Ja zie je wel! Hier was ik al bang voor, maar ZO vrij is m'n seksuele moraal ook heus niet hoor. Het is ook niet alsof ik half Groningen in m'n bed heb gehad.quote:Op zondag 18 november 2007 21:37 schreef freecell het volgende:
Nouja!
Wij zijn blijkbaar de victorianen van deze eeuw en DaD het omgekeerde?
Het is ook niet alsof wij 12 keer in het jaar seks hebben met het licht uitquote:Op zondag 18 november 2007 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja zie je wel! Hier was ik al bang voor, maar ZO vrij is m'n seksuele moraal ook heus niet hoor. Het is ook niet alsof ik half Groningen in m'n bed heb gehad.
Oh gelukkig.quote:Op zondag 18 november 2007 21:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof wij 12 keer in het jaar seks hebben met het licht uit
Alex heeft een raar wereldbeeldIk vind je vrij normaal
Jullie hebben gewoon vaak sex, maar niet met een ongehuwde vrouw.quote:Op zondag 18 november 2007 21:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof wij 12 keer in het jaar seks hebben met het licht uit
Alex heeft een raar wereldbeeldIk vind je vrij normaal
Hoezo ben ik abnormaal?quote:Op zondag 18 november 2007 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik vind DaD dus NIET normaal he?
de gedacht ealleen al dat ik met normale mensen om zou gaan
ik heb iig nooit seks met een ongetrouwde vrouw.quote:Op zondag 18 november 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon vaak sex, maar niet met een ongehuwde vrouw.
Daar ga ik op een andere plek wel op inquote:
Als er over je gepraat word maak je iig indruk!quote:Op zondag 18 november 2007 22:01 schreef maok het volgende:
Hoi, er word weer lekker over mij geroddeld hier zie ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |