SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
Of bijvoorbeeld meer assassinations naast het verhaal. Dus niet af en toe 2 of 3 ventjes die op map staan vermoorden. Maar dat je meer moet zoeken. Hoewel ze dan waarschijnlijk weer meer op die moorden die je voor het verhaal moet doen gaan lijken. Maar meer side quests had inderdaad leuk geweest.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe laaiend enthousiast ik in het begin was over het spel, hoe snel dit alweer tempert naarmate ik verder kom. De presentatie is briljant (wat een draw distence), het free-roaming aspect werkt prima, maar het spel kampt inderdaad met het probleem: repetitief. En verschrikkelijk ook.
Ik had liever gezien dat ze meer echte side-quests aan het spel hadden toegevoegd. Want nou doe je niks anders dan civilians redden, gesprekken afluisteren en flags verzamelen. Zo jammer dat een serie met zoveel potentie niet het uiterste eruit heeft weten te halen.
Maar wat er nog overblijft is absoluut nog vermakelijk te noemen
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:10 schreef MaxC het volgende:
Het is voor mij echt een show-spel. Altijd als ik vrienden op de vloer heb laat ik 't zien. Iedereen vind het zo'n geweldige prachtige game. Tjah en als ik zelf speel wordt het heel snel saai
Ik heb ze allemaal al daarquote:Op maandag 7 januari 2008 21:03 schreef Sickert het volgende:
Naar de rand van een nog niet ontdekt gebied lopen en daar in een hoge toren klimmen en syncen
Als je alle poors´hebt gedaan dan is er in elke stad 1 ander deel open.quote:
Er is geen kruisboogquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft overigens iemand al de kruisboog uit het intro filmpje weten te bemachtigen of de moord uit het demo/promo filmpje nagespeeld?
kruisboog schijnt helemaal niet in het spel te zitten maar alleen in het filmpje.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maand geleden of wat uitgespeeld, vond het de anti-climax van het jaar mede door het zwaar overgehypte free-roam systeem waar het leek alsof je tussen willekeurige nonnen kon lopen etc.
Heeft overigens iemand al de kruisboog uit het intro filmpje weten te bemachtigen of de moord uit het demo/promo filmpje nagespeeld?
Welke is dat?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
kruisboog schijnt helemaal niet in het spel te zitten maar alleen in het filmpje.
En de spong kill uit de demo heb ik ook van niemand gehoord dat die is gelukt.
Die sprong lukte mij niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Welke is dat?
Is dat die vent in de hoek met al die soldaten in een soort van kooi? Dat je een kasteel binnensluipt?
Die was niet zo moeilijk
Ik bedoelde het filmpje die waar een vrouw van alles uitlegt met vervolgens allemaal bullshit erin, zoals het wegrennen voor guards en ondertussen allemaal houten bouwwerken kapot maken, het sociale aspect van het spel wat zó dun is uitgewerkt, de kill an sich op het plein met de opgehangen mensen erbij, ik kan me die niet meer herinneren...quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Welke is dat?
Is dat die vent in de hoek met al die soldaten in een soort van kooi? Dat je een kasteel binnensluipt?
Die was niet zo moeilijk
Bij deze, hij is mij zeker meer dan tien keer gelukt, maar om te vertellen hoe het nu precies moet... Je moet in ieder geval op een verhoging staan, je target gefocused hebben, en ik denk eerst er op af springen en in de lucht de knop om toe te slaan in drukken, maar het kan ook zijn dat je ze allebei moet doen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
kruisboog schijnt helemaal niet in het spel te zitten maar alleen in het filmpje.
gewoon een kwestie van goed timen. en al van te voren locken op je slachtoffer!quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ik had er ook geen moeite mee..je moet wel locken inderdaad en dan op zijn kop springen en de rest gaat vanzelf. Ik heb ook een paar assissinations gedaan met een werpmes.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon een kwestie van goed timen. en al van te voren locken op je slachtoffer!
klopt, de insteek en uitwerking van de game zijn super!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:44 schreef Godlike02 het volgende:
Dit deel geeft mij juist vooral goede hoop voor de toekomst.
Het vele herhalen is vervelend maar de gameplay en het karakter van de game vind ik wel erg leuk. Als ze dit verder weten uit te bouwen kan er wat mij betreft een soort GTA serie uit voortkomen met zijn geheel eigen karakter. grote werelden waarin je heel veel kan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |