Ja belachelijk is hetquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je eigen spul terugeisenEen schande is het
![]()
Snel, een plaatje om het goed te makenquote:
Verkoop je je SG weerquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:34 schreef guitarist.nl het volgende:
Handig joh, als je in de gitaar winkel werkt! Morgen even een gitaartje lenen om te proberen bij het oefenen, tijdje geleden al op gespeeld toen er een vertegenwoordiger was! Maar nu binnen dus:
[ afbeelding ]
In het rood, hij is écht mooi. En hij staat me goed!(ook belangrijk)
Nu nog ergens geld vandaan toveren!
Neh!quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:56 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik ben er erg benieuwd wat jij dan NIET mooi vind
ik heb ze met een compleet 19' setje overgenomen voor een mooi prijsje,. maar ik zoek een strak metal geluid en die bakken geven alleen maar een korrelig bleus of rauw motorheadgeluid,. ik heb er nog nooit mee opgetreden,. waren al zo toen ik ze kocht,. volgens mij zijn ze mishandelt en sexueel misbruikt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
maar serieus hoe heb je dat ding zó verrot gekregen
The Messiah!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Snel, een plaatje om het goed te maken
[ afbeelding ]
De speakers.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:45 schreef nightfall het volgende:
zeg,. ik heb een cabinetje op marktplaats gegooid en krijg echt idioot veel reacties, iemand enig idee wat er zo interessant is aan dat ouwe ding?
Als je in één keer je bestelling doet bij Nightfall, krijg je er mooi een vintage verpakking bij.quote:Op zaterdag 17 november 2007 04:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
De speakers.
Deze komen uit de jaren '70 toen het nog Rola Celestion was. Betere G12H30's zijn er imo niet.
Hoeveel vraag je trouwens voor 2 losse speakers? Ik zoek er nl nog een paar.![]()
Is fatsoenlijk richten voor een fotograaf nog te moeilijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:47 schreef Deansensitized het volgende:
Speciaal voor Dribbel_
[ afbeelding ]
Hoezo?? Mooie foto toch?quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is fatsoenlijk richten voor een fotograaf nog te moeilijk [afbeelding]
Naja, ok....quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kijk eens naar de linkerzijkant van de foto... [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |