quote:Op maandag 19 november 2007 10:11 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen.
De naam van de roos heb ik hier ook nog liggen.Nooit gelezen.
Hopelijk vind je snel iets anders. Waar de huisgenoten ook leuk zijn.quote:Op maandag 19 november 2007 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met mij is het wel goed, eerste periode is achter de rug, nu is het wachten op de cijfers. Maar ik denk dat ik het wel gehaald heb. Ik heb geen spannende dates (-O-) en ben ondertussen op zoek gegaan naar een andere kamer. Ik vind m'n kamer namelijk erg klein, best duur voor de oppervlakte en ik heb het niet zo op m'n huisgenoten. Het moment waarop ik echt dacht dat ik moest beginnen met zoeken kwam toen ik blij was dat ik het hele weekend het huis voor me alleen had, en dat was me in de drie jaar in Enschede niet of nauwelijks overkomen
quote:Op maandag 19 november 2007 10:12 schreef Etcetera het volgende:
en film is na anderhalf/twee uur tenminste voorbijik heb volgens mij wel een jaar over het boek gedaan
![]()
het is op zich best een goed boek, maar ik vond de schrijfstijl echt een drama. het schoot maar niet op in mijn ogen. ik denk dat je het gewoon moet proberen, dan kom je er vanzelf achter of je het leuk vind of nietquote:Op maandag 19 november 2007 10:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En nu weet ik het nog niet. Moet ik hem nu wel of niet lezen?LB vindt hem wel goed..
Ik heb hem in het engels, dat wordt helemaal feest.quote:Op maandag 19 november 2007 10:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is op zich best een goed boek, maar ik vond de schrijfstijl echt een drama. het schoot maar niet op in mijn ogen. ik denk dat je het gewoon moet proberen, dan kom je er vanzelf achter of je het leuk vind of niet
Goed geslapen?quote:
Welke is dat?quote:Op maandag 19 november 2007 10:35 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb helemaal geen boeken meer, ben bezig in de laatste
Wat een goed idee voor in de auto.quote:Op maandag 19 november 2007 10:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben tegenwoordig van de audioboeken. Ik zit veel in de auto dus tijd zat. Een MP3 Cd passen gauw 4 boeken op en dan...lekker luisteren. Zo heb ik in de afgelopen maand toch zo'n 4 boeken 'geluisterd'.
da's toch goedquote:Op maandag 19 november 2007 10:35 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb helemaal geen boeken meer, ben bezig in de laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |