Uhhhhhh... Kurt...kan je ff van nummertje veranderen?....quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
De eerste die hier binnen komt met een FB opmerking gaan we hard uitschelden, hé?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, duhquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig totaal geen last van.....![]()
Je had het nummer weg moeten laten sufferdquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
De eerste die hier binnen komt met een FB opmerking gaan we hard uitschelden, hé?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het nummer klópt helemaal niet!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uhhhhhh... Kurt...kan je ff van nummertje veranderen?....![]()
Is dat nodig in jouw geval?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben jij de reserve nachtzuster en heb jij "dienst" of zo??![]()
![]()
Die mongolen komen toch ook om het uur hier met COSposten binnenvallen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je had het nummer weg moeten laten sufferd![]()
No problemquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan jij dan morgen om 6 uur voor me op?![]()
Ik wil niet![]()
Je neemt de tekst te letterlijk, de boodschap te zwaar....kijk er een beetje door heen. Ik zou ook kunnen zeggen: Er is volgens mij een verschil tussen mannen en vrouwen in die zin dat vrouwen graag wat meer aandacht wensen te krijgen dan mannen en dat mannen in veel gevallen tevreden zijn met wat meer sex en wat minder aandacht...quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar dit is toch gewoon te hopeloos?
Of ligt het aan mij? Zo ja dan hou ik er meteen mee op.
Ja ik krijg mijn uritip niet om.quote:
Morgen is het zondagquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan jij dan morgen om 6 uur voor me op?![]()
Ik wil niet![]()
Kijk, jongens en meisjes.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
WEHEHE KIJK WAT RAT DOET BIJ NIKS MET AMANDEL EN MANNY WEAHAAH
RAT MOET DOOD EN WEG EN HUUB IS GEILLLLLLLL
IK GA PISSEN HOR BEN ZO TERUG HOOR!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je jarig?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Morgen is het zondag![]()
Ik heb later vandaag een heel gezellig verjaardagsfeestje (van mezelf). Reden te meer om de hele nacht door te posten en dan me familie met een ontzettend duffe kop tegemoet te zien![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
WEHEHE KIJK WAT RAT DOET BIJ NIKS MET AMANDEL EN MANNY WEAHAAH
RAT MOET DOOD EN WEG EN HUUB IS GEILLLLLLLL
IK GA PISSEN HOR BEN ZO TERUG HOOR!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom noem je hem Kurt? Als een soort nazikampleider?quote:
Kijk nog eens naar de user name...quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar dit is toch gewoon te hopeloos?
Of ligt het aan mij? Zo ja dan hou ik er meteen mee op.
Herr Cobain?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom noem je hem Kurt? Als een soort nazikampleider?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |