Dat heerscht! Gefeliciunit!quote:Op zondag 18 november 2007 13:14 schreef Aresdreams het volgende:
gister optreden was VET!
echt wel genoten, vooral dat de mensen die er waren en de bandjes ervoor ook gezien hadden, ons toch een van de betere bands vonden, en dat al voor een eerste optreden
Wat enorm lelijk. Indieguitars, die naam alleen al.quote:
Dan ben je tof.quote:Op zondag 18 november 2007 15:06 schreef Deansensitized het volgende:
Als ik nou roep dat ik hem ook wel cool vind
Ben benieuwd naar YouTube filmpje!quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ma-ma... niban desukedo, sugoideshita... Volgens mij waren we een goede tweede. Toffe Haan is door. We hadden als commentaar dat we vooral veel bliezen en dat het geluid nog wat weinig definitie heeft. Nu ik de tape luister kan ik me daar prima in vinden, dus daar moeten we aan werken
Optreden was leuk, veel volk meegenomen... Ik doe straks wel een youtube upload van Laundry Man voor de liefhebbers... eerst even uitbrakken
Ben aan het converteren... 1 uur en 20 minuten voor 2 minuten videoquote:
op line6.com kun je de manuals downloaden en dna moet je ff kijken op "saving presets" ofzoietsquote:Op zondag 18 november 2007 18:44 schreef Cudles het volgende:
Ik heb gister een 15 watt Line6 Spider III gekocht, en je kan er zeker veel verschillende geluiden meekrijgen met die 4 channels (clean,crunch,metal & insane). Maar als ik em uit zet of van channel verander en weer terug zet krijg ik weer irritante geluiden. Ik wil gewoon een mooi jazz geluid op clean en op Crunch bijvoorbeeld Neil Young/Rory Gallagher-sound. Ik heb er de ballen verstand van. Iemand tips of een link naar een site met uitleg?![]()
Oh ja, er zitten ook nog 2 draai knopen op voor Chorus Flange/Phaser/Tremelo en Sweet Echo/Tape Echo/Reverb. Eerst had ik zo'n Squier Amplifier die 4 x in mij 15 watt spider past dus ik ben hier opzich wel blij mee.
[ afbeelding ]
Kan je een paar leuke foto's maken als je hem hebt?quote:Op zondag 18 november 2007 15:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dan ben je tof.
Op die foto ziet hij er idd vét kut uit! Maar hij is echt tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |