Wat een licht, we hebben weer genoten vanavond!
Sabine is pleite, laten we nu gaan voor Daphne
Potverdikkie zeg!
heeft ook een contractje getekend....
Maar het is moeite van het proberen waard
daphneweg@veronica.nl
of anders
dumpdaphne@endemol.com
En Daphne wilde zelfs de vader van Mona in het BB-huis hebben.... "Ach, is toch gezellig zo'n oudje erbij"... zij hoeft zeker niet in dat huis te zitten...
Het viel me trouwens op dat die website in dat internetcafe echt supersnel was.......volgens mij hebben ze dat versneld afgespeeld want zelfs bij mij is het niet zo snel!!!
Het is met veel genoegen dat ik constateer dat er een kenner van het gebruik van genotsmiddelen onder ons is. De door jouw geschetste hoeveelheden lijken mij wat aan de magere kant. Ik als gekend grootverbruiker denk veel meer aan dubbele hoeveelheden. P.s. Hoeveel gebruik je zelf.
het gesprek met jack goderie was materiaal voor de school voor de journalistiek: hoe níet te interviewen. prachtig. ze stelde allemaal gesloten vragen (vragen die je alleen met ja of nee kunt beantwoorden) en jack dééd dat dan ook. geweldig!
en jack reageerde ook zo mooi toen ze vroeg: kijk je naar big brother, en de derde persoon aan tafel zei: ja. waarop daphne sprak: en wat fascinéért je dan zo?
jack moest gelukkig bijna net zo hard lachen als ik! want is kijken hetzelfde als gefascineerd zijn?
WAT BEZIELT VERONICA OM HAAR TE LATEN PRESENTEREN?
Overigens vind ik zowel Daphne als Rolf X verschrikkelijk ranzig sinds BB is begonnen. Het ziet er werkelijk niet meer uit (het was in ieder geval veel beter).
Wat ook opvalt is dat het aantal DD-televisieminuten met de week minder wordt!
Wat mij betreft allebei nomineren!
quote:
op 10-22-1999 om 01:17 AM schreef sdb het volgende:
Domste opmerking/dooddoener. Daphne bij de computer in het huis van Mona: "Dus hier zit je nu te internetten?" Nee, hier doet hij de was! Nou goed?!
quote:
op 10-23-1999 om 06:02 PM schreef blue het volgende:
hoezo D.D weg.
ze is best lief denk ik maar ze ziet er alleen uit als een brijnaald.G.R 11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |