Welke maatquote:Op zondag 18 november 2007 17:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een gevechtspak over.
Zo makkelijk zal het wel niet gaanquote:Op zondag 18 november 2007 17:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een gevechtspak over.
Geen flauw idee. Ik weet niet welke maat corresponderen met de NSN nummers in het pak.quote:
quote:Op zondag 18 november 2007 17:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo makkelijk zal het wel niet gaan![]()
Zou inderdaad wel leuk zijnquote:
Ja, een Nederlands.......quote:Op zondag 18 november 2007 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alhoewel. Een Hercules zei je he?
whahahahaquote:Op zondag 18 november 2007 17:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook.Hoe is je weekend verder?
Ik heb m'n territorium afgebakend. Heb m'n shampoo laten staan en heb chocolade vlokken gekocht en in z'n kast gezet.Hij vond het niet eens erg.
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 17:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
whahahahagoed bezig meid
mijn weekend verdervrijdag verjaardag van pitt, naar de kroeg geweest en om een uur of 1 weer naar huis met z'n zus (ik was zoooo moe
) zaterdag harry gekocht, jip en janneke gekocht
![]()
en harry gelezen en verder niks gedaan
en vandaag harry uitgelezen en pitt's broer + vrouw kwamen langs
zoals ik hierboven al ergens zei: ik denk dat ik overnieuw ga beginnenquote:Op zondag 18 november 2007 17:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Klinkt als een goed weekend! Wel zonde dat je al uitgelezen bent.![]()
Feliciteer Pitt van mij.![]()
have funquote:Op zondag 18 november 2007 17:52 schreef Soempie het volgende:
Oke, ik ga weer.Lekker eten zo en dan weer naar Grunn met twee vrienden. Een van de twee heeft al de hele dag een kater.
![]()
GoedLater!
Dan ga je toch de duitse en franse versies lezenquote:Op zondag 18 november 2007 17:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zoals ik hierboven al ergens zei: ik denk dat ik overnieuw ga beginnen
heb pitt gefeliciteerd hoor14.gif
ik vind engels en nederlands wel voldoende eerlijk gezegdquote:Op zondag 18 november 2007 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan ga je toch de duitse en franse versies lezen
En wat heb je allemaal gekregen?quote:Op zondag 18 november 2007 18:59 schreef Nesle het volgende:
Zoooo alle visite weg
Leuk, maar toch wel vermoeiend na een nacht uitgaan![]()
Geld, geld, geld, geld, IKEA pas voor mijn nieuwe kamer, luchtje, SATC dvd, kaarsen (quote:Op zondag 18 november 2007 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat heb je allemaal gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |