quote:Op zondag 18 november 2007 23:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]we hadden leuke opdrachtjes bedacht, eentje was vrouwen op schoot krijgen die haar een zoen wilden geven, alleen die wilde ze dan weer niet uitvoeren
![]()
verkoper/technische dienst in een computer winkel... en voetbal was een overtuigende 4-5 overwinningquote:Op zondag 18 november 2007 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat voor werk doe je eigenlijk? En heb je gewonnen met voetbal?
Wij pieten hebben de barvrouw zo ver gekregen om op dr schoot te gaan zitten, maar een zoen geven wou ze niet, en we mochten ook geen foto maken.....quote:Op zondag 18 november 2007 23:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Welke opdrachten heeft ze wel gedaan?![]()
quote:
quote:Op zondag 18 november 2007 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
verkoper/technische dienst in een computer winkel... en voetbal was een overtuigende 4-5 overwinning![]()
Dat laatste is heel vet.quote:Op zondag 18 november 2007 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wij pieten hebben de barvrouw zo ver gekregen om op dr schoot te gaan zitten, maar een zoen geven wou ze niet, en we mochten ook geen foto maken.....
De andere opdrachten heeft ze helemaal niet gedaan.......Maargoed, we hebben wel veel lol gehad, en ze heeft wel mensen op straat aangesproken, gevraagd of ze lief waren geweest
en toen een hand pepernoten gegeven
Er heeft zelfs een stelletje jongens een Sinterklaas-rap voor dr geïmproviseerd
![]()
quote:
WAAAAAAAAT?!?!quote:Op zondag 18 november 2007 23:24 schreef Soempie het volgende:
Zaterdag lag ik in bed. 's Nachts. Gaat hij naar de wc, laat ie de deur open.![]()
Minuut later stond z'n huisgenoot naast 't bed! 'hooooooi!'![]()
![]()
!!
weekendjes wegquote:Op zondag 18 november 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij!Ik wilde het rustig aan doen, maar dat is zo mislukt.
![]()
Voelt echt zo vertrouwd bij hem. Hebben tig weekendjes weg bedacht ondertussen en bij vanalles zegt hij: 'daar ga ik je mee naartoe nemen!' Of: 'dat gaan we ook samen doen'![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 23:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Klinkt super allemaal!! Vooral lekker doorplannen toch? Uiteindelijk ga je vast wel rustiger aan doenIk ben met mn vriendje ook vanalles aan het plannen
Die komt overigens straks hier, dus dan ben ik weg
Wat heb je in Duitsland gedaan? Busy weekend!
Uhuquote:Op zondag 18 november 2007 23:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
WAAAAAAAAT?!?!![]()
Wat kwam die doen? Even kennis maken?![]()
Oh, ik vergeet Londen, maar dat is ook al geregeldquote:Op zondag 18 november 2007 23:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil nog eens naar, Cambridge, Oxford, Dresden en Bremen, en verder graag nog eens terug naar Budapest, Praag, Parijs, Berlijn, Barcelona..... en....... alle steden in Italië![]()
Op parijs na kan ik daar best inkomenquote:Op zondag 18 november 2007 23:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil nog eens naar, Cambridge, Oxford, Dresden en Bremen, en verder graag nog eens terug naar Budapest, Praag, Parijs, Berlijn, Barcelona..... en....... alle steden in Italië![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 17:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook.Hoe is je weekend verder?
Ik heb m'n territorium afgebakend. Heb m'n shampoo laten staan en heb chocolade vlokken gekocht en in z'n kast gezet.Hij vond het niet eens erg.
![]()
![]()
Nou, mooi toch?quote:Op zondag 18 november 2007 22:33 schreef Soempie het volgende:
Lag een brief van de universiteit op m'n mat. Ik zenuwen: 'dat kan nooit goed zijn'.
Onlangs is de eerste tentamenperiode afgesloten. Daarin zijn de volgende vakken van de propedeuse getentamineerd....
Uit onze onderwijsadministratie blijkt dat je voor alle tentamens bent geslaagd. So far, so good! Hopelijk kun je deze lijn het hele studiejaar vasthouden.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 23:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
LeukDe bruid was helemaal verrast, en vond alles geweldig
Ik vond het ook best leuk om als zwarte piet door de stad te lopenAllemaal mensen blij gemaakt met pepernoten, en Sinterklaas zat helemaal in haar rol
quote:Op zondag 18 november 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
We zijn zaterdagmiddag wat gaan drinken in een cafe met z'n beste vriend. Was heel tof! Echt voor niks zenuwachtig geweest. De rest van de avond ook met z'n drieen doorgebracht en film gekeken, gekletst. Supergezellig! Heel erg gelachen en fles wodka leeggedronken.![]()
Ik ben zo blij!Ik wilde het rustig aan doen, maar dat is zo mislukt.
![]()
Voelt echt zo vertrouwd bij hem. Hebben tig weekendjes weg bedacht ondertussen en bij vanalles zegt hij: 'daar ga ik je mee naartoe nemen!' Of: 'dat gaan we ook samen doen'En net had ik hem aan de telefoon en toen zei hij dat hij me mist en dat hij z'n familie over me heeft verteld.
![]()
oke, ik houd al op.Net in Duitsland was 't ook al m'n enige gespreksonderwerp.
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 23:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Uhu![]()
![]()
![]()
Even mee gekletst en toen ging hij weer naar boven.Vervolgens kwam m'n vriendje terug, dus ik vertel het. Hij erachteraan: 'hee joh! zit je een beetje m'n vriendin lastig te vallen???'
![]()
Roept die gast naar beneden: ik ben dronken!
![]()
Gewoon neerzetten. Merk je vanzelf wat er gebeurt.quote:
Was ist los met Parijs? Te hoge verwachtingen toen je er kwam?quote:Op zondag 18 november 2007 23:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op parijs na kan ik daar best inkomen![]()
Zwaar niet mijn stad. Praag daarentegen![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 23:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon neerzetten. Merk je vanzelf wat er gebeurt.![]()
![]()
Vriendje gearriveerd!!quote:Op zondag 18 november 2007 23:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon neerzetten. Merk je vanzelf wat er gebeurt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |