Dat is Feigling achtige troep.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is toch wat ze tegenwoordig in de kinderdisco's in één teug achterover slaan?
Gezellie!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat zit jij achterover te tiefen?
Ik blijf nog even online.
Moet ik dat ècht vertellen? Maar vooruit. zal eerlijk antwoorden...word erg aanhalig en aanhankelijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe ben je als je aangeschoten bent.......
Kom je op de meet?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Moet ik dat ècht vertellen? Maar vooruit. zal eerlijk antwoorden...word erg aanhalig en aanhankelijk![]()
Whatever...ik ben te oud en wijs voor die shit....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is Feigling achtige troep.
Flügel heet het geloof ik dan?
Ik begrijp wel dat het af en toe verkeerd gaat in die ziekenhuizen........quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat zit jij achterover te tiefen?
Ik blijf nog even online.
Blijf doordrinken.....ik stap nu in de auto......quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Moet ik dat ècht vertellen? Maar vooruit. zal eerlijk antwoorden...word erg aanhalig en aanhankelijk![]()
Daarom krijg jij Shierkerquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Whatever...ik ben te oud en wijs voor die shit....![]()
Rij je toevallig langs Duitsland?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blijf doordrinken.....ik stap nu in de auto......![]()
20, is net mooiquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou....CB is ook pittig toch? 30% ofzo?![]()
Alleen maar......quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rij je toevallig langs Duitsland?![]()
En wat is dat dan?quote:
Wuhehehequote:Op vrijdag 16 november 2007 21:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Als je schnapps en perensap hebt? Ja![]()
Soort kruidenbitter.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wat is dat dan?
Je zult het niet geloven, maar op mijn 17e heb ik in een slijterij gewerkt, maar niks van opgestoken...![]()
Overleggen we dat niet meer tegenwoordig, multimeisje?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Als je schnapps en perensap hebt? Ja![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Soort kruidenbitter.
Jägermeister wel bekend?
PM?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Overleggen we dat niet meer tegenwoordig, multimeisje?![]()
Geeft niet hoor, ik ben pas met PM-en begonnen nadat ik de naam had...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
PM?![]()
Sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |