Danny, een oproep aan jou dus
Hier hoeft niemand op te reageren alleen Danny en waarom ik hem post is dat anderen Danny's antwoord kunnen lezen !!
(Hoera, de streams doen het weer)
Overigens heb je een fantastische signature: zelf bedacht ?
Oh, ja, reageer dan ook niet hier (anders blijft dit topic actueel). Als er niks beters is, doe dan maar in 'De avond uitzending etc ' Dat is nu toch hét topic.
Als je ff leest dan hoeft er maar 1 iemand op deze topic te reageren..
Precies..dus Danny, hoe zit dat ?
quote:
op 10-22-1999 om 12:53 AM schreef Barbie het volgende:
...maar net als meerdere newbies heb ik eerst 2 weken zitten lezen en meekijken voordat ik me registreerde. Tot nu toe heb ik 1 topic geopend.
Eh... ja... zonder eerst te kijken of ie al bestond! Jij kwam om 21.nog wat met een topic terwijl er eerder al een topic over dat onderwerp was gepost!!!
OF iedereen mag en kan topics aanmaken OF niemand behalve de admins. Persoonlijk liever gewoon iedereen. Er is meestal snel genoeg een van de admins/mods bij om overvloedige en dubbele topics te sluiten/wissen.
Vind wel dat er iets moet gebeuren om het aantal dubbele topics in te dammen, maar dat moet niet op een basis van 'status' gaan.
Die statussen zijn trouwens op proefbasis in dit forum.
Op het GoT forum is gebleken dat men nogal 'geilde' op z'n status en aantal posts. Daar staat het er nu niet meer bij.
Ik had de hoop dat het hier, bij wijze van info en speelse concurrentie een plek kon hebben in het forum, maar misschien had ik het fout. 1 druk op de knop en zowel status als aantal posts is bij je naam verdwenen.
Misschien is dat in ieder geval de oplossing tegen het aanzeiken tegen newbies.
Er zijn zat regelmatige posters die hier al een poos komen die zich ook schuldig maken aan onnodige topics. Verder zijn er VEEL forums (of eigenlijk fora, maar forums bekt beter) in Nederland met VEEL minder leden en berichten waar het topic probleem veel en veel erger is.
Zo heel veel hebben we dus ook weer niet te klagen, en als iedereen z'n steentje bijdraagt en ik m'n best doe om nieuwelingen de 'regels' duidelijk te maken dan denk ik dat we er zonder al te drastische maatregelen ook wel uitkomen.
Doodgemo(e)dereerd is een erkende iekte innnen 5 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |