Dan is het toch opgelost, of bedoel je dat je dat wel zou willen willen oid ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:47 schreef capibara het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij bent kaal "by choice". Dat zou ik ook wel willen.
Je batterij doet het niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:38 schreef TeChNo2 het volgende:
Dan is het toch opgelost, of bedoel je dat je dat wel zou willen willen oid ?
Het gaat natuurlijk om de keuze die je hebt. Als jij morgen denkt: "ik neem weer een volle bos met lang haarquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:38 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Dan is het toch opgelost, of bedoel je dat je dat wel zou willen willen oid ?
En zelfs dan is het nog maar te hopen dat die middeltjes aanslaan, want garanties zijn er absoluut niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:39 schreef Alicey het volgende:
De dokter heeft gelijk. De enige manier om het een halt toe te roepen is anti-androgenen, maar dat is weer niet zo best voor je vruchtbaarheid.
Waarom ziet het er sneu uit? Als je het gewoon kort houdt en een klassiek kapsel neemt, dan staat een kalend kapsel ook goed.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:41 schreef SHE het volgende:
leuk, dat heeft mijn broertje ook...bloedmooie knul met onverstoorbaar haarverlies. 2 keer kop moeten laten kaalscheren omdat het er anders sneu uit zag.
Is niet vreemd, is heel logisch.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:41 schreef SHE het volgende:
Toch wel vreemd, zoveel jonge mannen ineens met alopetia.
Zoalsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:24 schreef floris.exe het volgende:
dubieuze hormoonmanipulerende shit slikken, die kunnen nogal ongewenste effecten teweegbrengen.
Gynecomastia (bijvoorbeeld borstgroei), zoek maar eens op gynecomastia en finasteride... geloof mij, dat wil je echt niet meemakenquote:
Pfff... krijg je ook van bier, tietjesquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:29 schreef floris.exe het volgende:
Gynecomastia (bijvoorbeeld borstgroei), zoek maar eens op gynecomastia en finasteride... geloof mij, dat wil je echt niet meemaken.
En dan? Dan blijft het er zitten. Je denkt toch niet dat het weer weg gaat vanzelfquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pfff... krijg je ook van bier, tietjes.
In het exotische geval dat dat zou gebeuren, stop je gewoon met de finasteride, simpel.
Hoezo nog meer enge verhalenquote:
Uhuh, volgens wiki hoef je het bij die aandoening pas na een paar jaar te 'verwijderen':quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:40 schreef floris.exe het volgende:
En dan? Dan blijft het er zitten. Je denkt toch niet dat het weer weg gaat vanzelf?
Tuurlijk, uit onderzoek blijkt dat het niet bij iedereen evenveel effect of überhaupt effect heeft. En bij 2% (meen ik?) kunnen er effecten optreden als een verminderd libido, droge lippen. En die bijverschijnselen verdwijnen weer zodra je stopt met finasteride.quote:Hoezo nog meer enge verhalen? Ik heb natuurlijk ook enige onderzoek verricht naar deze zaken toen ik net ontdekte dat ik kaal zou worden en in paniek raakte. Er is niets engs aan, het zijn gewoon de feiten: het kan positief uitpakken zonder bijverschijnselen, of andersom, of er gebeurt gewoon niets. Het is niet zo dat wanneer je kaal wordt en je gebruikt finasteride, dat je dan gegarandeerd de dans ontspringt
, ook al willen velen dat dan graag geloven natuurlijk.
'k Slik het wel met regelmaat ja (niet trouw iedere dag trouwens), en volgens mij word ik er de laatste jaren iig niet kaler op. Voornaamste punt is eigenlijk dat ik niet weet of dat nou door dat spul komt of nietquote:Of is het zo dat je het zelf gebruikt en dat ik je nu wat onzeker heb gemaakt?
Dat is inderdaad lastig, want je hebt geen vergelijkingsmateriaal: je weet niet hoe het zou zijn geweest, wanneer je nooit finasteride zou hebben geslikt. Maar goed, mooi dat het in ieder geval erg langzaam gaat bij jequote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:52 schreef DennisMoore het volgende:
'k Slik het wel met regelmaat ja (niet trouw iedere dag trouwens), en volgens mij word ik er de laatste jaren iig niet kaler op. Voornaamste punt is eigenlijk dat ik niet weet of dat nou door dat spul komt of niet. Maar als ik naar (groot)vader, oom en neven kijk, dan heb ik ze al verslagen
.
Maar baat het niet, ik geloof ook niet dat het (mij) schaadtquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:00 schreef floris.exe het volgende:
Dat is inderdaad lastig, want je hebt geen vergelijkingsmateriaal: je weet niet hoe het zou zijn geweest, wanneer je nooit finasteride zou hebben geslikt.
Qua haarlijn/inhammen, zie fotoboek. Nergens kalende plekken ook.quote:Maar goed, mooi dat het in ieder geval erg langzaam gaat bij je. Hoe ver is het bij jou gevorderd als ik vragen mag?
Thanksquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:18 schreef floris.exe het volgende:
DennisMoore, ik zou inderdaad niet zeggen dat je kalend bent, ziet er goed uit! Ik vind overigens wel dat kaal je goed staat, maar het gaat er om waar je je zelf het beste bij voelt.
Nouja, ik denk eigenlijk dat vrijwel iedere kale(nde) man er beter uitzag mét een volle bos haar. Maar sommige mannen hebben zo'n goeie kop dat kaal/gemillimeterd best heel goed staat, vooral natuurlijk als je ze niet anders kent. En er zijn lui bij wie het echtquote:Ik zelf vind sommige patronen van kaal worden best mooi, afhankelijk van onder andere het resterende haar. Sommigen hebben van nature heel dun en piekerig haar en dan lijkt het niet wanneer je het laat zitten, terwijl er elders kale plekken ontstaan. Maar wanneer je het hebt zoals bijvoorbeeld Jeroen van Inkel (vooral ook dat grijze vind ik erg mooi), dan zou ik daar best mee kunnen leven. Ik zelf zal het in ieder geval nooit helemaal kaal scheren of milimeteren.
Maar een paar % van de finasteride gebruikers heeft last van gyno.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:29 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Gynecomastia (bijvoorbeeld borstgroei), zoek maar eens op gynecomastia en finasteride... geloof mij, dat wil je echt niet meemaken.
Lijkt in je fobo anders een flink volle bos! Wel een groot voorhoofdquote:Op dinsdag 15 januari 2008 04:26 schreef ssebass het volgende:
De dichtheid van mijn haardos wordt ook steeds minder. Als het echt erg wordt overweeg ik serieus een of andere laserbehandeling.
Denk dat daar de meningen wel over verschillenquote:Ik heb namelijk altijd halflang haar en kort staat mij gewoon echt niet. Dus...
Ja alleen zijn die foto's al van minimaal 4 jaar geleden. Maargoed het is ook nog niet zo erg maar het wordt wel duidelijk dunner.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Lijkt in je fobo anders een flink volle bos! Wel een groot voorhoofd.
[..]
Denk dat daar de meningen wel over verschillen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:37 schreef capibara het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om de keuze die je hebt. Als jij morgen denkt: "ik neem weer een volle bos met lang haar" dan heb je die optie. Iemand die kaal wordt heeft die optie niet, die blijft een 'kale'. En als die kale dat wel vind, levert dat meestal niet echt mooie beelden op
. Of heb jij voorbeelden waar dat wel het geval is?
mssn toch maar aan doe chemische rotzooi, misschien heeft het ook nog leuke bijwerlkingen tijdens het uitgaan
![]()
![]()
Kaal worden vind ik echt STOM. Als ik een bekende gast op tv zie die voor de bijl gaat, doet me dat goed. Dat is eigenlijk helemaal erg, maar het is wel zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |