Misschien kan je op de terugweg wel met je collega mee?quote:Op zondag 18 november 2007 23:01 schreef maok het volgende:
Mijn auto is nog steeds stuk. Even uitgezocht hoe ik met de bus op m'n werk kom maar dan moet ik 20 minuten lopen in heerenveen en in totaal meer dan 2 keer zo lang onderweg.Een collega van me komt langs Groningen, maar daar heb ik het telfoonnummer niet van
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn huisgenootje en ik gaan morgen naar de Margriet Winter Fair. Voor de derde keer.. Dat image van gisteravond ben ik na deze bekentenis geheel kwijt, nietwaar?
Geloof ik graag... Wat gebeurd daar en waar is het?quote:Op maandag 19 november 2007 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En een zín dat we er in hebben!
Is in de Jaarbeurs in Utrecht, er zijn heeeeel veel vrouwen van middelbare leeftijd en drie mannen, en je kunt er je nagels laten doen, je haar, je op laten maken, heel veel eten proeven, veel gratis dingetjes krijgen, er zijn winkeltjes, een kerstmarkt, modeshows, BN'ers, zulke dingen. Wij vinden het gewoon heel erg leuk.quote:Op maandag 19 november 2007 12:19 schreef Dangel het volgende:
[..]
Geloof ik graag... Wat gebeurd daar en waar is het?
Whehehe.quote:Op maandag 19 november 2007 12:26 schreef Dangel het volgende:
Oh wacht! Daar was ik vorig jaar!![]()
![]()
Toen was het tegelijk met logistica in de jaarbeurs (heftruckshow )
Jij hebt dat talent ookquote:Op maandag 19 november 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik heb de printer in de UB vast laten lopen of zo.. Ik was iets aan het uitprinten, en toen kwam er een error in beeld, en nu, bijna 2 uur later, zijn ze dus gewoon nog steeds bezig met het opnieuw installeren en gedoe.
.
Ik wil ooook !quote:Op maandag 19 november 2007 12:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is in de Jaarbeurs in Utrecht, er zijn heeeeel veel vrouwen van middelbare leeftijd en drie mannen, en je kunt er je nagels laten doen, je haar, je op laten maken, heel veel eten proeven, veel gratis dingetjes krijgen, er zijn winkeltjes, een kerstmarkt, modeshows, BN'ers, zulke dingen. Wij vinden het gewoon heel erg leuk..
Geweldigquote:Op maandag 19 november 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik heb de printer in de UB vast laten lopen of zo.. Ik was iets aan het uitprinten, en toen kwam er een error in beeld, en nu, bijna 2 uur later, zijn ze dus gewoon nog steeds bezig met het opnieuw installeren en gedoe.
.
Ja, ik kan nog wel wat hebben natuurlijk.quote:Op maandag 19 november 2007 13:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik wil ooook !
Maar ik heb al zo'n burgerlijk imago
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |