Is zo duurquote:Op maandag 19 november 2007 10:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's toch goed
dan kun je namelijke nieuwe kopen
tweedehandsquote:
ik heb harry potter op een cd (dvdquote:Op maandag 19 november 2007 10:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik dacht eerst dat het lastig zou zijn om te volgen, maar niets is minder waar, je kunt het héél goed volgen en bijkomend voordeel is dat je ook een stuk relaxter rijdt.
Ik denk dan dat m'n gedachten wegdwalen. Kan me ook al moeilijk concentreren als iemand me een stukje uit de krant voorleest.quote:Op maandag 19 november 2007 10:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Soms moet je erg wennen aan de stem van de voorlezer. Als laatste boek had ik 'de ontsnapping' van Heleen van Royen. Voorgelezen door Isa Hoes, en ik moet zeggen dat die dat prima doet. Leuk boek trouwens, echt een aanrader. Net als de Eetclub van Saskia Noord trouwens.
Jaa, Nessiequote:
Ik volg je advies op en ga voor niemand meer aan de kant! Als ik iemand zie die ik er prettig uit vind zien trek ik een sprintje en beuk haar tegen de klinkersquote:Op maandag 19 november 2007 10:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
En die spannende dates, daar loop je op een gegeven ogenblik gewoon tegenaan.![]()
Nav het boekluisteren in de autoquote:Op maandag 19 november 2007 11:13 schreef Soempie het volgende:
Ik heb niet eens een rijbewijs.![]()
Maar hoezo opeens die opmerking?
ik betwijfel of dat gaat helpen om de dame in kwestie te charmerenquote:Op maandag 19 november 2007 11:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik volg je advies op en ga voor niemand meer aan de kant! Als ik iemand zie die ik er prettig uit vind zien trek ik een sprintje en beuk haar tegen de klinkers
oh daar ben ik al tijden niet meer geweestquote:
Oh noez! I borked teh topique!quote:
Omg wtfbbqquote:Op maandag 19 november 2007 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh noez! I borked teh topique!
quote:Op maandag 19 november 2007 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:
juist omdat ze het 'niet kan' moet ze het doen vind ikquote:Op maandag 19 november 2007 12:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Straks om 13:30: presentatietje, natuurlijk in groepjes ingedeeld. Degene die het bij mijn groepje zou doen sms'te dat ie ziek is, en nu vindt het andere groepslid dat ik moet presenteren, want "zij kan dat niet" en daar heb ik he-le-maal geen zin in.
[..]
quote:Op maandag 19 november 2007 13:06 schreef Etcetera het volgende:
juist omdat ze het 'niet kan' moet ze het doen vind ik
quote:Op maandag 19 november 2007 13:48 schreef Etcetera het volgende:
zanger van Diep Triestof eigenlijk Diep Triest II
quote:Op maandag 19 november 2007 14:10 schreef Etcetera het volgende:
diep triest is best geinig hoorik ben 1x bij een concert geweest (meegeholpen achter de bar) en het was gezellig
maar ik kan me voorstellen dat je het verschrikkelijk vind
beetje hoog fransbauerbznjansmit gehalte soms
quote:Op maandag 19 november 2007 14:11 schreef Soempie het volgende:
@ Sheep, als je moeite hebt met het bedenken van een gedicht of surprise...even met Etcie praten![]()
![]()
Ik stikte net echt bijna van het lachen, inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2007 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
ik wel vooral van de ontzettendfouterijmpjes hoor
Mja, wij dus wel. En 10 regels is niet goed genoeg.quote:Op maandag 19 november 2007 14:23 schreef Etcetera het volgende:beter om toch
ben wel blij dat wij niet aan gedichten doen moet ik zeggen![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 14:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, wij dus wel. En 10 regels is niet goed genoeg.Meestal een kantje of 2.
![]()
die is toch leukquote:Op maandag 19 november 2007 14:28 schreef Soempie het volgende:
![]()
Shiny Happy People van REM in m'n playlist begon.![]()
![]()
Ik moest aan de wax denken.quote:
dat drong net tot me doorquote:Op maandag 19 november 2007 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest aan de wax denken.Ze lezen niet op Fok!
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 14:32 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, ik moet aan het werk.Al een week of 2 niet schoongemaakt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |