Ja, dat dacht ik al, maar het is erg foei desondanks.quote:Op maandag 19 november 2007 11:03 schreef Aresdreams het volgende:
tja.. das de zanger van de andere band, en die kent die teksten nog niet echt, vandaar
hopelijk dat ie ze volgend optreden wel kent...
Mallootquote:
"Ik speel veilig of ik speel niet"quote:Op maandag 19 november 2007 11:25 schreef Aresdreams het volgende:
haha, oke dan
eluveitie is wel cool
was trouwens pas de eerste giggecombineerd met 2 bands omdat we nog te weinig matteriaal hebben, de 16e pas de 2e
en ja, het liep 2 uur uit
en ja, het is idd belangrijk om uit te kijken...
maar geen bleod gezien, dus komt wel goed, zoniet, tja, dan merken we het vanzelf wel weer
ach, veilig spelen deed ik wel... niet eens me draadloos gebruikt... maar wat een ruk podium geluid, hoorde mezelf niet eensquote:Op maandag 19 november 2007 11:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
"Ik speel veilig of ik speel niet".
afhankelijk wat je wilt spelen he?quote:Op maandag 19 november 2007 11:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Thx allemaal!
Powerchord?
En moet je een akkoord 1x aanslaan en dan het volgende of heel vaak
(ja ben echt een noobie, maar mèt gitaar)
Powerchord bestaat uit een grondtoon, een kwint en een octaaf (soms ook zonder octaaf). Heb je maar 3 snaren voor nodig.quote:Op maandag 19 november 2007 11:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Thx allemaal!
Powerchord?
En moet je een akkoord 1x aanslaan en dan het volgende of heel vaak
(ja ben echt een noobie, maar mèt gitaar)
Powerchordquote:
Het zullen de hormonen geweest zijn.quote:Op maandag 19 november 2007 11:50 schreef guitarist.nl het volgende:
- Verdomme, doe ik quote in plaats van edit.-
Wat zei ze nou over moeilijke termen man. Doe moeilijkquote:Op maandag 19 november 2007 11:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Powerchord bestaat uit een grondtoon, een kwint en een octaaf (soms ook zonder octaaf). Heb je maar 3 snaren voor nodig.
Bijv: op de E6 pak je de 5de fret, op de A de 7de en op de D ook de 7de. Dan heb je een power chord in A..
Heel simpel. Beetje de standaard in rock en zeker muzikanten die met distortion spelen, want als je volle akkoorden pakt met distortion wordt het modderig.
Hoe vaak je een akkoord moet pakken hangt af van de compositie..
Als de componist verzonnen heeft dat je 2 minuten lang met een Em akkoord moet hakken, dan moet je hem wel meerdere keren aanslaan, ja..
Powerchords:
1
2
3D|2 3 4 5 7
A|2 3 4 5 7
E|0of 1of 2of 3of 5 of ...
DVD's moet je gewoon rippen... omwille van copyrights geneuzel, moet je maar even zelf naar programma's zoeken, maar het komt er op neer dat je van je DVD een avi maakt. Met Windows media converter zet je het om naar wmv (vanwege de grootte en compatibiliteit met youtube) en kun je het uploaden. En ja... ook daar zijn tutorials voor..quote:Op maandag 19 november 2007 10:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Tof! Leuk liedje ook.
Hoe heb je dat nu gedaan? Ik wil eigenlijk ook een optreed-filmpje van dvd halen en op youtube zetten maar ik heb geen idee hoe....
Ik heb het inmiddels voor elkaar!quote:Op maandag 19 november 2007 11:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
DVD's moet je gewoon rippen... omwille van copyrights geneuzel, moet je maar even zelf naar programma's zoeken, maar het komt er op neer dat je van je DVD een avi maakt. Met Windows media converter zet je het om naar wmv (vanwege de grootte en compatibiliteit met youtube) en kun je het uploaden. En ja... ook daar zijn tutorials voor..
Ik heb het van mijn DV-cam naar avi omgezet...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |