Juist. Hij zal; nmiet blij zijn want het is de bekendste rufbyerquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:05 schreef Tennessee het volgende:
rugby!!!!!
Snowboarden ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:08 schreef Tennessee het volgende:
noooooooooooit van gehoord
Wendy Helmes
Polsstok ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:17 schreef Tennessee het volgende:
[..]
nee, maar je komt er wel ook hoog mee
Hoogspringen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:17 schreef Tennessee het volgende:
[..]
nee, maar je komt er wel ook hoog mee
jij bent hem!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:41 schreef sportfreak het volgende:
Fierljeppen?
Dat heb je immers ook een polsstok voor nodig.
Boogschieten ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:55 schreef buitenbeentje het volgende:
Erwin Verstegen
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:33 schreef tomtomaat het volgende:
dammen
Rintje Ritsmaquote:Op donderdag 29 november 2007 21:46 schreef tong80 het volgende:
Boksen heb je ze noge genmakkelijker ?
Tong, jij verdient gewoon je eigen categorie bij de Fok!-Awards; Meest awesome levende encyclopedie op Fok!... Niet normaal hoor, dit... Maar wel heel indrukwekkend!quote:Op zondag 2 december 2007 00:22 schreef tong80 het volgende:
Eén van de beste handballer ooi. Wertd wereldkampioen met de Duitsers. VBiel een keer verkeerd en kreeg een dwarsleasie. Ik heb niet gegoofled maar herinner me hunb WK nog goed in 79.
petje afquote:Op zondag 2 december 2007 00:22 schreef tong80 het volgende:
Eén van de beste handballer ooi. Wertd wereldkampioen met de Duitsers. VBiel een keer verkeerd en kreeg een dwarsleasie. Ik heb niet gegoofled maar herinner me hunb WK nog goed in 79.
Foutquote:Op maandag 3 december 2007 10:13 schreef mcwops het volgende:
mijn eerste gedachte is: motorcross
quote:
Yep. (horden)quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:07 schreef tomtomaat het volgende:
atletiek hardlopen
wielrennenquote:
quote:
Die naam zegt me helemaal niks.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Die naam zegt me helemaal niks.
Nooit van gehoord.
quote:
hoogspringenquote:
is goed.quote:
schaatsenquote:
ook juistquote:
er gaat na een paar uren nog steeds geen belletje bij me rinkelen.quote:
tienkampquote:
Juistquote:
IJshockeyquote:
Zeer triest ja. Hij was in de bloei van zijn leven en één van de beste handballers van de wereld.quote:
2 posts boven je...quote:
quote:
tafeltennisquote:
neequote:
ook nietquote:Op donderdag 20 december 2007 20:02 schreef mcwops het volgende:
athletiek?
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:05 schreef Bjoro het volgende:
boksen ?
ook nietquote:
quote:
zwemmenquote:
Karatequote:Op zondag 23 december 2007 21:11 schreef mcwops het volgende: