te werken, met u zelfingenomen smoel" Sabine , je had mijn hart kunnen stelen.
Ik denk wel dat alles erg veel saaier wordt. Als Sabine dit leest, tijdens werktiijd of niet, je was het zout in de pap. Nu nog 65 dagen Vrede Op Aarde. Hoera.

Nico

pi_205804
Joepie. Hij is er weer. Had al bijna de moed opgegeven. Snel lezen en dan tukkie doen. Tot morgen allemaal.
Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_205805
Vanavond was je zelfs gevoelig Nico!
Mooi.
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_205806
hehe doordevil
kan ik tenminste eindelijk naar bed.
foei! ons zo lang laten wachten op je column, dat kan je de gemiddelde fokker toch echt niet meer aan doen man, denk eens na!

als ik morgen te laat kom is het jouw schuld hoor "sorry, chef, nico zat te treuzelen met zijn column, begrijpt u wel"

en hij zal het nog begrijpen ook...

mooi he, alles
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:34:00 #5
483 sdb
Pluk de dag
pi_205807
Een vriendin van mij heeft vanavond ijverig plakplastic a la glas in lood geplakt. Maar verder erg verantwoorde inrichting, hoor!
Leuke bijdrage weer!
Life is a moment in space

pi_205808
quote:
op 10-22-1999 om 01:24 AM schreef doordevil het volgende:

Sabine was te aardig.
"Jij Foute Mossel
drie dagen de geile jongens uithangen in de kazerne
"Sabine was mijn laatje".
Sabine , je had mijn hart kunnen stelen.

Vrede Op Aarde.

Nico

Kon het niet laten het was te zalig om niet even in te knipppen plakken, ik heb genoten.

Bart "Niet misgeschoten is altijd raak"
Ruud " eeeuhh We zouden ze eigenlijk eerst eff moeten keure "

Admin vrijdag 22 oktober 1999 @ 02:59:00 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_205809
Don!
Vanwaar deze plotselinge vorm van heiligschennis ? Alsof je 5 willekeurige noten uit een symfonie van Beethoven bij elkaar pleurt en er een remix van maakt.
Alsof je uit elk stuk van Shakespeare een zin plakt in de hoop er een briljant literair werkstuk van te maken.
Alsof je Beavis bij Butthead vandaan rukt en 'm de rol van Kenny laat overnemen in de 'cartman gets an anal probe' aflevering van South Park.
Nee, ERGER nog !
Alsof ze vader Abraham bruut bij z'n smurfen vandaan sleurt en 'm met Dennie Christian "Wij zijn twee vrienden" laat zingen !

Doordevil's teksten moet je vanaf blijven, malloot !

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_205810

Nieuwschierig als ik ben, komen er allerlei
vragen bij mij naar boven.

Wie is deze geniale tekstschrijver ?
Wat doet hij in het dagelijks leven ?
Hoe oud zou hij zijn ?

Ik droom weg.....wil het niet weten ook, gewoon lekker lezen, KLASSE !

Tiet voar'n pafke..

vrijdag 22 oktober 1999 @ 09:30:00 #9
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_205811
Ik ben vanochtend gemaild door een American Football fan en dat dwingt me tot de volgende correctie: er zitten soms wel 100 aangetrouwde familieleden op de tribune, en niet 75. Excuses

Nico

pi_205812
Als, zij het niet regelmatige bezoeker van genoemd sportevenement begrijp ik nu waarom ik zittend tussen deze groep, af en toe het gevoel krijg dat ik mij bevindt temidden van een door zuivere inteeld voortgebrachte familie volendamers
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 10:51:00 #11
215 misterDre
Paint it black!
pi_205813
Dus ik moet andere gordijnen kopen!!!!

Printertje zoemt alweer, is weer Perfect!

pi_205814
Ja, Misterdre niet alleen gordijnen nieuw, maar verwijder alle spiegels uit het huis, stop foto's in een album en begraaf die in de tuin. Er is altijd nog redding mogelijk dat zie je bij BB.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 11:22:00 #13
215 misterDre
Paint it black!
pi_205815
Ik heb geen tuin zal ze dus moeten verbranden, ik begin meteen!
pi_205816
Prachtig, Doordevil, die weigering van een 'beulen-baan' bij RTL4: ook mij had ze voor eeuwig vertederd en niks meer fout kunnen doen (en dat zegt wat) als S. DIT had gedaan.... maar helaas. Volgend millennium misschien?
pi_205817
De ochtendmist in onze koppen is weer helemaal opgetrokken, Doordevil - dank u! En ja, Sabine was het zout in de pap, dat kun je wel stellen. Sabine = the woman you love to hate. En nu is ze weg... Damn, damn, tripple damn!!!
Een schizofreen is nooit alleen
pi_205818
Doordevil en Moor,

Ik sluit me daar graag bij aan, helaas zal ze wel te pas en te onpas moeten verschijnen in ieder programma waarvan VOO vindt dat het zoden aan de dijk zet. Bij Koffietijd is al openlijk verklaard dat haar bijnaam de AUPING van Tilburg is. Het zal maar over je gezegt worden, op deze side kan ik het me nog voorstellen, maar met een lachensd gezicht op TV gebracht drukt toch wel een stempeltje op een mens.

pi_205819
Doordevil,

Ben je nou nooit eens een baan aangeboden bij een uitgeverij. Als je iets anders bent dan schrijver, heb je je roeping volgens mij gemist.

The universe's infinity is only surpassed by mankinds own stupidity!
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 11:47:00 #18
874 magic
Leest veel Post weinig
pi_205820
Ik kan mij helemaal aansluiten bij Ferrari,
praaaaaaaaaaachtig !!!
I can accept failure, everybody fails at something, I can't accept not trying

pi_205821
quote:
op 10-22-1999 om 11:39 AM schreef tanjalies het volgende:
Doordevil en Moor,

Bij Koffietijd is al openlijk verklaard dat haar bijnaam de AUPING van Tilburg is. Het zal maar over je gezegt worden, op deze side kan ik het me nog voorstellen, maar met een lachensd gezicht op TV gebracht drukt toch wel een stempeltje op een mens.

Sab kennende zou ze het een compliment vinden! O ja! dat is een goed merk he?

Moderator vrijdag 22 oktober 1999 @ 22:07:00 #20
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_205822
Dat water in mijn ooghoek, waar komt dat vandaan...

Ikke smelt...

Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 23:52:00 #21
215 misterDre
Paint it black!
pi_205823
On Top
pi_205824
eindelijk iemand die precies de ware Bianca weet te verwoorden! U zijt bedankt!
pi_205825
Auping hier, auping daar, Auping komt zo lekker klaar
pi_205826
muy bien
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')