Het is niet bedoeld als trol en had 'm ook al even gePMd, maar mijn mening is als volgt:quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:33 schreef sweetgirly het volgende:
En met jongens die alleen op uiterlijk gericht zijn en/of slanke meiden discrimineren ook niet.
Moet je tegen een mollig wijf of gozer zeggen dat ze een vetje te veel heeft, maar zelf mogen ze wel altijd alles zeggen. Dikke dit![]()
Alsof sommige gozers alles in pacht hebben, dat bedoel ik maar.
Maar wel het beeld proberen te bepalen, ergo wijven doen er nog aan mee ook. En jongens/mannen hoor je niet over hun geslacht en over hun buikje, lelijke rotkop etc. Programma's zoals Men's health. Al zie ik het voor later dan weer somber in, maar ok. Meeloopgedrag dat is het, wat ik je blom. Laat iedereen toch in zijn waarde, dik, dun, aantrekkelijk of onaantrekkelijk.
Want dit topic lijkt meer op een lik-de-aars-van-de-de-dikke-medemens-en-discrimineer-de-slanke(re)-medemens-topic.
Ik zal wat vertellen, ja het is een wonder, sommige mensen zijn nou eenmaal slank !![]()
En aangezien de meerderheid in Nl dat níet is, is het niet eens zo vreemd en geloof ik dus niet dat het modebeeld hier slank is, ergens. In ieder geval bespeur ik de laatste tijd een lichte discriminatie. Met die k*t dovereclames ook.
Moet ik zeggen tegen een dik wijf, neem nog een hamburger![]()
Oh, en slanke meiden kan je misschien eerder in tweeën breken, ze zijn wel een stuk flexibeler, leniger en sneller vaak. En hoeken kunnen ze vaak net zo goed als hun dikkere medemens.
Dus![]()
En ja Ripley, ik ben zwaar vermoeiend inderdaad. What's in a name toch, thanx !
Mee eens, alles draait uiteindelijk maar om één ding: voortplanting. Ook mensen die het veilig doen worden onbewust gedreven door de voortplantingsdrift. In tegenstelling tot wat men beweert, namelijk dat men het om de seks doet omdat het zo lekker is, is de feitelijke reden waarom ze seks bedrijven de drift om zich voort te planten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon allemaal (drang tot) voortplanting!
Ik was melig !quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:58 schreef Ripley het volgende:
Het is niet bedoeld als trol en had 'm ook al even gePMd, maar mijn mening is als volgt:
*catfight- modus*
Tjonge jonge jonge, wat een hysterie.
Ik geef aan dat ik je manier van posten vermoeiend vind. Ik heb niks gezegd over dat slanke vrouwen niet mooi zijn - sterker nog ik geef aan dat ik sommige hele slanke vriendinnen van me heel mooi vind. Volgens mij zijn er mooie en minder mooie mensen in verschillende maten. Ik heb overigens geen idee hoe jij er uit ziet en zal je daar ook zeker niet op aanvallen, op de manier waarop jij dat naar mij probeert te doen
Jij begint echter direct een tirade over dikke mensen die allemaal vreselijk zijn. Je mag mij een vervelend lelijk dik wijf vinden hoor, ga je gang. Ik zal er niet wakker van liggen. En ik heb goeie tieten inderdaad. Ik heb toch echt geen trek om dagelijks een coltrui aan te trekken om dat te verbergen.
Ik vind je vermoeiend omdat je in dit topic 10 keer post dat mannen alleen willen neuken. Mannen en vrouwen zijn geen verschillende diersoorten of zo. Ik maak uit jouw manier van posten op dat jij kennelijk die ervaring met mannen hebt dat ze alleen willen neuken. Ik geef daarom aan dat dat misschien niet alleen aan die mannen ligt. Want ik kom persoonlijk regelmatig hele leuke mannen tegen die wel gewoon meer willen.
*zucht*quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:11 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik was melig !
Tjeeeeeee![]()
Jongens/mannen doen/zeggen dat soort dingen de hele tijd, zit ik in een meligheidsmodus whatever, wordt het weer opgevat alsof ik jongens/mannen niet begrijp ofzo en denk dat ze alleen maar neuken kunnen.
Maar eigenlijk kunnen ze dat toch ookgrappie .. zie !
![]()
Pffffff, nu ga ik de zon in hoor.
* catfight-modus (voor nu) even overEn je tieten zijn wel ok, alleen je gedrag soms niet zo. Maar vooruit. Die opmerking(en) die je gaf, was (waren) nl gewoon (toch) een beetje dom. En eerder naar mij toe aanvallend. Nu niet meer. Maar was je net zo goed aanvallend, ondanks dat je dat nu niet meer tracht te doen.
Maargoed, voor nu even over![]()
SOMMIGE mannen worden mooi oud ja, de MEESTE mannen takelenen gewoon af met de vrouwen mee...quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:41 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Eh... nooit gehoord dat mannen aantrekkelijker worden qua gezicht naarmate ze ouder worden, vrouwen takelen af ja.
Ik denk vooral dat mensen zich op ten duur realiseren dat je blindstaren op lekker niet alles is, leuk voor een neukje, maar minder voor relatie.quote:Op zondag 18 november 2007 18:43 schreef Taurus het volgende:
Ik denk toch echt dat dat politieke correcte beeld van 'het gaat om het innerlijk' te weinig aan de orde is in dit topic. Er is maar 'n klein percentage wat voldoet aan het schoonheidsideaal waar hier over gesproken wordt (allereerst al slank, en daarna is er nog simpelweg kleine neus, mooie ogen, kortom, details), en het lijkt me nogal kort door de bocht te suggereren dat het overige percentage (lees: het merendeel) slechts 'bij gebrek aan beter' als relatie heeft.
Het is makkelijk om te roepen dat een voorkeur voor een intelligente, humoristische, verzorgde vrouw politiek correct is, maar voor een beetje (sociaal)intelligent persoon lijkt me dit niets anders dan pure waarheid.
Wat een moraalquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:17 schreef erodome het volgende:
leuk voor een neukje, maar minder voor relatie.
Nee hoor, ik ben van mening dat over het algemeen genomen een man mooier wordt naarmate hij ouder wordt. Dus niet dat ze 'mooi' blijven bij het ouder worden, maar daadwerkelijk mooier worden. Dat heeft er mee te maken dat een man mannelijker wordt naarmate hij ouder wordt en een vrouw wordt ook mannelijker (vanaf de overgang vooral).quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:12 schreef erodome het volgende:
[..]
SOMMIGE mannen worden mooi oud ja, de MEESTE mannen takelenen gewoon af met de vrouwen mee...
Het is niet alleen geld wat aantrekkelijk is, maar ook de eigenschappen die er voor zorgen dat iemand dat geld verdiend. Gates is een meedogenloze keiharde zakenman, een futurist en iemand met die heel veel risico durft te nemen. Dat zijn eigenschappen die heel veel vrouwen aantrekkelijk vinden. Dat zijn ook eigenschappen die hem heel veel geld hebben opgeleverd, iets wat heel veel vrouwen ook aantrekkelijk vinden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:32 schreef floris.exe het volgende:
En wat ik ook erg apart vind trouwens. Hoe kan het dat vrouwen bijvoorbeeld op slippers lopen naast mannen die zelf op normale schoenen lopen. Zomaar even een ingeving, want het is op zich best apart dat twee volstrekt verschillende types elkaar kunnen vinden in het spel der liefde. Naast slippers versus schoenen is er ook een voorbeeld te geven met betrekking tot bijvoorbeeld haardracht, muzieksmaak en lievelingskleur, hoewel dat laaste wellicht weer wat minder relevant is. Maar kijk ook eens naar bijvoorbeeld Bill Gates. Die heeft toch maar een vrouw aan de haak geslagen, ook al zou je hem kunnen zien als een nerd. En dat geldt ook weer andersom voor vrouwen zoals Vanessa en Corrie Konings. Misschien zit het ook allemaal wel gewoon tussen de oren. Zou mij niets verbazen althans. Je weet toch.
De jaren 50 belden net, ze willen hun moraal terug...quote:
Wat heeft dat nu met moraal te maken, het is gewoon eerlijkheid.quote:
Ik ken niet veel mannen van over de 50 waarvan ik ga soppen hoor...quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:31 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben van mening dat over het algemeen genomen een man mooier wordt naarmate hij ouder wordt. Dus niet dat ze 'mooi' blijven bij het ouder worden, maar daadwerkelijk mooier worden. Dat heeft er mee te maken dat een man mannelijker wordt naarmate hij ouder wordt en een vrouw wordt ook mannelijker (vanaf de overgang vooral).
Hehe, ik blijf erbij, ouder worden als man is helemaal niet zo erg. Veel vrouwen vinden dat niet zo'n probleem.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ken niet veel mannen van over de 50 waarvan ik ga soppen hoor...
Wel vind ik een man van 35 meestal mooier dan een jochie van 18.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De jaren 50 belden net, ze willen hun moraal terug...
Bullshit, zat mensen die helemaal geen kinderen willem maar wel seks hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:59 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Mee eens, alles draait uiteindelijk maar om één ding: voortplanting. Ook mensen die het veilig doen worden onbewust gedreven door de voortplantingsdrift. In tegenstelling tot wat men beweert, namelijk dat men het om de seks doet omdat het zo lekker is, is de feitelijke reden waarom ze seks bedrijven de drift om zich voort te planen.
Ja, gelukkig wel zeg. Ik haat kinderen, maar neuken is toch wel een hobby zeg maarquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:57 schreef Niek. het volgende:
[..]
Bullshit, zat mensen die helemaal geen kinderen willem maar wel seks hebben.
Dat is redelijk cultureel bepaald, er zijn ook culturen geweest waar juist de wat oudere vrouw als de top werd gezien.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:51 schreef Averon het volgende:
[..]
Hehe, ik blijf erbij, ouder worden als man is helemaal niet zo erg. Veel vrouwen vinden dat niet zo'n probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |