quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een goed uitziende kerel van 50+, is geen foto voor nodig, lijkt me![]()
Van huis uit....iets op tegen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:25 schreef Py het volgende:
[..]
Jij hebt iets met vocht in bepaalde lichaamsdelen![]()
Hadden jullie een vochtig huis?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van huis uit....iets op tegen?![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:32 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hadden jullie een vochtig huis?
Nee.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van huis uit....iets op tegen?![]()
Nee hoor, maar IQ-scores zijn zo lekker nietszeggend.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom niet, moet je je nu ook al schamen als je dom bent?
Sliep vroeger onder de dakpannen......met ijspegels van het ademen aan de binnenkant....bloemen op de ramen. In een stapelbed met mijn broertje....good old times....quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:32 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hadden jullie een vochtig huis?
Maar lieve Py, je scharrelt hier nu al een tijdje rond, vertel wat meer over je intrigerende persoonlijkheid...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:33 schreef Py het volgende:
[..]
Nee.
Waarom zou ik?![]()
Tis vast verklaarbaar.
En wie vraagt dat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar lieve Py, je scharrelt hier nu al een tijdje rond, vertel wat meer over je intrigerende persoonlijkheid...![]()
Ik ben dom met een laag IQ, troost je, en lelijk als de nacht.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hoor, maar IQ-scores zijn zo lekker nietszeggend.
Ik ken hele domme mensen met hoge IQ's en vice versa.![]()
Het lelijke eendje van de SC...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben dom met een laag IQ, troost je, en lelijk als de nacht.![]()
En een hele koude badkamer..quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sliep vroeger onder de dakpannen......met ijspegels van het ademen aan de binnenkant....bloemen op de ramen. In een stapelbed met mijn broertje....good old times....
Yup, was puickendquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:22 schreef beroepslurker het volgende:
Ian, heb jij vanmiddag dat liedje van die metalband nog gehoord? Had hem er speciaal voor jou opgezet.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een fles CB heeft meer inhoud qua procenten dan ik aan IQ![]()
Dat zeggen alleen mensen die denken dat het niet waar is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben dom met een laag IQ, troost je, en lelijk als de nacht.![]()
LOVE!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:40 schreef Soury het volgende:
Hee leuk hier weer .. Spurt ff naar de avondwinkel voor een flessie![]()
Kan ik wat meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |