Poep?quote:Op maandag 19 november 2007 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Net weer bloed en allerlei lichamelijke afvalstoffen afgegeven voor verder onderzoek. Klotevirus is weer terug.
If only.......quote:Op maandag 19 november 2007 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Beetje GHB ER. En daarna flikker je haar ongezien van het balkon.
quote:Op maandag 19 november 2007 14:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
If only.......![]()
Jullie mogen niet lachen om het volgende:
Ik had een beetje moeite met mijn GSM, ik wilde iemand bellen, en ik zet hem aan, blijft ie om een pincode vragen die ik al 3 keer had ingevoerd, toen maar de puk code geprobeerd, pakte ie ook al niet. Ikke over de rooie. Zat de verkeerde SIM kaart erin, eer ik daarachter was, nou ja zeg. En IK heb die SIMkaarten niet verwisseld, dus er heeft een onverlaat (lees zoon) aan mijn GSM gezeten!!!!
Done!quote:Op maandag 19 november 2007 14:14 schreef GI het volgende:
Foto's moeten in een bredere PM stroom opgenomen worden.
ik wilde ook blond en tieten zienquote:Op maandag 19 november 2007 19:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tister?
Van het weekend eens een foto van ons samen maken.
Ik zie het nu pasquote:Op maandag 19 november 2007 20:16 schreef Adelante het volgende:
't is bijna jammer dat die knipogende negerin je afleidt van dat lekkere wijf op de foto
Ik ga wel gewoon dood.quote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb nog wel veel bier Schultenbrau
Doen!quote:Op maandag 19 november 2007 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
nu heb ik nog wat, zoals dingie dat zou noemen, bong liggen hier...![]()
*twijfel*
outsourcing is nog steeds den juiste termquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:47 schreef Jarno het volgende:
Of hoe heet dat managementspeeltje tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |