abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:12:00 #1
996 irule
irule RuLeZ!
pi_205779
Is het ook mogelijk dat we de volgende keer Daphne Deckers wegstemmen?????

Wat een licht, we hebben weer genoten vanavond!

Sabine is pleite, laten we nu gaan voor Daphne

Jaja, dit was weer een waardevolle toevoeging van de hand van irule!

vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:17:00 #2
483 sdb
Pluk de dag
pi_205780
Domste opmerking/dooddoener. Daphne bij de computer in het huis van Mona: "Dus hier zit je nu te internetten?" Nee, hier doet hij de was! Nou goed?!
Life is a moment in space

pi_205781
Ik weet niet wat het is, maar als ik Daphne zie, moet ik altijd schijten!

Potverdikkie zeg!

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_205782
Tuurlijk krijgen we daphne niet weg

heeft ook een contractje getekend....

Maar het is moeite van het proberen waard

daphneweg@veronica.nl
of anders
dumpdaphne@endemol.com

Bart "Niet misgeschoten is altijd raak"
Ruud " eeeuhh We zouden ze eigenlijk eerst eff moeten keure "

pi_205783
Tja.....dat stukje over dat "archief, waar je alles nog eens op je gemak kon nalezen", vond ik ook geen bijzonder heldere opmerking.

En Daphne wilde zelfs de vader van Mona in het BB-huis hebben.... "Ach, is toch gezellig zo'n oudje erbij"... zij hoeft zeker niet in dat huis te zitten...

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 02:25:00 #6
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_205784
Het interieur van huize Mona moet Daphne van haar apropo af hebben gebracht. Allemachtig wat een theater.
Ik kijk al uit naar het ronde tafelgesprek met iedereen o.l.v. Rolh+Daph. Fris het nieuwe jaar in. Oja, ook dat millenium nog.
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 10:07:00 #7
142 Emperor
What's in a name?
pi_205785
Inderdaad wat is die Daphne een vies wijf zeg. Tjonge jonge jonge, ik zou mijn hond er nog van af schoppen. En ze mag ook wel wat aan d'r uitspraak doen; "BIK BGRODDURRG"
Think like a man of action, act like a man of thought

pi_205786
Ze moet dat programma met een vuilinszak over der kop gaan presenteren.
Wat een eersteklas superbimbo-plaspop is zij zeg.
Ze heeft vanaf vorige week donderdag de hele week de teksten uit haar hoofd geleerd voor de uitzending van gisteren en NOG klonk het zwaar shit allemaal.

Het viel me trouwens op dat die website in dat internetcafe echt supersnel was.......volgens mij hebben ze dat versneld afgespeeld want zelfs bij mij is het niet zo snel!!!

Probelemen HEB je niet, problemen MAAK je
pi_205787
Is er niet ergens een poll waar we daphne weg kunnen stemmen
pi_205788
hoezo D.D weg.
ze is best lief denk ik maar ze ziet er alleen uit als een brijnaald.

G.R 11

BB
  maandag 25 oktober 1999 @ 12:00:00 #11
971 Jhon
it's me...!
pi_205789
Die Daphne ziet er uit als een echt heks.
Volgens mij zit ze twee dagen voor de uitzending(cq opnames) samen met Rolf-x eerst 5 kilo hash te roken om daarna 20 coke op te snuiven.
(zo zien ze allebei er in ieder geval wel uit)
pi_205790
Beste Jhon,

Het is met veel genoegen dat ik constateer dat er een kenner van het gebruik van genotsmiddelen onder ons is. De door jouw geschetste hoeveelheden lijken mij wat aan de magere kant. Ik als gekend grootverbruiker denk veel meer aan dubbele hoeveelheden. P.s. Hoeveel gebruik je zelf.

pi_205791
Is er toevallig iemand die het codenummer van het hek wil weten?????
(Dat lijkt me erg handig bij een eventuele bestorming)
Interresse????
pi_205792
daphne mag niet weg. ik rol werkelijk van de bank van het lachen iedere keer als ze iets zegt.
tegen sabine: hoe voel je je nu? boos, verdrietig of teleurgesteld? heel goed daphne, alleen negatieve keuzes voorleggen!

het gesprek met jack goderie was materiaal voor de school voor de journalistiek: hoe níet te interviewen. prachtig. ze stelde allemaal gesloten vragen (vragen die je alleen met ja of nee kunt beantwoorden) en jack dééd dat dan ook. geweldig!
en jack reageerde ook zo mooi toen ze vroeg: kijk je naar big brother, en de derde persoon aan tafel zei: ja. waarop daphne sprak: en wat fascinéért je dan zo?
jack moest gelukkig bijna net zo hard lachen als ik! want is kijken hetzelfde als gefascineerd zijn?
WAT BEZIELT VERONICA OM HAAR TE LATEN PRESENTEREN?

maandag 25 oktober 1999 @ 12:54:00 #15
1024 Shabba
Wakarimasu ka?
pi_205793
Goed idee!!!

Overigens vind ik zowel Daphne als Rolf X verschrikkelijk ranzig sinds BB is begonnen. Het ziet er werkelijk niet meer uit (het was in ieder geval veel beter).

Wat ook opvalt is dat het aantal DD-televisieminuten met de week minder wordt!

Wat mij betreft allebei nomineren!

Dead By Dope Demand,
Shabba
pi_205794
quote:
op 10-22-1999 om 01:17 AM schreef sdb het volgende:
Domste opmerking/dooddoener. Daphne bij de computer in het huis van Mona: "Dus hier zit je nu te internetten?" Nee, hier doet hij de was! Nou goed?!

ze vroeg dat omdat ze het misschien apart vond dat de pc in de woon kamer stond (wat een huis trouwens) en de man had de pc ook gekocht speciaal hier voor. Verder waren al die andere "domme" opmerkingen over bv archief alleen maar om de website te promoten, op deze manier kunnen ze aan de mensen die niet weten wat er te zoeken is duidelijk maken wat je op het net kan doen met bb...gewoon interne reclame en dan moet de presentatrice wel eens in de huid kruipen van de niet wetende kijker. Als je het boek van Richard Kraai hebt gelezen waar in hij emailt met een sport verslag gever dan weet je dat DD ook wel eens mailde en wel degenlijk wat van het net weet.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_205795
Een breinaald? Dan herhaal ik toch maar wat er al eerder op het forum stond. Wie heeft
trouwens nog meer en betere piccies?

quote:
op 10-23-1999 om 06:02 PM schreef blue het volgende:
hoezo D.D weg.
ze is best lief denk ik maar ze ziet er alleen uit als een brijnaald.

G.R 11

maandag 25 oktober 1999 @ 16:48:00 #18
971 Jhon
it's me...!
pi_205796
Tanjalies... Ik ben hier in Almere-Buiten de plaatselijke BB-huisdealer,
Zelf mag ik van de Big-Boss(Joop) niet gebruiken..
Laat staan dat mijn maandelijks budget dat toelaat, zeker in de hoeveelheden die Daphne Heks en Rolf X gebruiken .
Of ik het zou overleven is ook nog de vraag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')