IT-Crowd?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:41 schreef Liquidootje het volgende:
Voor iedereen die de IT-crowd nog niet gezien hebben, dan is nu de tijd ervoor!
Het zijn maar 6 afleveringen per seizoen met 2 seizoenen.
Veel plezier
Een Britse serie over 2 nerds die op een IT afdeling werken van een bedrijf. Hele aparte humorquote:
Maar wel leukquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:00 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Een Britse serie over 2 nerds die op een IT afdeling werken van een bedrijf. Hele aparte humorSeizoen 2 vond ik wat minder eigenlijk.
Oh jawel hoorquote:
Nope, niet nodig als je het topic over de staking in de gaten houdt.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wedden dat je toch nog even gechecked hebt of het waar was
wel een beetje opletten het shroomertjequote:Op vrijdag 30 november 2007 12:50 schreef shroomer het volgende:
GODVERDOMME. Ik vond het al zo raar dat er geen nieuwe ep online stond![]()
Het gaat nog lang duren, ze zijn niet eens in de buurt van iets wat vaagjes op een oplossing lijkt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:42 schreef eriksd het volgende:
nog nieuws? Ze schijne lekker door te onderhandele
Verdorie!quote:Op zondag 2 december 2007 13:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het gaat nog lang duren, ze zijn niet eens in de buurt van iets wat vaagjes op een oplossing lijkt.
In seizoen 1 zat het strak achterover gekamd, nu iets meer opzijquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:27 schreef PinPine het volgende:
Ik volg de serie sinds 2 dagen en zit nu in season 3. Geweldige serie, maar heeft michael nou haartransplantatie gehad na seizoen 1 of zit ze haar gewoon anders.
komt het weer?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:45 schreef nietzman het volgende:
Dit soort topics mogen niet gekicked worden zonder goed nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |