Ma-ma... niban desukedo, sugoideshita... Volgens mij waren we een goede tweede. Toffe Haan is door. We hadden als commentaar dat we vooral veel bliezen en dat het geluid nog wat weinig definitie heeft. Nu ik de tape luister kan ik me daar prima in vinden, dus daar moeten we aan werkenquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
How did it go, Doodkapje-sama?.
Coolquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ma-ma... niban desukedo, sugoideshita... Volgens mij waren we een goede tweede. Toffe Haan is door. We hadden als commentaar dat we vooral veel bliezen en dat het geluid nog wat weinig definitie heeft. Nu ik de tape luister kan ik me daar prima in vinden, dus daar moeten we aan werken
Optreden was leuk, veel volk meegenomen... Ik doe straks wel een youtube upload van Laundry Man voor de liefhebbers... eerst even uitbrakken
Eerst op spelen, dan miepen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:15 schreef Metalfreak het volgende:
Zag laatst bij Feedback zo'n Baby Z hangen, dacht echt dat ze een Explorer wat te heet gewassen hadden
Yardbirds of een andere versie?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:39 schreef SNArky het volgende:
Owwww, smokestack lightning! Wooohooo!
Nee, van Howling Wolf zelf natuurlijkquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yardbirds of een andere versie?.
Ik geloof dat The Yardbirds ooit een opname gemaakt hebben van een gig die zij hadden met Howling Wolf.quote:Op zondag 18 november 2007 09:11 schreef SNArky het volgende:
[..]
Nee, van Howling Wolf zelf natuurlijk.
Zou goed kunnen hoor, Howling Wolf is in 1976 overleden.quote:Op zondag 18 november 2007 12:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik geloof dat The Yardbirds ooit een opname gemaakt hebben van een gig die zij hadden met Howling Wolf.
Tenzij het een andere bluesarties wat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |