quote:
ik niet....quote:Op zondag 18 november 2007 16:06 schreef Etcetera het volgende:
ik twijfel of ik Harry Potter weer ga lezen
dat magquote:
Nee, de luchtmacht doet niet aan frequent flyer miles.quote:Op zondag 18 november 2007 16:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
schiet dat nou nog een beetje op met je frequent flyer miles, telkens naar Schotland op-en-neer?
bij ons ookquote:Op zondag 18 november 2007 16:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zag gisteren wel dat in bijna alle boekenwinkels het personeel met punthoedjes liep vanwege HP
Dat geluk heb ik dus niet. Op die enkele keer na dat een vlucht met een burgermaatschappij gaat na. Dan weet ik wel wat puntjes bij elkaar te sprokkelen. Maar echt hard gaat dat niet.quote:Op zondag 18 november 2007 16:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De vriend van een kennis van mij heeft dat wel. Die reist voor z'n werk de hele wereld rond, en die spaart zoveel van die miles dat ie dit jaar nog 6× business class met twee personen heen en weer kan naar Maleisië, zo ongeveer
quote:
oepsquote:Op zondag 18 november 2007 16:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moest trouwens nog een vraag stellen in AKQ. Heb ik ondertussen maar vast gedaan.![]()
Je kunt het goede antwoord nog geven, dus snel!!quote:
Schotland.quote:Op zondag 18 november 2007 15:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog 8 uurtjes weken en dan lekker 5 dagen op oefening in Schotland.
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 17:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Schotland.Zo mooi.
Groetjes uit Duitsland trouwens.![]()
Oke, nu ben ik echt jaloers!quote:Op zondag 18 november 2007 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Guten tag!
Zeker schitterend. Ik zal er ook wel weer van genieten tijdens die 5 dagen in de bergen.![]()
Er in nog wel een plekje vrij achter in de Hercules morgen ochtend..quote:Op zondag 18 november 2007 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, nu ben ik echt jaloers!Wil heel graag nog eens terug naar Schotland.
![]()
Ik denk niet dat ze burgers mee gaan nemenquote:Op zondag 18 november 2007 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er in nog wel een plekje vrij achter in de Hercules morgen ochtend..![]()
Ik heb morgen een verplichte werkgroep.quote:Op zondag 18 november 2007 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er in nog wel een plekje vrij achter in de Hercules morgen ochtend..![]()
Dan niet...............quote:Op zondag 18 november 2007 17:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb morgen een verplichte werkgroep.![]()
Ik heb nog wel een gevechtspak over.quote:Op zondag 18 november 2007 17:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze burgers mee gaan nemen![]()
Ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |