ik ookquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:07 schreef Tim_G het volgende:
Was enthousiast maar na enkele recenties gelezen te hebben is het Must have er wel vanaf! Vissen hem wel een keer uit de budget bak!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:07 schreef Tim_G het volgende:
Was enthousiast maar na enkele recenties gelezen te hebben is het Must have er wel vanaf! Vissen hem wel een keer uit de budget bak!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:21 schreef koen_pijl het volgende:
Ja wtf hij had nog geen topic!
Echt AC for president!!!
Heeft er iemand trouwens alle 20 vlaggen al gevonden in Masyaf? Ik heb er nu 17, maar kan de overige 3 niet vinden. Is er ergens een geheime ruimte ofzo?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg leuk spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee daar kan je weer kings vlaggen vindenquote:Op zondag 18 november 2007 12:31 schreef Platina het volgende:
Die Maysaf vlaggen zijn die ook buiten de poorten van de stad te vinden? Dus na de plek waar die paarden gestalt staan zeg maar?
Een achievementquote:Op zondag 18 november 2007 14:13 schreef ChrisFO het volgende:
Wat krijg je eigenlijk als je al die vlaggen verzameld?
Dat is ook een deel van de funquote:Op zondag 18 november 2007 17:22 schreef H.Flick het volgende:
Tof spel! Ik krijg het alleen niet voor elkaar om de daadwerkelijke moorden stilletjes te doen. Het eindigt altijd in een groot gevecht met het doelwit, waarna ik snel weg ren met de halve stad achter me aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |