Keep on Rocking in the free world opzetquote:Op zondag 18 november 2007 18:44 schreef Cudles het volgende:
Neil Young
Epi SG'squote:
Tja de Tony lommy is idd wel mooier maar ook een stuk duurder ..........quote:Op zondag 18 november 2007 22:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Epi SG's
Enige jammere aan die gothics is dat logo op de headstock en het 12e fret.
*En ik ben van mening dat hij wel wat voor de muziek heeft betekend.quote:Op zondag 18 november 2007 22:23 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Tja de Tony lommy is idd wel mooier* maar ook een stuk duurder ..........
jezelf quoten isquote:Op zondag 18 november 2007 22:24 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
*En ik ben van mening dat hij wel wat voor de muziek heeft betekend.
Je onderschriftquote:Op zondag 18 november 2007 22:25 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
jezelf quoten is [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Dit is nog een klein instructie filmpje van de gitaar, uit de reacties op tweakers gehaaldquote:Goed nieuws voor gitaarspelende tweakers: Gibson zet begin december een zichzelf stemmende versie van het legendarische Les Paul-model in de winkel, onder de naam Robot Guitar.
...
Ik vind em eigelijk heel stoerquote:Op zondag 18 november 2007 23:07 schreef Xylon het volgende:
Volgens mij is het nier nog niet ter sprake gekomen, maar Gibson bouwt een zelfstemmende gitaar![]()
[..]
Dit is nog een klein instructie filmpje van de gitaar, uit de reacties op tweakers gehaald.
En nog bedankt voor de info mbt het stemapparaat![]()
Dat is al jaren oud hoorquote:Op zondag 18 november 2007 23:07 schreef Xylon het volgende:
Volgens mij is het nier nog niet ter sprake gekomen, maar Gibson bouwt een zelfstemmende gitaar![]()
[..]
Dit is nog een klein instructie filmpje van de gitaar, uit de reacties op tweakers gehaald.
En nog bedankt voor de info mbt het stemapparaat![]()
Je poot op de 12e fret zetten en kijken of het klopt ?quote:Op zondag 18 november 2007 23:57 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe kom ik er achter of mijn gitaar nog goed ge-intoneerd is?
Of het klopt.. Nou bedanktquote:Op zondag 18 november 2007 23:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je poot op de 12e fret zetten en kijken of het klopt ?
Een E open snaar moet op je 12e fret dus ook die E zijn.quote:Op maandag 19 november 2007 00:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Of het klopt.. Nou bedankt
Of wat klopt?!![]()
Ja dan kunnen we het tenminste weer over elkaars bed hebben.quote:Op maandag 19 november 2007 00:16 schreef Zyggie het volgende:
Je zou eventueel kunnen overwegen jezelf er toe te zetten deze vrij specifiek te noemen wil naar kennis om te zetten in een zoekopdracht op een van de grotere zoekmachines, waartoe ik Google als de voornaamste kandidaat aanschouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |