quote:Op maandag 19 november 2007 13:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik kan nog wel wat hebben natuurlijk.
Grapje hè, na gisteravond, dat weet je..
Vooruit, omdat je het zo het zo schaamtevol zegtquote:Op maandag 19 november 2007 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Daarmee bedoelde ik niet in dit topic hoor, posten mag op zich wel
Dus morgen een feestje?quote:Op maandag 19 november 2007 18:09 schreef Lyssa het volgende:
Zo, vandaag mn derde solliciatie gesprek voor stage gehad.. Morgen krijg ik twee resultaten te horen, van deze en van afgelopen woensdag.. ben benieuwd!
het was wel ok, ik had alleen niet verwacht dat we de eerste dag al tot 5 u ur zouden zitten, en ik nog niet met iedereen voorbesproken had..quote:Op maandag 19 november 2007 18:05 schreef Peterselieman het volgende:
En hoe was het, Teigan?
Spannend!quote:Op maandag 19 november 2007 18:09 schreef Lyssa het volgende:
Zo, vandaag mn derde solliciatie gesprek voor stage gehad.. Morgen krijg ik twee resultaten te horen, van deze en van afgelopen woensdag.. ben benieuwd!
Ben maar gelopen vanaf het station, van te voren even goed op de kaart gekeken, was inderdaad makkelijk te vinden.quote:Op zondag 18 november 2007 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de fietsenstalling bij station heerenveen verhuurt fietsen en is al extreem vroeg open. met de Qliner naar het station en daar een fiets huren? fietsend vanaf het station naar je werk is goed te doen, ook makkelijk uit te leggen, en dat kan de fietsenstalling/maker/verhuurder daar je ook goed vertellen. mits het nog teeds die aardige kerel met hond isheb toen ik in heerenveen op school zat daar m fets gestald. maar dat werd me toch te duur en teon ben ik gewoon met de bus naar school gegaan
Mijn idee. Was trouwens wel sneu, hij zette me onderaan de ring op de hereweg af en wilde toen de oprit weer op rijden maar de oprit was afgesloten, toen moest ie helemaal omrijden via Haren omdat de Stad zelf al helemaal vast stond op dat moment.quote:Op maandag 19 november 2007 11:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Misschien kan je op de terugweg wel met je collega mee?
Jij ook:quote:
Ik ben een keer naar de libelle zomerweek geweest, was echt leukquote:Op maandag 19 november 2007 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn huisgenootje en ik gaan morgen naar de Margriet Winter Fair. Voor de derde keer.. Dat image van gisteravond ben ik na deze bekentenis geheel kwijt, nietwaar?
Na dat triootje van gister weet ik wel beterquote:Op maandag 19 november 2007 13:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb ook niet overal zo'n burgerlijk imago als hier hoor
En mooi dat de printer het weer doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Zeg, ging jij nou naar NYC?quote:Op maandag 19 november 2007 19:49 schreef Grulez het volgende:
Goedeavond. Vanuit Amsterdam voor een paar dagen.
Dat moet aardiger kunnen.quote:Op maandag 19 november 2007 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Alweer? Doe maar duur.
mn zusquote:Op maandag 19 november 2007 20:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg, ging jij nou naar NYC?
Jij wilde toch naar Marseille?quote:Op maandag 19 november 2007 20:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg, ging jij nou naar NYC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |