Dat zekerquote:
nou ja zeg!quote:Op zondag 18 november 2007 10:44 schreef SCH het volgende:
We moeten niet weer teveel van die allochtonen in de finale hoor
Je moet er toch niet aan denken dat er geen enkele blanke in de finale staat. Wat een drama zou dat zijn.quote:Op zondag 18 november 2007 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja zeg!
Ik wil gewoon de beste in de finale hebben, en als dat toevallig allemaal allochtonen zijn, boeiend!
Maar het zal wel weer een mengelmoesje worden
In vergelijking met bijv. Amerika zijn de liveshows juist opvallend autochtoon viel me op, juist omdat donkere mensen doorgaans toch wel een goede sound hebben. Dit jaar valt me juist op dat misschien wel >50% buitenlands is, dus ben benieuwd. Misschien een apart topic waardquote:Op zondag 18 november 2007 11:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat er geen enkele blanke in de finale staat. Wat een drama zou dat zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop