abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54758998
quote:
Op woensdag 21 november 2007 10:42 schreef novel het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde alleen dat het eruit zag als een knak. Maar het was inderdaad wel heel gevoelig, en hij liep ook heel voorzichtig. Werd snel minder toen de staart weer steeds wat rechter kwam te staan.
Nu gaat het dus weer goed met de poes?

Dan denk ik dat onze kat ongeveer hetzelfde heeft gehad
pi_54760422
Ja hoor kwam weer helemaal goed.
We waren trouwens ook bij de DA omdat hij een vuistgroot stuk uit z'n vel had door die val, en koorts daardoor. DA vond staart niet verontrustend. En dat gat groeide na behandeling ook snel weer dicht, met haar erop ook (!) Na een paar weken zag je er niks meer van.

Gaat het trouwens nog steeds beter? Ik zou gewoon in de gaten houden of het genoeg opschiet of anders DA bellen.
pi_54760478
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:21 schreef novel het volgende:
Ja hoor kwam weer helemaal goed.
We waren trouwens ook bij de DA omdat hij een vuistgroot stuk uit z'n vel had door die val, en koorts daardoor. DA vond staart niet verontrustend. En dat gat groeide na behandeling ook snel weer dicht, met haar erop ook (!) Na een paar weken zag je er niks meer van.

Gaat het trouwens nog steeds beter? Ik zou gewoon in de gaten houden of het genoeg opschiet of anders DA bellen.
onze kat kan weer communiceren met de staart, het zit dus al weer helemaal goed! heel soms dan nog ff, maar dat gaat vanzelf wel over verwacht ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')