Heb je inmiddels al genoeg winst voor een tripje naar de Efteling?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
En nóg een joetje. met een lay op Denemarken.![]()
Wat nou losâh, siesta opa..
quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al genoeg winst voor een tripje naar de Efteling?![]()
Iets met Lobasca in haar blote reet buiten en een foto!quote:
Een tripje naar een tropisch eiland bedoel je, als ik straks 100 euro op Turkije 1 t/m 4 zet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al genoeg winst voor een tripje naar de Efteling?![]()
Nou?quote:
Volgend jaar hebben we twee computers nodig tijdens het songfestival.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:58 schreef Gert het volgende:
Een tripje naar een tropisch eiland bedoel je, als ik straks 100 euro op Turkije 1 t/m 4 zet.![]()
En dan bedoel ik niet het EK.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Krijgen jullie geen vakantiegeld om een reisje te boeken![]()
Jawel, maar dat gaat op aan drank.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Neuh, ik verzilver gewoon wat opties van mijn eigen bedrijf.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je het niet wil zeggen, dan wed ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je het niet wil zeggen, dan wed ik niet.![]()
Dadelijk ben ik zomaar een kop koffie kwijt.![]()
![]()
![]()
Wat heb jij met blote reten?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:06 schreef APK het volgende:
Iets met een foto van Gert in z'n blote reet dan
Ik zie liever tieten, maar die Cup AA van Gert haalt mokkels.nl niet.quote:
Haha, dat noemen ze dus een optiequote:Op zaterdag 17 november 2007 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik verzilver gewoon wat opties van mijn eigen bedrijf.![]()
Ik zie liever helemaal geen tieten. Zodra het namelijk zover is kun je er donder op zeggen dat je de rest ook moet zien en je wéér aan de bak moet........lamaar zitten.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie liever tieten, maar die Cup AA van Gert haalt mokkels.nl niet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |